שנת 2017 מסתיימת, ואנחנו בוחרים - כמו בכל שנה - את האופנועים והקטנועים שעשו לנו את זה יותר מכולם השנה.
מהו אופנוע השנה שלכם?
http://fullgaz.co.il/?p=128544
![]()
שנת 2017 מסתיימת, ואנחנו בוחרים - כמו בכל שנה - את האופנועים והקטנועים שעשו לנו את זה יותר מכולם השנה.
מהו אופנוע השנה שלכם?
http://fullgaz.co.il/?p=128544
![]()
נראה כאילו חוץ מהאפריליה והקטום הגדול כל מה שמופיע שם זה כלים שהיבואנים דוחפים אבל לא הרוויחו את זה.
ה390 זה אחד הכלים הכי נמכרים ביד2 כי ככל הנראה הקסם מתפוגג מהר מאוד.
הak שלא הספיק להימכר בחודש שהוא בשוק או הקטנוע המחופש של הונדה שלא מכר עשירייה בארץ.
אופנועי השנה? איפה?
על מה אתה מדבר?
הונדה מכרו 98 כלים השנה (לא כולל דצמבר) - 98 כלים מכלי כל כך יקר בשנתו הראשונה וזה נראה לך רק "הכלי הכי מחופש"?
הדיוק 390 הוא אחד מהדגמים הכי נמכרים בארץ כבר שלוש-ארבע שנים ברציפות. גם אם היה כלי מושלם, נראה לך שאנשים לא ימכרו אותו בשלב כזה או אחר? ברור שלוחות היד2 יהיו מוצפים בו. זה רק הגיוני ומתחדד כשזוכרים שמדובר על כלי שהוא בעצם "כלי מעבר" לקראת נפחים גדולים יותר.
ובהמשך למגמה - ה-AK, בניגוד למה שרשמת, מכר 25 כלים בשבועיים הראשונים שלו בישראל. בינואר מגיע משלוח נוסף וגם הוא מכור לחלוטין. מאיפה באת אם ה"לא הספיק להמכר"?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הכתבה היא על "נבחרי השנה" ולא על "האופנועים הכי נמכרים", וזה גם מופיע בתיאור שלה.
אופנועים משנים קודמות (או שלא הציגו שום חידוש לדגם) לא נכנסים, גם אם הם מגניבים.
כל אחד מהכלים האלו הביא משהו חשוב לשוק, בין אם בגישה, בטכנולוגיה או במכלול של התוצאה הסופית.
ליבואנים אין מילה בנושא -
ישבנו חברי המערכת וכל אחד נתן את הכלים שלו. לרוב גם היינו תמימי דעים.
אם הנחת היסוד שלך לגבי כל התוכן שאתה קורא באתר היא שהוא מוטה באיזשהו אופן ע"י או כלפי היבואנים, אז אתה לא רק מזלזל בעבודה שנעשית פה סביב השעון, אתה גם מפסיד את היכולת להפיק מהתוכן תועלת או אפילו הנאה.
עכשיו בוא נזרום רגע אם מה שאתה אומר...
מי הם 10 האופנועים שלך לשנת 2017?
אני מזכיר - רק דגמים שיצאו בגרסתם הנוכחית בשנה החולפת.
Shoot
ראשית הנחת היסוד שלי היא כן, התוכן באתר מוטה.
ככה מרגיש ההבדל בין פולגז היום לפולגז של לפני שלוש שנים.
יותר ממוזמן לירות בי(רגל על הצוואר, רובה ציד וכל שאר הריטואל) אבל פעם זו היתה עיתונאות והיום זה מרגיש כמו לחם ושעשועים.
לי.
אישית.
בנוגע לעשירייה שלי - אין לי.
אבל!יש פה כלים שחוץ ממתיחת פנים לא קיבלו שום שינוי משמעותי, בטח לא שדרוג.
אבל מה אני יודע?
על החתום,
שוטה הכפר (הראייה נשארה 6/6 ).
הרגשתך היא שלך, ושלך בלבד. פשוט חבל שככה אתה מרגיש.
זה נכון שבשלוש השנים האחרונות אופן הגשת התוכן השתנה - אבל זה קרה מבחירה ובמקביל (ובהתאמה) לשינויים באופן צריכת התוכן.
אין מה לעשות, גם מגזינים צריכים להתקדם.
