עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 50

אשכול: רכיבה ראשונה: אפריליה שיבר 900

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה ראשונה: אפריליה שיבר 900

    השיבר - הנייקד וי-טווין של אפריליה - גדל מ-750 ל-900 סמ"ק ועל הדרך משפר עוד כמה נקודות חשובות; ב-69 אלף ש"ח הוא מהווה עסקה טובה לנייקד בינוני-גדול מודרני.

    http://fullgaz.co.il/?p=128185


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    מה עם האח התאום שלו??

  3. #3
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    או-טו-טו...

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    רכבתי על השיבר 900, מרגיש קצת מגושם בגלל המשקל ורוחב הכידון, והדבר היחידי שהיה בו רגש זה הבלם הקדמי.
    בהעברת הילוכים לא מרגישים פידבק מהרגלית, הידית של הקלאץ כמו בשיבר הקודם קשה מאוד אפילו יותר מ-MT09, אפילו הכפתור של האיתותים חסר רגש כשלוחצים עליו להפסיק את האיתותים, פשוט אין פידבק מהאופנוע הזה. מצאתי את עצמי מוודא כל הזמן שבאמת העברתי הילוך ושבאמת הפסקתי את האיתות.
    הילוך 2 ב-20 קמ"ש האופנוע גמגם בגלל סל"ד נמוך מידי, אז הילוכים ארוכים אבל כמה?
    והכי גרוע, המושב עדיין מחומם מהמערכת פליטה או מה שזה לא יהיה.

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    רכבתי על השיבר 900, מרגיש קצת מגושם בגלל המשקל ורוחב הכידון, והדבר היחידי שהיה בו רגש זה הבלם הקדמי.
    בהעברת הילוכים לא מרגישים פידבק מהרגלית, הידית של הקלאץ כמו בשיבר הקודם קשה מאוד אפילו יותר מ-MT09, אפילו הכפתור של האיתותים חסר רגש כשלוחצים עליו להפסיק את האיתותים, פשוט אין פידבק מהאופנוע הזה. מצאתי את עצמי מוודא כל הזמן שבאמת העברתי הילוך ושבאמת הפסקתי את האיתות.
    הילוך 2 ב-20 קמ"ש האופנוע גמגם בגלל סל"ד נמוך מידי, אז הילוכים ארוכים אבל כמה?
    והכי גרוע, המושב עדיין מחומם מהמערכת פליטה או מה שזה לא יהיה.
    מה שתיארת לגבי כפתור האיתות הוא דבר שקיים בהרבה אופנועים שרכבתי עליהם, והוא מורגש במיוחד אם אתה מגיע מאופנוע שבו זה מרגיש שונה. כנ"ל רגלית ההילוכים.
    ודווקא פה שניהם יחסית בסדר ואחרי שעה מתרגלים לפידבק שלהם - שקיים, פשוט אחרת.

    מה שיותר משונה בעיני זה ידית הקלאץ' - הידית כשהיא מכוונת בזוית ובמרחק הנכונים לרוכב, היא סופר קלה לתפעול, ממש בחצי אצבע... אני תוהה אם רכבנו על אותו אופנוע מבחן או על שניים שונים כשבשלך היתה בעיה כלשהי.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    לא באמת רלוונטי אם רכבנו על אותו אופנוע (אני מניח שכן), השורה התחתונה היא עם איזו חוויה יצאתי מרכיבה על אופנוע מבחן של היבואן.
    לגבי הרגש במתגים, מה זה אם אני בא מאופנוע אחר ששם זה מרגיש שונה? אצל היפנים יש אחלה פידבק, גם אם הוא לא מרגיש מכאני, יש פידבק. אפילו אצל BMW ששם הרגש הוא סינטטי מעט, אבל קיים.

    אתה אולי קיבלת את האופנוע לשעה ויותר לטובת הכתבה, אני רוכב ממוצע שמקבל חצי שעה מקסימום 45 דקות. אם האופנוע לא זורח בחצי שעה הזאת, מצטער אבל הרווח הוא כולו שלי.

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    לא באמת רלוונטי אם רכבנו על אותו אופנוע (אני מניח שכן), השורה התחתונה היא עם איזו חוויה יצאתי מרכיבה על אופנוע מבחן של היבואן.
    לגבי הרגש במתגים, מה זה אם אני בא מאופנוע אחר ששם זה מרגיש שונה? אצל היפנים יש אחלה פידבק, גם אם הוא לא מרגיש מכאני, יש פידבק. אפילו אצל BMW ששם הרגש הוא סינטטי מעט, אבל קיים.

