אני לא מסכים שהתקציב שלי נמוך מידי ואני חוסך על אופנוע, אני נותן את התקציב המקסימלי שאני יכול להרשות לעצמי להוציא על כלי רכב, הרי יש לנו עוד המון הוצאות שונות לכל אחד בלי קשר לכלי הרכב. אז סידרתי לעצמי תקציב מקסימלי. חוץ מזה, זה דו-גלגלי הראשון שלי, אין לי שום כוונה לפוצץ תוכניות חיסכון, לקחת הלוואות (מקצין) בשביל לקנות כלי רכב "חדש" ואחרי שבועיים להרוס אותו ולשרוט אותו מהסיבה שאני רוכב חדש, לא מנוסה ובלי ניסיון קודם. כסף לפח.
יצא לי לראות פה ושם נתונים מעניינים, לדוגמא שהjoymax צריך טיפול "קטן" כל 3K ק"מ והx evo כל 5ק"מ, זה נכון?
מה מבחינת מחיר החלקים והחלפים במקרה כזה או אחר? איפה אני אצטרך להוציא פחות (לטווח הארוך) ?
לגבי מד ק"מ לאורך השנים. 30ק"מ לדגם 2012 זה לא בידיוק הגיוני. חישוב:
30,000:5= 6000 | 6000:12=500 | 500:30= 16.666
זאת אומרת שבממוצע לאורך 5 שנים, הקטנוע נסע כל יום כמעט 17ק"מ. זה לא הגיוני ולא ריאלי.
לפי המצב בשוק ובמודעות מכירות יד שניה, אני מוצא בין 40-60K ק"מ במחיר שציינתי. (כמובן שיש גם כאלו עם ק"מ הרבה יותר גדול, אותם אני לא בודק)
ומצד שני, אני מעידף לקנות כלי רכב שנסע כל יום או כמעט כל יום מאשר כלי רכב עם ק"מ נמוך כי הוא עמד בחניה מעל חצי שנה.
בדקתי את ה-אקסייטינג 250, לא כלכך התלהבתי. לדעתי הוא נופל מאוד בהשוואה לג'וימקס ולאקס-אבו.


ציטוט ההודעה בתגובה