עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 50

אשכול: רכיבה ראשונה: אפריליה שיבר 900

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

    ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

    אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
    אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
    זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    לצורך ההבנה, אני לא ארכוש שום אופנוע אם אין לו מד דלק. במיוחד לא אופנוע קצה ואו אופנוע פרמיום.
    אתה תמשיך לחפש תחנות דלק בטווח של 50 ק"מ, אני פשוט אמלא כשאני צריך בלי להתחיל לחפש תחנת דלק מחוץ למסלול שלי רק כי היא בטווח של 50 ק"מ.

    לעניין השני, נהנתי עם MT07 וגם 09 בעיר, אפילו עם Z900 לא סבלתי וגם עם CB650 והסוזוקי 750 היה סביר. יותר מזה, עם S1000R היה לי סבבה לגמרי בעיר ולא הרגשתי בעיה. השיבר 900 פשוט מרגיש כבד, ואפילו נימרוד ציין את זה בכתבה. הכבדות הזאת והכידון הרחב גורמים לו להרגיש כמו ענק מגושם ביחס למתחרים שלו. נימרוד ציין את זה בהקשר לעמידה במקום, ואני מוסיף שגם במהירות נמוכה הוא מרגיש כבד יותר מהמתחרים שלו.
    שעה זה מה שנותן היבואן, יתכבד היבואן ויתן יותר, אחרת אני בוחן את האופנוע בזמן שמוקצב לי ואלה התוצאות. מעבר לזה, שעה קיבלתי אצל רוב היבואנים, ככה שאתה לא יכול להגיד שאני שופט את השיבר לא נכון בגלל שרכבתי עליו פחות זמן.

    ולעניין הזוטות, תתחיל להסתכל על הדברים הקטנים, אחרת כל האופנועים הם גלגלים ומנוע. הזוטות זה בדיוק החוסר פידבק במתגים\ידיות\רגליות שחוויתי, זה המשקל הכבד שמורגש יותר מאשר אצל המתחרים, זה קיבינימט בעיה של מושב מחומם שכולם מתלוננים עליו ובדגם החדש לא טרחו לטפל בבעיה הזאת.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    א) לגבי המד דלק - אני גם הרמתי גבה כשקניתי אותו אבל באמת שזה לא חסר לי אפילו קצת. יש נורית שנדלקת 50 ק"מ בערך לפני שנגמר המיכל, זה מספיק טוב בשביל לתכנן עצירת תדלוק (גם אם קמת על רגל שמאל, לא הרגשת את האופנוע ושכחת לאפס את הטריפ). גם ל GSXR 1000 החדש אין מד דלק, הם גם מזלזלים בלקוח ששילם פרימיום?

    ב) לרכב על אופנוע כביש לשעה בעיר (או באזור גוש דן, לא קריטי ממש) ולטעון שהבנת את האופנוע, מה טוב בו ומה רע, זה די לעשות עוול לאופנוע ולפספס את כל הקונספט, ולא משנה על איזה אופנוע רכבת. וואלק עם איזה אופנוע שהוא לא פיצי כיף לרכב באזור תל-אביב? כל פעם שאני בעיר אני מת שיהיה לי קטנוע באותו רגע.

    אתה קצת מתעסק בזוטות ומפספס את התמונה הגדולה. לטעמי לפחות....
    אם זה לא היה ברור - אני בעלים מאושר של שיבר 750. אגב, הוא לא חף מבעיות תכנון (שזה הזוי שלא פתרו או שיפרו בדגם החדש) אבל אתה קצת הלכת רחוק איתן.
    זה עדיין אופנוע מעולה, גם אם לא "הכי טוב".

  3. #33
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    לצורך ההבנה, אני לא ארכוש שום אופנוע אם אין לו מד דלק. במיוחד לא אופנוע קצה ואו אופנוע פרמיום.
    אתה תמשיך לחפש תחנות דלק בטווח של 50 ק"מ, אני פשוט אמלא כשאני צריך בלי להתחיל לחפש תחנת דלק מחוץ למסלול שלי רק כי היא בטווח של 50 ק"מ.

