לצורך ההבנה, אני לא ארכוש שום אופנוע אם אין לו מד דלק. במיוחד לא אופנוע קצה ואו אופנוע פרמיום.
אתה תמשיך לחפש תחנות דלק בטווח של 50 ק"מ, אני פשוט אמלא כשאני צריך בלי להתחיל לחפש תחנת דלק מחוץ למסלול שלי רק כי היא בטווח של 50 ק"מ.

לעניין השני, נהנתי עם MT07 וגם 09 בעיר, אפילו עם Z900 לא סבלתי וגם עם CB650 והסוזוקי 750 היה סביר. יותר מזה, עם S1000R היה לי סבבה לגמרי בעיר ולא הרגשתי בעיה. השיבר 900 פשוט מרגיש כבד, ואפילו נימרוד ציין את זה בכתבה. הכבדות הזאת והכידון הרחב גורמים לו להרגיש כמו ענק מגושם ביחס למתחרים שלו. נימרוד ציין את זה בהקשר לעמידה במקום, ואני מוסיף שגם במהירות נמוכה הוא מרגיש כבד יותר מהמתחרים שלו.
שעה זה מה שנותן היבואן, יתכבד היבואן ויתן יותר, אחרת אני בוחן את האופנוע בזמן שמוקצב לי ואלה התוצאות. מעבר לזה, שעה קיבלתי אצל רוב היבואנים, ככה שאתה לא יכול להגיד שאני שופט את השיבר לא נכון בגלל שרכבתי עליו פחות זמן.

ולעניין הזוטות, תתחיל להסתכל על הדברים הקטנים, אחרת כל האופנועים הם גלגלים ומנוע. הזוטות זה בדיוק החוסר פידבק במתגים\ידיות\רגליות שחוויתי, זה המשקל הכבד שמורגש יותר מאשר אצל המתחרים, זה קיבינימט בעיה של מושב מחומם שכולם מתלוננים עליו ובדגם החדש לא טרחו לטפל בבעיה הזאת.


ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".