המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
המסכה מכוערת לדעתי - פנס עגול עם פיירינג ביקיני היה נראה הרבה יותר טוב.
ולה לעזאזל הטנק קטן כ"כ? מה זה הטרנד הזה - להקטין מיכלי דלק?
למה לבנות אופנוע מראש כך שידרוש תדלוק אחרי 200 ק"מ של רכיבה מתונה?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
MT-10 זה סופר נייקד, לא אותה קטגוריה של 821.
כדי שתבין את החלוקה של הקטגוריות, אני מדביק פה ציטוט של הפסקה האחרונה בכתבה של נמרוד.
"מחירו של השיבר 900 החדש נקבע על 69 אלף שקלים חדשים על הכביש – בדומה מאוד, ובחלק מהמקרים אף זהה, לכמה מהמתחרים הישירים שלו בקטגוריה הצפופה של הנייקדים הבינוניים-גדולים, קטגוריה שנמצאת קליק אחד מעל אופנועי התקציב וקליק אחד מתחת לסופר-נייקדים.
הוא מציע יתרונות בצד האלקטרוניקה והבקרות, עם מנוע בעל אופי מיוחד וניחוח איטלקי מודרני, ובמחיר תחרותי שהופך אותו למתמודד רלוונטי ואטרקטיבי."
איטלקים או לא העיצוב פה פשוט זוועה.
כאילו חתכו חלקים של כל מיני אופנועים וחיברו ליצירה הזויה
mt-07
משעשע אותי חוסר המודעות
המולטי 1100 נחשב בעיני רבים וגם לטעמי כאחד הכלים המכוערים שיצאו מבית דוקאטי.
הטנק קטן משום שזה לא נועד להיות אדוונצ'ר טורר לגמיעת מרחקים, ומפני שרוצים לשמור על משקל נמוך.
אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.
בסופו של ענין זה דבר סובייקטיבי ועיצוב זה עינין של טעם. בעיניי מדובר באופנוע יפהפה ומעוצב למשעי.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
מה שצביקה אמר. אנחנו מדברים על נודיסטים ולא חרגולים.
רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.
אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.
אכן המחסור בשעון דלק צורם וצרם לי גם בדוקאטים שהיו לי (בכללי מלבד המולטי והאיקס שיש לו אין לאף דגם. אבל השנה הוסיפו גם במונסטר 1200 החדש).
אני יכול להניח שהדגם הבא יכלול אותו כבר.
לא מוצא רציונל אמיתי מדוע אין. יש הרי כל כך הרבה דברים. זה מפלצת הייטק הטואונו החדש שלי. מיליון בקרות כמו בנאסא. פאקינג שעון דלק תשימו! לא ברור.
מצד שני, הפעולה של איפוס טריפ מטר בכל תדלוק היא לחיצת כפתור אחד ויחיד למשך 2 שניות ואני כבר לא מודע לזה שאני עושה את זה על אוטומט.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 13-12-2017 בשעה 11:30.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
נקודות רעות בשיבר
1. מערכת הפליטה כולה, זה פאסה לייצר המון צנרת מיותרת, ממיר קטליטי מתחת לתחת ושני דודים סתם, זה גם יקר פי שתיים לשים אפטרמרקט.... וזה בא מאחד שדווקא חיבב מאוד את התצורה הזאת, אבל היא פשוט לא שווה את זה.
2. אפריליה היו צריכים לשפר את מקדם הבלינג קצת, אי קיומם של מאותתי לד ותאורת לד קדמית זה כל כך 2014, יאללה חברה 2018 הגיעה.
3. למה מתקמצנים על מגן בוץ אחורי! אף אחד לא אוהב ג'יפה על כל האזור הזה.
חוץ מזה אחלה אופנוע![]()
א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?
ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.
אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".