כאשר המנוע עובד עם מצערת סגורה נוצר יותר פיח בתא השרפה מאשר שנוצר עם מצערת פתוחה זה לא תלוי בהילוך שאתה נמצא בו.
אין להניע את האופנוע בלי רכיבה.
שלום לכולם
בזמן איפסון לתקופה ארוכה בהנחה שלא ניתן לנתק מצבר ואין מטען מצבר, יש להניע את האופנוע כל שבוע או שבועיים למה כאשר האופנוע מונע ונישאר בניוטרל נכנס יותר פיח למערכת מאשר שילוב לראשון ?
תודה רבה
נערך לאחרונה על ידי snirw; 28-08-2015 בשעה 09:13. סיבה: שגיאת כתיב
כאשר המנוע עובד עם מצערת סגורה נוצר יותר פיח בתא השרפה מאשר שנוצר עם מצערת פתוחה זה לא תלוי בהילוך שאתה נמצא בו.
אין להניע את האופנוע בלי רכיבה.
אשמח לפירוט יותר רחב למה נוצר יותר פיח
תודה רבה
לדעתי זה שייך למנועי העבר. המנועים המודרניים מנוהלים באמצעות מחשב וחיישנים ודואגים לשמור על תערובת מדוייקת
מהתנעה לסרק\מרכיבה לסרק טמפ' תא השרפה צונחת או נמוכה מהדרוש לשרפה אופטימלית בהתאמה,כתוצאה הדלק לא נשרף במלואו והופך פיח (גם בתערובת מושלמת הוא לא אבל כאן מדובר בעודף גדול מדיי).
פיח מלכלך את המצת שאמור לנקות את עצמו בעזרת החום (לשרוף שאריות שמגיעות אליו),כתוצאה - מצת קר מהדרוש יתמלא בפיח.
מצת מלוכלך לא יצית בזמן ולא מספיק חזק מה שיפגע בניצולת של המנוע כאשר התהליך חוזר על עצמו ומחמיר.
התהליך מוגבר בייחוד על מנוע קר.
מנוע קר דורש יותר דלק מהסיבה שכשזה בא במגע עם מתכת קרה הוא מסרב לזרום ונבדק אליה,לכן דרוש "לסלול" שביל דלק שעליו יחליק הדלק הנוסף וייכנס פנימה לצילינדר.
הרבה דלק + טמפ' נמוכה = הרבה פיח.
הסבר מעולה