עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: רכיבה ראשונה: אפריליה שיבר 900

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כמו?
    כמו MT10 שנמכר בהנחה עכשיו ועולה 89K.
    Tracer 900

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
    ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
    למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    MT-10 זה סופר נייקד, לא אותה קטגוריה של 821.

    כדי שתבין את החלוקה של הקטגוריות, אני מדביק פה ציטוט של הפסקה האחרונה בכתבה של נמרוד.

    "מחירו של השיבר 900 החדש נקבע על 69 אלף שקלים חדשים על הכביש – בדומה מאוד, ובחלק מהמקרים אף זהה, לכמה מהמתחרים הישירים שלו בקטגוריה הצפופה של הנייקדים הבינוניים-גדולים, קטגוריה שנמצאת קליק אחד מעל אופנועי התקציב וקליק אחד מתחת לסופר-נייקדים.
    הוא מציע יתרונות בצד האלקטרוניקה והבקרות, עם מנוע בעל אופי מיוחד וניחוח איטלקי מודרני, ובמחיר תחרותי שהופך אותו למתמודד רלוונטי ואטרקטיבי."

    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    כמו MT10 שנמכר בהנחה עכשיו ועולה 89K.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
    ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
    למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.
    לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
    האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
    יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
    כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
    mt-07

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.
    תראה לי על הבובה איפה איטלקי נגע בך.

    ניכר שיש לך דעות לא מבוססות שמגיעות משמועות או מזה שהיה לך אופנוע איטלקי לא מוצלח בעבר.

    רכבתי על השיבר 750 ונהנתי מכל רגע, נוח, מנוע בשרני וגמיש, מתלים מצויינים במיוחד אם אתה משווה למקבילים מיפן וסאונד מעולה גם עם האגזוז המקורי.

  8. #23
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
    ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
    למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
    משעשע אותי חוסר המודעות
    המולטי 1100 נחשב בעיני רבים וגם לטעמי כאחד הכלים המכוערים שיצאו מבית דוקאטי.
    הטנק קטן משום שזה לא נועד להיות אדוונצ'ר טורר לגמיעת מרחקים, ומפני שרוצים לשמור על משקל נמוך.
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כי איטלקים זה קודם עיצוב, אחרי זה ביצועים ובסוף נותנים התיחסות קטנה לרוכב עצמו מבחינת נוחות\שימושיות מעבר למטרה שלשמה נבנה האופנוע.
    אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
    כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
    בסופו של ענין זה דבר סובייקטיבי ועיצוב זה עינין של טעם. בעיניי מדובר באופנוע יפהפה ומעוצב למשעי.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
    כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
    חייב לציין ש זה על פי טעם אישי שלך כנירא ,כי אני ,אחרי שביקרתי בכול החנויות ה"יפנים" כולל ק.ט.ם גם ,התלהבתי מהעיצוב מונסטר 797 .
    פשות אין מקום להשווה

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
    האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
    יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
    מה שצביקה אמר. אנחנו מדברים על נודיסטים ולא חרגולים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תראה לי על הבובה איפה איטלקי נגע בך.

    ניכר שיש לך דעות לא מבוססות שמגיעות משמועות או מזה שהיה לך אופנוע איטלקי לא מוצלח בעבר.

    רכבתי על השיבר 750 ונהנתי מכל רגע, נוח, מנוע בשרני וגמיש, מתלים מצויינים במיוחד אם אתה משווה למקבילים מיפן וסאונד מעולה גם עם האגזוז המקורי.
    רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.
    אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.

  11. #26
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    אכן המחסור בשעון דלק צורם וצרם לי גם בדוקאטים שהיו לי (בכללי מלבד המולטי והאיקס שיש לו אין לאף דגם. אבל השנה הוסיפו גם במונסטר 1200 החדש).
    אני יכול להניח שהדגם הבא יכלול אותו כבר.
    לא מוצא רציונל אמיתי מדוע אין. יש הרי כל כך הרבה דברים. זה מפלצת הייטק הטואונו החדש שלי. מיליון בקרות כמו בנאסא. פאקינג שעון דלק תשימו! לא ברור.
    מצד שני, הפעולה של איפוס טריפ מטר בכל תדלוק היא לחיצת כפתור אחד ויחיד למשך 2 שניות ואני כבר לא מודע לזה שאני עושה את זה על אוטומט.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
    האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
    יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
    כמו שצביקה ציין, המולטי 1100 הישן הוא הדוקאטי היחידי שכל פעם שאני רואה אותו אני כבר לא נגעל או מתעצבן על מח' העיצוב שחתומה על הכיעור הזה, אני פשוט נעלב בשבילם !!!
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    משעשע אותי חוסר המודעות
    המולטי 1100 נחשב בעיני רבים וגם לטעמי כאחד הכלים המכוערים שיצאו מבית דוקאטי.
    הטנק קטן משום שזה לא נועד להיות אדוונצ'ר טורר לגמיעת מרחקים, ומפני שרוצים לשמור על משקל נמוך.

    אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.

    בסופו של ענין זה דבר סובייקטיבי ועיצוב זה עינין של טעם. בעיניי מדובר באופנוע יפהפה ומעוצב למשעי.
    היי, החוסר טעם שלכם - זה עניינכם האישי!
    בשבילי היא הכי יפה בעולם

    לנושא הטנק - מה זה משנה האם זה טורר או לא?
    או שיש חוק לא כתוב שמי שרוכב עם נייקד לעבודה, צריך אחת ליומיים לשבור את רצף הרכיבה ולהיכנס לתחנת דלק?
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 13-12-2017 בשעה 11:30.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    נקודות רעות בשיבר
    1. מערכת הפליטה כולה, זה פאסה לייצר המון צנרת מיותרת, ממיר קטליטי מתחת לתחת ושני דודים סתם, זה גם יקר פי שתיים לשים אפטרמרקט.... וזה בא מאחד שדווקא חיבב מאוד את התצורה הזאת, אבל היא פשוט לא שווה את זה.
    2. אפריליה היו צריכים לשפר את מקדם הבלינג קצת, אי קיומם של מאותתי לד ותאורת לד קדמית זה כל כך 2014, יאללה חברה 2018 הגיעה.
    3. למה מתקמצנים על מגן בוץ אחורי! אף אחד לא אוהב ג'יפה על כל האזור הזה.

    חוץ מזה אחלה אופנוע

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.

    אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.
    א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

    ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

    אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
    אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
    זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: אפריליה טואונו 1100RR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-11-2017, 16:04
  2. חוות דעת אחרי שנה - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 22:12
  3. חווית רכיבה אחרי חודש - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 18:41
  4. התחדשתי באופנוע - אפריליה שיבר 750 GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-05-2016, 22:46
  5. רכיבה ראשונה: אפריליה קאפונורד 1200
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 17:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO