יש יותר מ2 גאמות.
אז ככה...
כמובן דנו על זה בעבר אבל בא לי להעלות את הנושא שוב...
אז הבנו שאין rs250 בארץ ויש רק 2 rgv250 (אחרי חיפושים רבים).
השאלה המתבקשת היא:
mc22 הגיע לארץ בשנות התשעים ?
ואם כן, יש אנשים שמחזיקים בדבר הנדיר הזה ?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
יש יותר מ2 גאמות.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מי דיבר על gamma ?
אני דיברתי על rgv בכללי.
ולא ראיתי יותר מ 2 בארץ שגם אחד מאלו שראיתי לא נוסע פיזית, היום.
לגבי שזה דגם אספנות...זה טוב ויפה אבל עדיין הדגם הובא כהמחשה בלבד בגלל שהמנוע שלו משומע ב-rs250.
אני לא אחכה עד 2032 רק כדי לייבא כלי, זה אבסורד (לדעתי).
Sent from my MI 5X using Tapatalk
מה ההבדל בין RGV ל-'גאמה'?
תמיד חשבתי שזה הכינוי של הדגם (היו 250 ו-500), אנא פרט אם תואיל
לגבי הלחכות לאפריליה שתהפוך לאספנות - זה באמת לא ריאלי...
- מה לגבי לייבא אותו ככלי עם רישוי אפור?
(יש עמותה ויש מירוצים וימי אימון ומסלולים - פצאל, בית שאן, ערד, עוד מעט שדה תימן וגם דלתון עוד סלול - דווקא 250 תפור על כל אלו...
ובכל מקרה, תצטרך לתת לו קצת יותר יחס מאשר לקטנוע יוממי, למה לא לנצל את שעות המנוע במקום פרודוקטיבי, סטרילי ומהנה...#_רקאומר).
34.jpg
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אני אגיד לך מה אני יודע (תיקח את זה בערבון מוגבל משום שאני לא מחמחה לכלי) פשוט מכיר את המנועים האלו ממש לעומק כי חפרתי את אפריליה.
לפי מה שהבנתי בפורום של rgv בגדול כל כלי נקרא גמאה חוץ מהדגם האחרון של שנת 97 שקיבל את המנוע החדש (vj23) ואז הוא נקרא sp (sport produccion).
מעבר לזה יש אתר/חברה שנקרא Tyga אשר לוקחת אופנועים ספציפים ישנים ויוצרת להם פיירינג חדש ומודרני על עיצוב השלדה המקורי.
האנשים שעושים את הדבר קוראים לכלי שלהם (בפורום הזה) rgv tyga (לדוגמה).
לגבי השאלה שלך לרישוי אפור...
לא הצלחתי להשיג ממש מידע על זה והבנתי שזה סיפור והרבה אנשים אמרו לי לע להתעסק עם זה.
אין לי מושג בכלל איך עובד יבוא של רישוי אפור אני בור בנושא הזה
Sent from my MI 5X using Tapatalk