    אתה אולי קיבלת את האופנוע לשעה ויותר לטובת הכתבה, אני רוכב ממוצע שמקבל חצי שעה מקסימום 45 דקות. אם האופנוע לא זורח בחצי שעה הזאת, מצטער אבל הרווח הוא כולו שלי.
    לא מתווכח איתך לגבי התחושות שלך, מה שהרגשת זה מה שקובע עבורך אם האופנוע הזה יכול להתאים לך או לא.
    לא מה שאני הרגשתי. סתם היה לי משונה עניין הקלאץ'.
    חבל לדעתי שנתנו לך אותו לכל כך מעט זמן, בסוף זה הפסד שלהם (או רווח שלך כמו שאתה אומר).

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    היחידים כנראה שנותנים אופנוע למספר שעות הם BMW, כל השאר ככל הנראה נותנים עד שעה.

    בגדול, אני חושב שזה האופנוע עם הדירוג הכי נמוך בקטגוריה שלו. הוא לא מצטיין בכלום לעומת המתחרים שלו שכל אחד מהם מצטיין בתחום אחר.

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    היחידים כנראה שנותנים אופנוע למספר שעות הם BMW, כל השאר ככל הנראה נותנים עד שעה.

    בגדול, אני חושב שזה האופנוע עם הדירוג הכי נמוך בקטגוריה שלו. הוא לא מצטיין בכלום לעומת המתחרים שלו שכל אחד מהם מצטיין בתחום אחר.
    חוץ מהג'יקסס 750 שהוא ספורטיבי בהרבה מהשאר, במה האחרים מצטיינים?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    MT-09 - מנוע
    Z900 - ספורטיביות
    821 - fun factor שכנראה משלב את שני אלה שמעליו

    על BMW המתחרה לא רכבתי אבל מישיבה עליו הוא מרגיש יותר ידידותי למשתמש, וכל השאר כמו ההונדה או 797 לא באמת מתחרים בו.

    היתרון היחידי של אפריליה אולי זה המחיר, וגם זה נעלם אם מטרו עושים מבצע כמה פעמים בשנה.

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    MT-09 - מנוע
    Z900 - ספורטיביות
    821 - fun factor שכנראה משלב את שני אלה שמעליו

    על BMW המתחרה לא רכבתי אבל מישיבה עליו הוא מרגיש יותר ידידותי למשתמש, וכל השאר כמו ההונדה או 797 לא באמת מתחרים בו.

    היתרון היחידי של אפריליה אולי זה המחיר, וגם זה נעלם אם מטרו עושים מבצע כמה פעמים בשנה.
    821 מעל הקטגוריה.
    המנוע של השיבר לטעמי לא נופל מ-MT09, אבל שוב אנחנו מדברים על טעם.
    לא רכבתי על ה-Z אבל השיבר מציע אלקטרוניקה ובקרות שאין לקוואסאקי, אם כי אתה צודק, הוא קצת יותר ספורטיבי. לא כמו הג'יקסס. ושוב - וי-טווין מול 4 בשורה זה עניין של העדפה. לגבי הבימר אני יכול להגיד שהוא כלי מגניב אבל מאוד שונה ולרוכב גבוה הוא לא יותר ידידותי...

    מה שאני בא להגיד זה שאין פה יתרון מובהק לאף אחד, כמעט כל אחד מהכלים מציע משהו שונה מהאחר.
    הכל שאלה של מי הרוכב ומה הוא מחפש / אוהב.
    ולכן אין כמו רכיבת מבחן בשביל להחליט :-)

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    למה 821 מעל הקטגוריה?

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    למה 821 מעל הקטגוריה?
    מחיר - 86 אלף שקלים. הרבה מעל כל השאר.

    *עריכה*

    בעצם אני לא בטוח שזה עושה אותו "מעל הקטגוריה".
    פשוט הרבה יותר יקר ולא מציע לדעתי הרבה יותר מהשאר.
    בהחלט עשוי להיות מתחרה למי שיש את הכסף. בכסף הזה אפשר לקנות כלים יותר חזקים יותר ספורטיביים.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    זה שמתמחרים עגלה עם סוס במחיר של מרצדס, לא אומר שהיא אוטומטית בקטגוריה של מרצדס, זאת עדיין עגלה עם סוס שצריכה להשאר בקטגוריה של עגלות עם סוס במבחני השוואה.

    בדיוק כמו שאין מקום להשוואה של האפריליה עם CB650F (אפילו לא נייקד), וגם לא עם 797 שחלש יותר מ-MT07.

    מבחינת חומרה, ה-821 בדיוק בקטגוריה הזאת, גם אם כלכלית הוא לא העסקה הכדאית בקטגוריה, הוא בהחלט נמצא בקטגוריה הזאת.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    בכסף הזה אפשר לקנות כלים יותר חזקים יותר ספורטיביים.
    כמו?

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: אפריליה טואונו 1100RR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-11-2017, 16:04
  2. חוות דעת אחרי שנה - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 22:12
  3. חווית רכיבה אחרי חודש - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 18:41
  4. התחדשתי באופנוע - אפריליה שיבר 750 GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-05-2016, 22:46
  5. רכיבה ראשונה: אפריליה קאפונורד 1200
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 17:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO