קפיצי קלאץ' חלשים, צריך להחליף.
שלום
לאחרונה המובי התחיל לגלוש ולנסוע מעצמו בעצירה ברמזורים, הטורים לא גבוהים מדי. אם אני לוחץ על הברקס הוא נאבק בי כמה שניות ואז נכבה. בהתנעה לפעמים הוא קופץ קדימה. גם קשה לדחוף אותו, כאילו משהו תפוס, גם כשהמנוע כבוי.
מה יכול להיות?
תודה
סנדלי סחיבה גמורים
רק קפיצים או את כל המכלול?
אני מתכונן לעשות בעצמי, על כמה צריך לסגור את האום של התוף ושל המכלול?
תודה
אין לי ספר מוסך... יש קישור למשהו באינטרנט?
סנדלי סחיבה גמורים היו עושים בדיוק את ההיפך ממה שפותח השרשור מתאר - הקטנוע היה בקושי זז למרות העליה בסל"ד, היה רועד ומשמיע רעשי חריקה מהתיבה.
דברים כאלה לרוב לא תמצא באינטרנט, רק טיפולים ממש בסיסיים וגם זה בספק. תשיג ספר מכונאים לפני שאתה מפרק, יעזור לך גם להרכיב כמו שצריך.
אבל אם הקפיצים גמורים הסנדלים אמורים להיתפס לתוף?
לא מצליח למצוא כתבה של פולגז, כנראה אבד עם האתר הקודם.
הנה כתבה של וויינט:
https://www.ynet.co.il/articles/0,73...265540,00.html
תקרא מה הקפיצים עושים, ואז אמור להיות מובן למה קפיצים חלשים יגרמו להצמדה של רפידות לתוף.
אין בעיה להחליף רק קפיצים,הבעיה שלא תמיד מוכרים בנפרד.
יש כל מיני שיטות,אישית עושה את זה בעזרת מלחציים.
https://www.google.co.il/search?q=ho...ih=569&dpr=1.5
לפני שאתה מזמין חלקים והכל.
פתח רגע את הווריאטור, והפעמון
נסה לנקות שם מכל הלכלוך
שים לב לדברים חריגים
אם כבר פתחת ממליץ לגרז את המכלול של הפעמון (איפה שהפינים הקטנים- לפני שיטחנו הצירים הסיבוביים).
הלכלוך מגדיל את החיכוך ותופס לך את הגלגל האחורי ברמזורים.
פתחתי את האום ואיך שהוצאתי את הפעמון הקלאץ והקפיץ עפו החוצה, מתברר שהאום של הקלאץ' בכלל לא היה סגור משום מה. לקחתי את החלקים למוסך שיבדוק את זה וירכיב את כל המכלול כמו שצריך. אמר שכנראה ההברגה של הפולי הלכה אז הוא מחפש לי פולי מפירוק.