    לעניין השני, נהנתי עם MT07 וגם 09 בעיר, אפילו עם Z900 לא סבלתי וגם עם CB650 והסוזוקי 750 היה סביר. יותר מזה, עם S1000R היה לי סבבה לגמרי בעיר ולא הרגשתי בעיה. השיבר 900 פשוט מרגיש כבד, ואפילו נימרוד ציין את זה בכתבה. הכבדות הזאת והכידון הרחב גורמים לו להרגיש כמו ענק מגושם ביחס למתחרים שלו. נימרוד ציין את זה בהקשר לעמידה במקום, ואני מוסיף שגם במהירות נמוכה הוא מרגיש כבד יותר מהמתחרים שלו.
    שעה זה מה שנותן היבואן, יתכבד היבואן ויתן יותר, אחרת אני בוחן את האופנוע בזמן שמוקצב לי ואלה התוצאות. מעבר לזה, שעה קיבלתי אצל רוב היבואנים, ככה שאתה לא יכול להגיד שאני שופט את השיבר לא נכון בגלל שרכבתי עליו פחות זמן.

    ולעניין הזוטות, תתחיל להסתכל על הדברים הקטנים, אחרת כל האופנועים הם גלגלים ומנוע. הזוטות זה בדיוק החוסר פידבק במתגים\ידיות\רגליות שחוויתי, זה המשקל הכבד שמורגש יותר מאשר אצל המתחרים, זה קיבינימט בעיה של מושב מחומם שכולם מתלוננים עליו ובדגם החדש לא טרחו לטפל בבעיה הזאת.
    "ולעניין הזוטות, תתחיל להסתכל על הדברים הקטנים, אחרת כל האופנועים הם גלגלים ומנוע."
    תרשה לי לחלוק עליך. פידבק ממתגים - מה אתה רוצה? שלכפתור איתות יהיה 'קליק' יותר איכותי? זה באמת קצת הזוי. פידבק מהידיות רגליות, לא חסר לו.
    ויש עוד דברים שנמצאים בין המתגים לגלגלים ומנוע כמו נוחות, ביצועים, מתלים, נסיעה, אמינות... להתעסק במתגים/שטויות אחרות ולא באופנוע זה לעשות לו עוול.

    ולא טענתי שאתה מפלה את השיבר בגלל שבחנת אותו שעה. הפלת את כל האופנועים שבחנת כי בחנת אותם שעה. אני טוען שאתה מפספס את כל הפואנטה של להרגיש את האופנוע כאשר אתה לא בוחן אותו מעבר לעיר.
    גם אם הוא הרגיש לך כבד, מגושם, חרא והיה לך חם בתחת, ונסעת רק בגוש דן, וכל שאר האופנועים הרגישו לך יותר בבית שם, המקסימום שאפשר להסיק מכך הוא שהוא מגושם בעיר. אגב, אני לא חולק עליך בנקודה הזאת. הוא שוקל כמו ה-z900 אבל עם מרכז כובד של ג'ירפה. עם זאת, כשיוצאים מהעיר בכבישים מפותלים הוא זריז בדיוק כמו כל המתחרים, נוח, ואת החום בתחת שאתה ממש סבלת ממנו בעיר (בצדק, אבל אגזוז מתחת לזנב זה גם יפה וגם חם, מה לעשות) לא מרגישים.

    לסיכום - זכותך לא להתחבר לאופנוע, הוא לא הכוס תה של כולם. אבל איך היית מתייחס למבחן השוואתי אם הם היו בוחנים כמה אופנועים רק שעה ורק באזור המרכז?

  4. #34
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    אני רוצה לציין שאם הייתי עושה רכיבת מבחן של שעה בתוך תל אביב עם הפקטורי שלי, לא הייתי רוכש אותו.
    למזלי לא עשיתי בכלל מבחן וקניתי אופנוע מקטלוג🤣

    הגבלת רכיבת מבחן לזמן קצר מאד שמאפשרת בעיקר כמה סיבובים בעיר ובאיילון, איננה במקומה ופוגעת בעיקר ביבואן. כך אי אפשר לקבל שום אינדיקציה אמיתית.
    מי שרוצה לעשות סיבובים בעיר שיקנה קטנוע, שם זה לא חם בתחת ולא כבד ולא בטיח.
    האופנועים הללו נועדו למלא פונקציות אחרות בעיקר. אפשר פה ושם לקפוץ לעיר אבל זה לא נועד לשם כך.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    על ה-750 רכבתי בקיץ האחרון, לא הצלחתי לבחון אותו כמו שצריך כי גם מחוץ לעיר התחת שלי היה חם מאוד ורציתי רק לרדת מהאופנוע.

