אני מדבר בתור אחד שהיה לו כמה אופנועי ספורט: נינג'ה 600- נינג'ה 636, ג'קסר 750, וספורט תיור פייזר 1000.
אני חושב שצריך לאסור על רוכבים צעירים לקנות כלים כאלה, או לפחות למנוע מהם לרכב איתם על כביש ציבורי, עד גיל די בוגר, לפחות 25.
כי כלים כאלה דורשים הרבה ניסיון, רכיבה על קטנועים או CBR250 במשך שנה בהחלט לא תספיק כדי לצבור מספיק ניסיון ולעבור בגיל 21 לכלי לא מוגבל ממשפחת הספורטיביים, זה פשוט יהיה צעד קל להתאבדות.
היום אני בן 33 רוכב על וי סטרום 650, כן כן ירדתי מהספורטיביים והפייזר 1000, למה? כי אני חושב שזה פשוט too much, נכון לפחות לארץ, אך ברור לי שיש הרבה רוכבים שעדיין מעוניינים לרכב על כלים עתירי מומנט כאלה, מעולה אך עדיף שיהיו די בוגרים ומנוסים.
כלי דו"ש או כלי קטן כמה שתהנה ממנו ועוד עם ניסיון, הסיכוי ממש נמוך להעבור תאונה די קשה.
להריץ בyou tube:
cb500x crash או dl650 crash או כל אופנוע דו"ש או כלי שימושי בנפח קטן, ואפשר לראות שיש בקושי תאונות ורובן קלות או בינוניות.
ואחרי זה להריץ gsxr crash או ninja , R1 וכו... , פה תקבלו אינסוף תאונות מפחידות וקשות.
זה אומר כמה דברים, חלק מהם, זה שבדר"כ רוכבים בוגרים ומנוסים עם כלים בינונים או קטנים הם די זהירים, נכון שאין מושלם חוץ מאלוהים, וגם כאן יש תאונות, אך לא מתקרבות לכמות ולסדר גודל שיש באופנועי ספורט גדולים או עם רוכבים טריים.
מאוד מומלץ לרוכבים מתחילים להתחיל לצבור ניסיון בצורה שקולה ונכונה, לעלות קומה קומה, לא לקפוץ ישירות לאחרונה.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה