אני הייתי הולך על קטנוע מקורי ושמור.
קטנוע משופר כנראה עבר חיים קשים יותר ויהיה במצב מכאני פחות טוב.
שלום וברכה
שמי אביאל ואני מעוניין לקנות את הקטנוע J300 של קאוואסאקי
אני מתלבט בין שתי אפשרויות
1. שנת 2015 עם 28K ק"מ עם אגזוז של ARROW(לא בטוח ב- 100% שזאת החברה) + ווריאטור של מלוסי (הווריאטור מורכב משהו כמו 10K קמ)
2. שנת 2014 עם 21K ק"מ סטנדרטי
מבחנית המחיר ה2015 יקר באלפייה מ2014
מה עדיף קטנוע יותר חדש ומשופר אבל שנסע יותר או קטנוע קצת יותר ישן שנסע פחות?
אני יודע שהוא אח תאום של הדאון טאון אני דיי סגור עליו ככה שפחות מעניין אותי דגמים אחרים
אני מתכוון לקנות אחד מהם בשבוע הקרוב
תודה רבה לעוזרים!
אני הייתי הולך על קטנוע מקורי ושמור.
קטנוע משופר כנראה עבר חיים קשים יותר ויהיה במצב מכאני פחות טוב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מניסיון על כלים שעברו שיפורים, קצב החלפת החלפים במיוחד בבית משקולות (משקולות, משולשים) גבוה יותר והשינויים בביצועים מורגשים יותר לאחר השחיקה של חלקים אלו.
בנוגע לאגזוז...סתם המון רעש (נוראי אבל זה עניין של טעם) ללא הבדל בביצועים ולא אמור להשפיע על בלאי מנוע לטווח הארוך.
בגדול, עדיף ללכת על כלי חדש יותר עם קילומטראז' נמוך, זה לא אומר שהכלי שמור בהכרח לכן תמיד מומלץ לקחת לבדיקה את הכלי המיועד.
במקרה שלך לך על כלי שנסע פחות, את ההפרש הטכנולוגי בין השנתונים 14-15 הייתי בודק בכל זאת אם למשל לקאוואסקי יש ABS הוא עדיף.
ותמיד יש עוד כלים, רק לחפש את המציאה הנכונה ולא להינעל על כלי ספציפי.
אני הייתי מתחקר את הבעלים עוד טיפה כדי לקבל החלטה יותר טובה:
1. איפה הם גרים? במישור? מקום ההרי?
2. איפה הם עובדים? יש להם נסיעה יומיומית בינעירונית או בתוך העיר?
3. תיעוד של טיפולים ומה הוחלף.
4. מה מצב הצמיגים? לעיתים הם יכולים לספר לך סיפור שהבעלים לא בהכרח מספר לך.
ק"מ ושנת ייצור הם לא הכל...
ישנם כלים ישנים ו/או עם ק"מ גבוה שטופלו במסירות ומצבם מעולה.
ישנם כלים חדשים ו/או עם ק"מ נמוך שהתעללו בהם משל היו כופרים במשפט שדה של דאע"ש.
ויש את כל שאר הכלים בין לבין![]()
קודם כל תודה רבה על התשובות המהירות של חברי הפורום
לגבי הכלים שניהם מאזור המרכז(מישור) ככה ששוב הנתונים דיי דומים
אבל מה שנראה לי שיכריע את הכף זה
שאימתתם את הפחד שלי מהכלי המשופר וריאטור
( משקולות וקפיצים ) שרוב הסיכויים שהוא עבר חיים לא קלים
למרות שבעל הקטנוע אמר שהוא בחיים לא נותן גז מלא אבל גם צריך לא לשכוח שהוא קנה את הקטנוע ככה משופר עם 20k קמ והיום הוא על 28
לגבי הכלי השני הוא נמצא בחנות ואין לי דרך להגיע לבעלים ובכל מקרה אני אקח אותו לבדיקה פשוט רציתי לדעת את מי כדי לי לבדוק ראשון
אם כבר בבדיקות עסקינן יש מקום טוב באזור
פתח תקווה ?
שמעתי על מוטוריידר ועל מוטו גארז ממליצים?€?
אני כמעט בטוח שכל כלי "משופר" בילה הרבה זמן על הקו האדום של הסל"ד או מעבר.
ויראטור של מלוסי עם 10k דורש החלפה כאן ועכשיו.
תקח את המקורי. לרוב קטנועים משופרים עברו חיים לא קלים...