שלום לכולם,
מצטער מראש על האריכות.
הקטנוע שלי, ג'וירייד 125 מודל 2015 הגיע לטיפול גדול ראשון 12,000 ק"מ (וכבר לא באחריות).
נכנסתי למוסך היבואן של מטרו שבו ביצעתי גם את הטיפולים הקודמים מתחילת חיי הכלי.
חשוב להדגיש שאני מסוג הרוכבים ששומרים על הקטנוע ולא היו לי שום בעיות איתו לפני שהכנסתי לטיפול.
נסיעה קצרה אחרי שיצאתי איתו לאחר הטיפול התחלתי להרגיש רעידות בכל התחלת נסיעה, ממש בחיבור הראשון של המנוע.
כשהמצב החמיר בהדרגה חזרתי אחרי ימים ספורים למוסך.
מנהל המוסך עשה סיבוב קצר ונתן למכונאי לעשות פירוק וניקוי חלקי הוריאטור.
זמן קצר אחרי שיצאתי משם, שוב חזרה הבעיה.
היום, ארבעה ימים אחרי הביקור האחרון, הכנסתי אותו שוב. לאחר נסיעת בדיקה הבהירו לי שזה מצב נפוץ לאחר טיפול גדול כי מחליפים חלקים בוריאטור כמו רצועה ומשקולות ובכלל אלה רעידות שאופייניות לדגם הזה.
הסברתי לו שבמשך שנתיים לא היה זכר לרעידות והן התחילו בדיוק אחרי הטיפול.
הוא החליט לפרק שוב ולעשות ניקוי ושימון יסודי של כל חלקי הוריאטור רק כדי לנסות ולשפר את המצב.
יצאתי ועשיתי נסיעה קצרה עם הרבה עצירות והתחלות.
בתחילה נראה היה שיש שיפור ברעידות, אבל אחרי כמה דקות, הרעידות חזרו.
חזרתי למנהל המוסך שסיפר לי שאין להם יותר מזה מה לעשות וזה לא נורא לדעתו.
בנוסף הציע שאם לא ישתפר עוד 200 ק"מ, הוא יציע לי תמורת תשלום על החלקים, להחליף תוף ומצמד כשהוא מציין שלא בטוח שיפתור את הבעיה.
בסוף היום עצרתי אצל מוסך אחר, מורשה מטרו לטיפול בסאניאנג, תארתי למכונאי את התקלה ושאלתי אם הוא מסוגל לפתור. להפתעתי, אמר לי שכן, וזה יעלה לי 350ש'.
שאלתי אליכם:
איך אני צריך להתנהל מול המוסך שלי ?