עברתי על כל העשרה. כבר חשבתי להסכים איתך על דגם אחד או שניים.
אבל חזרתי בי. כולם עברו שינויים משמעותיים או הגיעו כחדשים.
ומי שעבר רק שינויים קלים ועדיין נכנס לרשימה - פשוט היה מגניב מדי בשביל לפנות את מקומו לאחר.
לא יורה באף אחד, אבל אוהב לשים דברים על השולחן.
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 28-12-2017 בשעה 16:31.
חשבתי על מה שאמרת על הגשת התוכן.
כן הרבה יותר קליל כשהכל קצר כמו מבזקון ולא צריך להתאמץ כדי לקרוא מילים עם יותר משלושה הברות בהן.
זה מאוד נוח לדור הצעיר.
אותו דור צעיר שלאט לאט מפסיק לרכב.
אופנוענים בוגרים ומזדקנים זו האוכלוסיה שלכם.
לא ילדים בני 16 עם adhd.
אבל אני טועה.
יוצא לכם 100מם
לא הבנתי איך זה נבחרי השנה אם מניתם את כל הכלים שהגיעו לכאן (כמעט).
למה לדוגמה להזכיר את ה tmax ?
מה שונה השנה מול שנה שעברה ? הכל אותו הדבר.
הודנה אקס.די.וי אני מתפלא שהוא בכלל נמכר (ראיתי אנשים שקונים אותו רק בגלל ה dct) הרי המנוע שלו זאת טכנולוגיה משנות ה 90, לא ?
קימקו כלים מרשים מאוד לדעתי, טונו 1100 גם כן וגם דיוק חמוד.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
מנינו 12 (אוטומטית כתבתי 10, אבל הכנסנו 12) מתוך יותר מ-40 אופנועים וקטנועים חדשים שרכבנו עליהם ב-2017.
ממש, אבל ממש לא...
מאחר ולא קראת את המבחן המלא, אני אפילו לא נכנס לזה.
תסביר?
אני רואה שיש לנו פה בעית אמון קלה
הכרוב מסר את הנתונים הרשמיים של איגוד לשכות המסחר כפי שהם מתפרסמים מדי חודש.
הנה בחלוקה לחודשים:
אפריל - 2
מאי - 28
יוני - 13
יולי - 19
אוגוסט - 10
ספטמבר - 10
אוקטובר - 8
נובמבר - 8
סה"כ - 98
עכשיו, להמשיך לקרוא לכולם שקרנים זה כבר על גבול הפרנויה ואמונה בתיאוריות קונספירציה משונות![]()
הם לא הכניסו את הסיאר אף ראלי ואת swm בכלל.
בנוגע להונדה עד שיוכח אחרת הכרוב טועה.
אולי מכל סדרת ה750 של הונדה מכרו 98 כלים.
לא מהאקס אדונצ'ר.
להגנת פג''ז המתחרים לא טובים יותר.
בחרנו את הכלים שבראש ובראשונה עשו לנו את זה השנה, אבל בהחלט אפשר להכניס לרשימה כלים עם משמעות לשוק שלנו.
הטימקס הוא דוגמה מעולה. הוא גם הגניב אותנו לגמרי באיך שהוא עובד, והוא גם כלי סופר-חשוב לשוק הישראלי. להגיד שהוא אותו הכלי של שנה שעברה זה ממש לא מדויק. הוא עבר אבולוציה חשובה, וההוכחה הטובה ביותר היא 700 כלים שנמכרו ממנו השנה רק כאן בישראל.
ה-X-ADV מכר עד סוף נובמבר 98 יחידות, שזה מספר עצום. אבל לא זו הסיבה שהוא נכנס, אלא מפני שזה כלי חשוב, שמביא איתו רוח וגישה חדשות לגמרי, ומסתבר שזה עובד. חוץ מזה שהוא כלי מגניב לאללה וממש כיף לרכב עליו.
יש כלים נוספים שלא נכנסו לרשימה, למשל ה-CBR1000RR החדש, שהוא כלי חשוב מאוד עבור הונדה.
98 יחידות של X-ADV נמכרו מתחילת אפריל ועד סוף נובמבר.
שאר סדרת ה-NC (אינטגרה, NX700X ו-NC700X DCT) מכרה 81 כלים נוספים.