או ע"י תחושה (לא מדויק , הסימפטומים יכולים לבוא מעוד דברים) או ע"י ידעונאי.
בגדול, הרגשה שהקלאץ' לא מפריד טוב גם עם הוא מכוון נכון תעיד על (בין דברים אחרים) דיסקיות מעוותות. והחלקה שלו תעיד על דסקיות גמורות/שרופות.
איך אני יכול לבדוק את הרפידות קלאץ לבד מבלי לפתוח את המכסה?
מדובר באופנוע exc 125 מצמד הידראולי
או ע"י תחושה (לא מדויק , הסימפטומים יכולים לבוא מעוד דברים) או ע"י ידעונאי.
בגדול, הרגשה שהקלאץ' לא מפריד טוב גם עם הוא מכוון נכון תעיד על (בין דברים אחרים) דיסקיות מעוותות. והחלקה שלו תעיד על דסקיות גמורות/שרופות.
כשאני לוחץ על הקלאץ ורוצה להכניס מניוטרל לראשון אני מרגיש שאני מוריד הילוך על ריק לא נכנס לראשון רק כאשר אני מדרדר את האופנוע או נותן טיפה גז אז הוא משתלב ובנוסף הקלץ משתלב ממש גבוהה בידית קלאץ יש בורג שהיה פתחתי אותו עד הסוף והוא משתלב ממש גבוהה ושאני סוגר אותו אז האופנוע או נכבה למרות שאני לוחץ על הקלאץ או לפעמים הוא מתחיל בנסיעה ממש איטית
לא מכיר את האופנוע שלך ספיציפית, אבל הרבה פעמים הכוונון בידית הוא רק כיוון עדין. כשהגס הוא למטה (משאבה תחתונה). בנוסף, האם יכול להיות שלא נוקז אוויר?
אני לא ניקזתי עדיין אוויר רק קניתי אותו
אשמח לדעת איך מנקזים אוויר ועם זה בעיה