    עם ה-900 יצאתי מחוץ לעיר ובגלל המזג אויר הקריר הצלחתי לעשות רכיבה כמו שצריך. זה לא שאני רוצה פידבק יותר איכותי, אני רוצה פידבק נקודה. אם אני לוחץ על הכפתור לכיבוי האיתות, ולא מרגיש בכלל שלחצתי (מרגיש כמו ללחוץ על קיר), זה חוסר פידבק. אם אני מעלה\מוריד את הרגלית הילוכים ולא מרגיש אפילו קליקון קטן כפידבק וזה שבאמת לחצתי את הרגלית עד הסוף, זה חוסר פידבק.

    האופנוע הזה כבד כמו Z, אבל עם פחות כוח ממנו, אתה מצפה שאני אגיד שהמנוע חזק? ההיגוי כבד בגלל המרכז כובד שלו, המתלים סבבה והנוחות סבבה ואפילו הידית של הבלם הקדמי מעולה עם פידבק מעולה ביחס ליפנים. אבל זהו, לא משהו יוצא דופן שתורם לאיזה פאן פקטור כזה או אחר כמו אצל המתחרים.
    יש לו יותר חסרונות מיתרונות ביחס למתחרים שלו.

    שעה תתן לך תמונת מצב לא רעה לגבי אופנוע, אחרי הכל רובנו לא מחזיקים את האופנוע רק לסדום ערד, ולכן רכיבה של שעה בכבישי המרכז כולל בינעירוני, תתן לך תמונת מצב. עובדה שבחרת בשיבר ולא באחרים, אני מניח שהתחברת אליו יותר אחרי רכיבת מבחן של שעה.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    קודם כל השיבר הוא לא אופנוע פרימיום, יותר לכיוון אופנוע תקציב למרות שהוא ממש עונה להגדרה הזאת לכן חוסר במד דלק בהחלט מובן.

    שנית כידון רחב זה יתרון לא חיסרון, מה אתה רוצה קליפ אונים מחורבנים שיוצרו כדי לתת צללית יותר אוירודינמית תוך כדי זווית לא טבעית לכפות הידיים ופחות שליטה על ההיגוי?
    אין שום קשר להיגוי כבד ורוחב הכידון, נסה את הדיוק 690 ותבין.
    השיבר לא זריז בהיגוי כמו הדיוק אבל בהחלט מזמין שישחקו איתו בכבישים מפותלים

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    מישהו יכול להסביר את פשר ההחלטה של היצרנים לא להוסיף מד דלק?
    ממש לא מצליח להבין מה ההגיון מאחורי זה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי iceman צפיה בהודעה
    מישהו יכול להסביר את פשר ההחלטה של היצרנים לא להוסיף מד דלק?
    ממש לא מצליח להבין מה ההגיון מאחורי זה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה מתחלק לשניים אחד זה עלות, אם מכוונים את מחיר האופנוע לרמה מסויימת כל הורדה של בורג תעזור להגיע למטרה.

    הדבר השני זה אמינות, משום מה מד דלק הוא נקודת תורפה בהרבה אופנועים ואני מניח שחלק מהיצרנים רצו לחסוך בכאב ראש

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה מתחלק לשניים אחד זה עלות, אם מכוונים את מחיר האופנוע לרמה מסויימת כל הורדה של בורג תעזור להגיע למטרה.

    הדבר השני זה אמינות, משום מה מד דלק הוא נקודת תורפה בהרבה אופנועים ואני מניח שחלק מהיצרנים רצו לחסוך בכאב ראש
    1 - קצת הזוי כשמדובר על מכונות שעולות עשרות אלפי שקלים.
    2 - עוד יותר הזוי בהתייחס לזה שהאופנועים המודרניים מפוצצים באלקטרוניקה יקרה ומורכבת הרבה יותר ממד דלק פשוט.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #40
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    זה היה יכול להיות נכון אם אכן זה היה רק באופנועי תקציב כמו השיבר. מה תגיד על אופנועים פרימיום כמו פאניגלה 1299 או rsv4?

