רגל ימין על הרצפה יד ימין לוחצת בלם יד, רגל שמאל מוכנה לשלב הילוך.
רגל ימין זאת הרגל החזקה שלי מה שנותן לי יותר יציבות..
רגל ימין על הרצפה יד ימין לוחצת בלם יד, רגל שמאל מוכנה לשלב הילוך.
רגל ימין זאת הרגל החזקה שלי מה שנותן לי יותר יציבות..
יופי שיש כאלה שממש מפרטים על מה לוחצים ואיזו רגל על הרצפה.. לא בדיוק מובן למה זה משנה. מישהו מוכן להסביר?
כל אחד איך שעובד לו, ממש לא מבין מה זה משנה ימין או שמאל, כל עוד אתה בשליטה וערני למה שקורה מסביב ויכול להגיב כמה מהר שאתה יכול אם וכאשר יש גורם שמנסה להיכנס בך במזיד או בשוגג.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
עניין של מהירות תגובה.
לזנק עם אופנוע כשהראשון משולב זה יותר מהר משצריך לשלב לראשון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נו ברור שאם אתה מעביר לניוטרל זה מתבקש שאת רגל שמאל תשאיר כבר בכוננות על הרגלית
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
איך שבא לי באותו רגע.
לפעמים משחק על השיווי משקל עד שמתחלף לירוק.
הקטע הוא, שבטסט הם דורשים שתוריד רק רגל אחת ואז אתה מתרגל לזה. וזה הרגל לא טוב, כי יש סיטואציות שבהן אתה חייב להוריד שתי רגליים על מנת לשמור על יציבות או בטיחות. למשל אם אתה צריך לעשות עצירה פתאומית, אני לפחות, מוצא את זה קשה להישאר בטוח בעצמי עם רק רגל אחת. בכל מקרה, לשאלת האשכול, אני תמיד מוריד שתי רגליים בכל סיטואציה אפשרית. תצחקו תצחקו, אבל מיותר לציין ששתי רגליים יותר יציבות מאחת, לא כן?...
תמיד תמיד רגל שמאל קודם, אחרי זה רגל ימין סתם כדי שיהיה נוח. תמיד משאיר יד ימין על בלם קדמי
אתה לא מסונכרן, זה סתם תגובה (משעשעת ביותר, נפלט לי פרץ צחוק כשקראתי אותה, ואת זאת עם הקפה של שושנה אחרייך) לשרשור הזה
בשביל להגיב מהר כשמישהו הולך להיכנס בך מאוחר, יש כאלה שמעדיפים להיות כבר בראשון עם קלאץ' לחוץ.
להכניס לראשון בלחץ ולתת גז עלול להיגמר בניוטרל וקטטר לכל החיים.