אתה לא חייב להסכים אבל זה לא ישנה את המצב בשטח.
המנוע שורד ברוב הכלים ללא התערבות והבעיה היא עם מה שמסביב.
וריאטור לא חי יותר מ 50K,תושבות,מיסבים ומשתיקים גם לא,מה שאומר שרוב הרכיבים החיוניים של הקטנוע ידרשו החלפה בין ה 40 - 60 K ק"מ.
לגבי הגירים - מלבד הגירים של פיאג'יו שעמידים מאוד,רוב הגירים של רוב הקטנועים עד 250 ידרשו שיפוץ.
הגיר של הג'וימקס בעייתי מהתכנון,יש מקרים יוצאי דופן או שהוא שופץ ואתה לא יודע.



ציטוט ההודעה בתגובה