    זה לא מובן.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי iceman צפיה בהודעה
    1 - קצת הזוי כשמדובר על מכונות שעולות עשרות אלפי שקלים.
    2 - עוד יותר הזוי בהתייחס לזה שהאופנועים המודרניים מפוצצים באלקטרוניקה יקרה ומורכבת הרבה יותר ממד דלק פשוט.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לא הזוי בכלל, זה ככה בכל תעשיית הרכב, כל בורג נחשב! עלות יחידת מצוף דלק ליצרן לא נגמרת רק במחיר קנייתו מיצרן הOEM אלה גם בהרכבתו בפס היצור והאינטגרציה שלו בתוך האופנוע (חשמל, מקום באופנוע, לוח שעונים).
    יש אגדה אורבנית על חברת תעופה שהורידה את הזית מהארוחת צהריים במטוס ובזה חסכה מאות אלפי דולרים, אולי הסיפור הספציפי הזה לא קרה אבל הוא בהחלט נכון.

    לגבי אמינות מד דלק תסתכל בפורומים השונים ותראה שיש בעיות לא גדולות אבל ישנם ואף יצרן לא ממש רוצה תיקונים בזמן האחריות , העובדה שזאת מערכת מכנית בחלקה כנראה קשור לזה, בהרבה אופנועים יש מערכת דומה עם מצוף אבל היא רק מראה שאתה מגיע לגבול תחתון מזה אני רק יכול להסיק שהבעיה היא דיוק בהצגת כמות הדלק.

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    זה היה יכול להיות נכון אם אכן זה היה רק באופנועי תקציב כמו השיבר. מה תגיד על אופנועים פרימיום כמו פאניגלה 1299 או rsv4?

    זה לא מובן.
    בדיוק


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי iceman צפיה בהודעה
    1 - קצת הזוי כשמדובר על מכונות שעולות עשרות אלפי שקלים.
    2 - עוד יותר הזוי בהתייחס לזה שהאופנועים המודרניים מפוצצים באלקטרוניקה יקרה ומורכבת הרבה יותר ממד דלק פשוט.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    האפריליה עולה פחות מ-30 אלף שקל במדינה מתוקנת, ועולה הרבה פחות לייצר.
    הבקר של הדלק הוא פשוט עוד עלות לייצור, הרכבה ואחר כך גם תחזוקה.
    זה עוד משהו שיכול להתקלקל ולפגוע בתדמית של היצרן ושלא כמו בקטנועים, מד דלק הוא לא ממש סטנדרט שמעניין מישהו.

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי iceman צפיה בהודעה
    בדיוק


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ומה המשותף לכולם? ארץ הייצור? עם כל אהבתי לאיטלקים ולכלים המדהימים שלהם...
    Tracer 900

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    האפריליה עולה פחות מ-30 אלף שקל במדינה מתוקנת, ועולה הרבה פחות לייצר.
    הבקר של הדלק הוא פשוט עוד עלות לייצור, הרכבה ואחר כך גם תחזוקה.
    זה עוד משהו שיכול להתקלקל ולפגוע בתדמית של היצרן ושלא כמו בקטנועים, מד דלק הוא לא ממש סטנדרט שמעניין מישהו.
    אתה יודע מה, בוא נמשיך את קו המחשבה.
    למשל מי בכלל צריך מד סל״ד? מישהו מסתכל עליו בזמן רכיבה?
    אפשר להחליף אותו בנורה שנדלקת כשמגיעים לתחום האדום, והנה עוד חסכון נאה ליצרן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: אפריליה טואונו 1100RR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-11-2017, 16:04
  2. חוות דעת אחרי שנה - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 22:12
  3. חווית רכיבה אחרי חודש - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 18:41
  4. התחדשתי באופנוע - אפריליה שיבר 750 GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-05-2016, 22:46
  5. רכיבה ראשונה: אפריליה קאפונורד 1200
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 17:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO