תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: פיח בשמן המנוע בזמן עמידה

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166

    פיח בשמן המנוע בזמן עמידה

    שלום לכולם

    בזמן איפסון לתקופה ארוכה בהנחה שלא ניתן לנתק מצבר ואין מטען מצבר, יש להניע את האופנוע כל שבוע או שבועיים למה כאשר האופנוע מונע ונישאר בניוטרל נכנס יותר פיח למערכת מאשר שילוב לראשון ?

    תודה רבה
    נערך לאחרונה על ידי snirw; 28-08-2015 בשעה 09:13. סיבה: שגיאת כתיב

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כאשר המנוע עובד עם מצערת סגורה נוצר יותר פיח בתא השרפה מאשר שנוצר עם מצערת פתוחה זה לא תלוי בהילוך שאתה נמצא בו.
    אין להניע את האופנוע בלי רכיבה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    אשמח לפירוט יותר רחב למה נוצר יותר פיח

    תודה רבה

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לדעתי זה שייך למנועי העבר. המנועים המודרניים מנוהלים באמצעות מחשב וחיישנים ודואגים לשמור על תערובת מדוייקת

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי snirw צפיה בהודעה
    אשמח לפירוט יותר רחב למה נוצר יותר פיח

    תודה רבה
    מהתנעה לסרק\מרכיבה לסרק טמפ' תא השרפה צונחת או נמוכה מהדרוש לשרפה אופטימלית בהתאמה,כתוצאה הדלק לא נשרף במלואו והופך פיח (גם בתערובת מושלמת הוא לא אבל כאן מדובר בעודף גדול מדיי).
    פיח מלכלך את המצת שאמור לנקות את עצמו בעזרת החום (לשרוף שאריות שמגיעות אליו),כתוצאה - מצת קר מהדרוש יתמלא בפיח.
    מצת מלוכלך לא יצית בזמן ולא מספיק חזק מה שיפגע בניצולת של המנוע כאשר התהליך חוזר על עצמו ומחמיר.

    התהליך מוגבר בייחוד על מנוע קר.
    מנוע קר דורש יותר דלק מהסיבה שכשזה בא במגע עם מתכת קרה הוא מסרב לזרום ונבדק אליה,לכן דרוש "לסלול" שביל דלק שעליו יחליק הדלק הנוסף וייכנס פנימה לצילינדר.
    הרבה דלק + טמפ' נמוכה = הרבה פיח.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    הסבר מעולה

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    לדעתי זה שייך למנועי העבר. המנועים המודרניים מנוהלים באמצעות מחשב וחיישנים ודואגים לשמור על תערובת מדוייקת
    ככל שהזמן עובר יצרנים מחויבים לעמוד בתקנות מחמירות יותר ויותר
    התוצאה היא פשרה בתערובת הדלק (ובעוד הרבה מקומות) כך שגם אופנועים חדשים רחוקים מלקבל תערובת "מדויקת"

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. צביעה עמידה - משקולת כידון
    על ידי pedelt בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-05-2016, 09:59
  2. ירקת באזור המנוע והתרמוסטט, אקסבו 250.
    על ידי Bigdevil בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-12-2015, 20:21
  3. צקצוקים מאזור המנוע כשקטנוע בעמידה
    על ידי Wasted בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 18:35
  4. תעלומה - המנוע מתנהג מוזר
    על ידי roei daniel בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 13:51
  5. yamaha t-max 2005 קצף בשמן גיר
    על ידי vy17206 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 08:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO