הרלי זה החלום שלי.
אבל לשלם עכשיו 70.000 על ספורטסטר מבגביל ל2 רכבים שיש לי, אני לא מוכן.
אולי בעתיד, אחליף רכב אחד לאופנוע
אם אתה מודאג מירידת ערך , תנסה הרלי בסוכנות בחולון. למרות שבטווח מחירים שרשמת לא תמצא כלום ותצטרך להוסיף עוד.
אבל כבר שמעתי מיותר מאדם אחד שבעת שדרוג מהרלי להרלי, קיבלו מחיר קניה על הישן.
(כלומר מבחינתם לא היתה ירידת ערך)
בכל המקרים הללו מדובר על שדרוג שנעשה בטווח של מספר שבועות עד מספר חודשים.
Sent from ...
הרלי זה החלום שלי.
אבל לשלם עכשיו 70.000 על ספורטסטר מבגביל ל2 רכבים שיש לי, אני לא מוכן.
אולי בעתיד, אחליף רכב אחד לאופנוע
70 זה מחיר לחדש.
אני בטוח שיש להם מלאי גדול של משומשים במחירים זולים יותר.
אני מניח שתצטרך למתוח את התקציב שלך אבל בפחות. הרבה פחות מ 70
Sent from ...
אני הסתכלתי באתר שלהם.
http://www.harley-davidson.co.il/inventory
יש שם אופנועים ב50-60 אלף. אבל לא כולם A1, ואופנוע שנת 95 עם 195000 ק"מ, לבן אדם בלי ידע ונסיון, לא יודע....
אם אתה מדבר על STREET,"הארלי הודי" ,לא הייתי ממליץ עליו.70 זה מחיר לחדש.
אני בטוח שיש להם מלאי גדול של משומשים במחירים זולים יותר
משהו אחר בA1אתה יותר מדי אופטימי.. הרבה פחות מ 70
גם ל "התחלה"-לא הייתי ממליץ ללכת על הארלי.
אם אמצא EN500 במצב טוב, ובמחיר סביר, כמה פשוט למכור אותו אחר כך? יש לו שוק?
ביד 2 יש כמה, מ15 עד 30 אלף.....
הבעיה, שאין שמץ של מושג, מה המחיר סביר לאופנוע ספציפי.....
להסתכל זה נפלא ... לרכוב על קאסטום קצת פחות.
אני רוכב גם על קאסטום, והשורה התחתונה שלי היא זו: אופנועים יפיפים (בד"כ),נמוכים ומשרים בטחון שכן ניתן להגיע בקלות עם שתי רגליים לרצפה בעת עצירה. מרווח הטייה (בד"כ) טעון שיפור רב מאוד. .. עם הכסאות המקוריים הם (שוב בד"כ ) לא נוחים.
2 "הסנטים" שלי:
צריך לרכוב עליהם כדי להבין את היתרונות והחסרונות.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
Buy cb500x . You will thank me every day
אני כבר הבנתי, מה שאני באמת רוצה, אקנה כשיהיה לי רשיון A....
השאלה שלי עכשיו: מה הכי נכון לקנות, כדי ללמוד ולצבור ניסון.....
מזכיר, שאני בחור לא קטן....
מצטרף למיקי קאסטום, קרוזר או כלים מהג'אנר לדעתי לא מתאימים לכל אחד.
הסיפור שלי לצורך העניין בעברי החזקתי ימאהה ויראגו 250 ו500 אחד אחרי השני והייתה לי חוויה טובה מהם.
לאחר כמה שנים על אופנועים אמיתיים ( מצטער אבל קאסטום זה קישוט מתנייע בעיניי ולא יותר וכמובן קשה לצפות להרבה מכלי נטול מתלים ראויים עם מנוע של טרקטור ובלמים זיפתיים) החלטתי להתמתן ורכשתי XV950 כלי יפיפה אבל סד עינויים על גלגלים.
הגב שלי הודיע לי שהוא לא מקבל את האופנוע ואם להודות באמת גם תחושת הביטחון (כל מהמורה קטנה בכביש האופנוע היה נזרק וקצב הרכיבה היו לרעתו בהשוואה לאופנועים אמיתיים.
בסופו של דבר חזרתי אל העולם המוכר (ומבחינתי) אהוב של 4 צילינדרים בשורה.
המסר תנסה לעשות סיבוב ( רצוי ארוך ובתנאי דרך משתנים) כדי לקבוע מה אתה מחפש כמובן תתנסה בג'אנרים שונים.
קיים סיכוי שאחרי סיבוב על אופנוע
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חברים, יש לי מחשבה אחרת עכשיו.
אני רוצה לקנות EN500 ב15 אלף +-.....
לרכב בסופ"ש, שנה....... לקבל רישיון A, ולשדרג לכלי יותר רציני.
למה אני חושב ככה.
1. אני רוצה ללמוד ולהבין מה אני רוצה. ואם אני ארצה בכלל להמשיך.
2. האופנוע יהיה 5 ימים בשבוע מתחת לבניין, זה סיכוי גבוע לגניבה, בצהריים כולם בעבודה, אפשר לעשות מה שאתה רוצה.....
או לשלם גם על מקיף, שזה עוד 3000 לשנה......
מה אתם אומרים?
אפשר לקנות EN500 במצב סביר ב15 אלף?
ביד 2 יש כמה.... אפילו עם קילומטרג' יחסית נמוך.....
אני לא מסוגל לקנות "קרוזר" סיני 125-250 סמ"ק
נערך לאחרונה על ידי bald_byker; 09-01-2018 בשעה 17:10.
בספק אם יבטחו לך במקיף את הEN.
בנוסף כרוכב חדש ללא הסטוריה ביטוחית תכין סכום נאה לפרמייה (תבדוק במחשבון של משרד האוצר כמדומני את גובה הפרמיה).
למצוא כיום EN עם קילומטראג' נמוך זו לא משימה פשוטה למרות שכלי מטופל עשוי לתת לך שירות טוב ועם תצורת המנוע שלו הוא גם יהיה זריז מאוד בהשוואה לרבים מהקסטומים קרוזרים או מה שבניהם.
לשלילה כמובן תצורת המנוע - לא ממש תואמת את רוח הג'אנר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תחפש הונדה vt600
משנות האלפיים.
תבדוק את הזעקה האחרונה. אולי יש להם גם מודל של כולל החזרת האופנוע או פיצוי כספי. יודע שיש להם לחלק מהדגמים.
Sent from...