זה כבר עניין של מחלקת המארקטינג, היא קובעת מה נכנס או לא תוך כדי אילוצים שיש להם.
אם הם רואים את מד הדלק כלא קריטי בסגמנט הם יורידו אותו כדי לחסוך עלויות.
וכמו שכתבו לך יש סגמנטים אחרים כמו אופנועים ששם מוותרים על מד סל"ד.
אבל למה לעצור שם מה עם רגלית אמצע? לפי קו המחשבה שלך גם זה צריך להיות בכל אופנוע.
אופנוע לא חייב לא רגלית אמצע, לא ABS, לא מד דלק, לא מד סל"ד ולא כלום.
שני גלגלים,מתלים בסיסיים, גיר ומנוע. מעבר לזה הכל מותרות.
איך אפשר לוותר על מד סלד בתמורה למד דלק, אני מעדיף את הסלד.
אגב ברוב הכלים שהיו לי המד דלק היה מיותר ולא מדויק בעליל!
מגיע לקו התחתון אבל אפשר לרכוב עוד 50 ק"מ לפחות עד שנדלקת המנורה.
וגם אחרי שהמנורה נדלקת אפשר לרכוב עוד 50 ק"מ.
בקיצור מד דלק דבר מיותר, עדיף מנורה או הכי פרימיטיבי, ברז דלק עם רזרבה.
באפריליה לי היה לי ככה, לעולם אתה לא נתקע (אלא אם כן אחרי התדלוק שחכת להחזיר לON)
יש לי nc750x עם מד דלק, תכלס מתחיל לצרוח עליי כשיש לי 90 קמ נסיעה ומשום מה החצי הראשון יורד יותר לאט מהחצי השני.
אז בפועל חוץ מלטמטם ולמסור לי מידע שקרי, לא עוזר הרבה
זה נובע מהצורה של מיכלי דלק באופנועים, שלא כמו רכב שבו מיכל הדלק הוא תיבה, באופנועים לא כך.
Sent from my MI 6 using Tapatalk