ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
רכבתי על 750 (די מזמן) וגם על 900 לפני כחודש. להגיד שה-750 נוח זה לא בדיוק נכון כשאתה לא יכול לשבת עליו בגלל המושב המחומם בקיץ הישראלי. המנוע שלו לא מרגיש ואוו ביחס למתחרים שלו, המשקל שלו כבד יותר מה שתורם לנוחות ביחד עם המתלים היחסית טובים. ושוב, תחושה כללית של אופנוע גדול ומגושם. כל זה נכון ל-750. ה-900 מבחינתי נפילה כי כל הנקודות הרעות של ה-750 פלוס נקודות רעות חדשות.

אני מדבר על זה שבטואנו החדש אין מד דלק, זה מבחינתי אופנוע לא שימושי, בטח ובטח בסכומים האלה. לא, אני לא רוצה להתקע באמצע הדרך כי שכחתי לאפס את המד ק"מ או כי קמתי על צד שמאל ולא הצלחתי "להרגיש" את האופנוע באותו היום. זה לטעמי זלזול בלקוח ששילם פרמיום ועכשיו צריך לעשות מדידות כדי לדעת מתי לתדלק.
א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".