סיכוי מעל לסביר שהרסת את המשאבה.
איזה אופנוע זה? תביא גוף משאבה משומש משנתון מתקדם ככל שאפשר מאיביי (תבדוק אם יש אופנוע חדש שחולק את אותה משאבה).
לאחר תקופה ארוכה שהמשאת הבלם האחורי לא היתה בשימוש נוצרו שקעים קטנים בקדח של הבוכנה.
אני במטרה תמיד לסדר את מה שיש, לכן הזמנתי מכשיר "החלקה.השחזה" לקדח.
הקוטר המקורי היה :12.7mm .
לאחר Honing הקוטר הגיע ל : 13.3mm .
למישהוא כאן יש ניסיון בשיפוץ?
האם הקוטר כבר גדול מידיי?
אני בכל מקרה מתכוון להרכיב הכל ולבדוק עם תהייה נזילה, אני לא ממש מודאג בקטע הבטיחותי.. זה האחורי.
יש דומים סינים בגרושים, למישהוא יש ניסיון איתם?
20171210_092827_HDR.jpg
20171210_093230_HDR.jpg
20171210_163111_HDR.jpg
סיכוי מעל לסביר שהרסת את המשאבה.
איזה אופנוע זה? תביא גוף משאבה משומש משנתון מתקדם ככל שאפשר מאיביי (תבדוק אם יש אופנוע חדש שחולק את אותה משאבה).
לא הרסתי, הקדח היה אכול ולכן זה הסיכוי היחיד להשמיש את המשאבה.
סתם כדי לראות מה אקבל הזמנתי מאיביי משאבה באותו הגודל ב-10$..
מחיר מפגר.. מצד שני מה כבר יוכל להיות נחות במשאבה מסין?!
תשמע, לא יודע איך הגעת למסקנה שבלם אחורי זה לא עניין בטיחותי.
לא עושים ניסויים בבלמים. לא חריטות ולא משאבות סיניות.
מאחל לך שלא תגלה את זה בדרך הקשה בבלימת חירום שפתאום אין לך ברקס אחורי או יותר גרוע - המשאבה הסינית פרצה מהלחיצה החזקה וכל הנוזל על הכביש ועל הצמיג שלך...
לדעתי המשאבה גמורה
לא בטוח שההוניג סימטרי
זה לא בוכנה שצריכה הרצה
כל שריטה של הונינג תפגע באטימה ההידראולית
וזה עוד מעבר לכך שהקוטר גדל וההתאמה של הבוכנה גבולית עד בעייתית