עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: רכיבה ראשונה: אפריליה שיבר 900

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    MT-10 זה סופר נייקד, לא אותה קטגוריה של 821.

    כדי שתבין את החלוקה של הקטגוריות, אני מדביק פה ציטוט של הפסקה האחרונה בכתבה של נמרוד.

    "מחירו של השיבר 900 החדש נקבע על 69 אלף שקלים חדשים על הכביש – בדומה מאוד, ובחלק מהמקרים אף זהה, לכמה מהמתחרים הישירים שלו בקטגוריה הצפופה של הנייקדים הבינוניים-גדולים, קטגוריה שנמצאת קליק אחד מעל אופנועי התקציב וקליק אחד מתחת לסופר-נייקדים.
    הוא מציע יתרונות בצד האלקטרוניקה והבקרות, עם מנוע בעל אופי מיוחד וניחוח איטלקי מודרני, ובמחיר תחרותי שהופך אותו למתמודד רלוונטי ואטרקטיבי."

    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    כמו MT10 שנמכר בהנחה עכשיו ועולה 89K.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    זה שמתמחרים עגלה עם סוס במחיר של מרצדס, לא אומר שהיא אוטומטית בקטגוריה של מרצדס, זאת עדיין עגלה עם סוס שצריכה להשאר בקטגוריה של עגלות עם סוס במבחני השוואה.

    בדיוק כמו שאין מקום להשוואה של האפריליה עם CB650F (אפילו לא נייקד), וגם לא עם 797 שחלש יותר מ-MT07.

    מבחינת חומרה, ה-821 בדיוק בקטגוריה הזאת, גם אם כלכלית הוא לא העסקה הכדאית בקטגוריה, הוא בהחלט נמצא בקטגוריה הזאת.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
    ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
    למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
    ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
    למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.
    לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
    האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
    יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
    האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
    יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
    כמו שצביקה ציין, המולטי 1100 הישן הוא הדוקאטי היחידי שכל פעם שאני רואה אותו אני כבר לא נגעל או מתעצבן על מח' העיצוב שחתומה על הכיעור הזה, אני פשוט נעלב בשבילם !!!
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
    כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
    mt-07

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
    כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
    חייב לציין ש זה על פי טעם אישי שלך כנירא ,כי אני ,אחרי שביקרתי בכול החנויות ה"יפנים" כולל ק.ט.ם גם ,התלהבתי מהעיצוב מונסטר 797 .
    פשות אין מקום להשווה

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.
    תראה לי על הבובה איפה איטלקי נגע בך.

    ניכר שיש לך דעות לא מבוססות שמגיעות משמועות או מזה שהיה לך אופנוע איטלקי לא מוצלח בעבר.

    רכבתי על השיבר 750 ונהנתי מכל רגע, נוח, מנוע בשרני וגמיש, מתלים מצויינים במיוחד אם אתה משווה למקבילים מיפן וסאונד מעולה גם עם האגזוז המקורי.

  10. #10
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
    ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
    למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
    משעשע אותי חוסר המודעות
    המולטי 1100 נחשב בעיני רבים וגם לטעמי כאחד הכלים המכוערים שיצאו מבית דוקאטי.
    הטנק קטן משום שזה לא נועד להיות אדוונצ'ר טורר לגמיעת מרחקים, ומפני שרוצים לשמור על משקל נמוך.
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.
    אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
    כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
    בסופו של ענין זה דבר סובייקטיבי ועיצוב זה עינין של טעם. בעיניי מדובר באופנוע יפהפה ומעוצב למשעי.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    משעשע אותי חוסר המודעות
    המולטי 1100 נחשב בעיני רבים וגם לטעמי כאחד הכלים המכוערים שיצאו מבית דוקאטי.
    הטנק קטן משום שזה לא נועד להיות אדוונצ'ר טורר לגמיעת מרחקים, ומפני שרוצים לשמור על משקל נמוך.

    אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.

    בסופו של ענין זה דבר סובייקטיבי ועיצוב זה עינין של טעם. בעיניי מדובר באופנוע יפהפה ומעוצב למשעי.
    היי, החוסר טעם שלכם - זה עניינכם האישי!
    בשבילי היא הכי יפה בעולם

    לנושא הטנק - מה זה משנה האם זה טורר או לא?
    או שיש חוק לא כתוב שמי שרוכב עם נייקד לעבודה, צריך אחת ליומיים לשבור את רצף הרכיבה ולהיכנס לתחנת דלק?
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 13-12-2017 בשעה 11:30.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
    האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
    יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
    מה שצביקה אמר. אנחנו מדברים על נודיסטים ולא חרגולים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תראה לי על הבובה איפה איטלקי נגע בך.

    ניכר שיש לך דעות לא מבוססות שמגיעות משמועות או מזה שהיה לך אופנוע איטלקי לא מוצלח בעבר.

    רכבתי על השיבר 750 ונהנתי מכל רגע, נוח, מנוע בשרני וגמיש, מתלים מצויינים במיוחד אם אתה משווה למקבילים מיפן וסאונד מעולה גם עם האגזוז המקורי.
    רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.
    אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.

    אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.
    א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

    ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

    אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
    אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
    זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

    ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

    אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
    אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
    זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    לצורך ההבנה, אני לא ארכוש שום אופנוע אם אין לו מד דלק. במיוחד לא אופנוע קצה ואו אופנוע פרמיום.
    אתה תמשיך לחפש תחנות דלק בטווח של 50 ק"מ, אני פשוט אמלא כשאני צריך בלי להתחיל לחפש תחנת דלק מחוץ למסלול שלי רק כי היא בטווח של 50 ק"מ.

    לעניין השני, נהנתי עם MT07 וגם 09 בעיר, אפילו עם Z900 לא סבלתי וגם עם CB650 והסוזוקי 750 היה סביר. יותר מזה, עם S1000R היה לי סבבה לגמרי בעיר ולא הרגשתי בעיה. השיבר 900 פשוט מרגיש כבד, ואפילו נימרוד ציין את זה בכתבה. הכבדות הזאת והכידון הרחב גורמים לו להרגיש כמו ענק מגושם ביחס למתחרים שלו. נימרוד ציין את זה בהקשר לעמידה במקום, ואני מוסיף שגם במהירות נמוכה הוא מרגיש כבד יותר מהמתחרים שלו.
    שעה זה מה שנותן היבואן, יתכבד היבואן ויתן יותר, אחרת אני בוחן את האופנוע בזמן שמוקצב לי ואלה התוצאות. מעבר לזה, שעה קיבלתי אצל רוב היבואנים, ככה שאתה לא יכול להגיד שאני שופט את השיבר לא נכון בגלל שרכבתי עליו פחות זמן.

    ולעניין הזוטות, תתחיל להסתכל על הדברים הקטנים, אחרת כל האופנועים הם גלגלים ומנוע. הזוטות זה בדיוק החוסר פידבק במתגים\ידיות\רגליות שחוויתי, זה המשקל הכבד שמורגש יותר מאשר אצל המתחרים, זה קיבינימט בעיה של מושב מחומם שכולם מתלוננים עליו ובדגם החדש לא טרחו לטפל בבעיה הזאת.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

    ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

    אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
    אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
    זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: אפריליה טואונו 1100RR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-11-2017, 16:04
  2. חוות דעת אחרי שנה - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 22:12
  3. חווית רכיבה אחרי חודש - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 18:41
  4. התחדשתי באופנוע - אפריליה שיבר 750 GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-05-2016, 22:46
  5. רכיבה ראשונה: אפריליה קאפונורד 1200
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 17:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO