ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר.
האיטלקיה שלי גם יפה, גם נוחה, גם חסכונית, וגם מגיעה עם טנק של 20 ליטר.
יצא לי כבר לעשות 370 ק"מ בין תדלוקים (עמוק לתוך טווח הנורת דלק).
מה שצביקה אמר. אנחנו מדברים על נודיסטים ולא חרגולים.

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
תראה לי על הבובה איפה איטלקי נגע בך.

ניכר שיש לך דעות לא מבוססות שמגיעות משמועות או מזה שהיה לך אופנוע איטלקי לא מוצלח בעבר.

רכבתי על השיבר 750 ונהנתי מכל רגע, נוח, מנוע בשרני וגמיש, מתלים מצויינים במיוחד אם אתה משווה למקבילים מיפן וסאונד מעולה גם עם האגזוז המקורי.
רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.


ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
אני לא יודע על איזה איטלקים אתה מדבר, אבל האיטלקים שהיו לי ושיש לי לא נופלים בשום תחום של נוחות ושימושיות.
אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.