ציטוט נכתב במקור על ידי snirw צפיה בהודעה
אשמח לפירוט יותר רחב למה נוצר יותר פיח

תודה רבה
מהתנעה לסרק\מרכיבה לסרק טמפ' תא השרפה צונחת או נמוכה מהדרוש לשרפה אופטימלית בהתאמה,כתוצאה הדלק לא נשרף במלואו והופך פיח (גם בתערובת מושלמת הוא לא אבל כאן מדובר בעודף גדול מדיי).
פיח מלכלך את המצת שאמור לנקות את עצמו בעזרת החום (לשרוף שאריות שמגיעות אליו),כתוצאה - מצת קר מהדרוש יתמלא בפיח.
מצת מלוכלך לא יצית בזמן ולא מספיק חזק מה שיפגע בניצולת של המנוע כאשר התהליך חוזר על עצמו ומחמיר.

התהליך מוגבר בייחוד על מנוע קר.
מנוע קר דורש יותר דלק מהסיבה שכשזה בא במגע עם מתכת קרה הוא מסרב לזרום ונבדק אליה,לכן דרוש "לסלול" שביל דלק שעליו יחליק הדלק הנוסף וייכנס פנימה לצילינדר.
הרבה דלק + טמפ' נמוכה = הרבה פיח.