תצטרך לתת עוד מידע...
1. מתי הקטנוע עבר טיפול? מה הוחלף? מתי פעם אחרונה הוחלפו פלאג ופילטר אויר?
2. האם נדלקת מנורה כלשהי לפני שהקטנוע נכבה?
3. האם התופעה קורת כשהקטנוע חם/קר/שניהם?
היי לכולם .
לאחרונה רכשתי את הקטנוע הראשון שלי, דיאלים S3 125 , 2015 , 22KM
הלכתי לבדיקה לפני קניה והקטנוע נמצא תקין (אם כי נאמר שם שהטורים מעט נמוכים אך זה לא משהו רציני).
היום נסעתי איתו לראשונה מאז ההגעה הבייתה למגרש טסטים ( כדי להתרגל לקטנוע) .
כל הנסיעה לשם כשהגעתי לרמזור \ צומת עצור או יותר נכון בכל האטה ( גם בהשתחלות בין רכבים בפקק) הקטנוע נכבה.
הוא נכבה אבל מניע ישר כשאני מניע אותו בלי בעיות בלי להחנק ממש כלום...
מישהו יש רעיון מה לעשות ?
האם אפשר לכוון טורים לבד במקום לנסוע למוסך ?
תודה לעוזרים.
תצטרך לתת עוד מידע...
1. מתי הקטנוע עבר טיפול? מה הוחלף? מתי פעם אחרונה הוחלפו פלאג ופילטר אויר?
2. האם נדלקת מנורה כלשהי לפני שהקטנוע נכבה?
3. האם התופעה קורת כשהקטנוע חם/קר/שניהם?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
1.קטנוע עבר טיפול ב 22K , אני חדש עם דו"ג ולא יודע מתי הוחלף פלאג ופילטר אויר או לצורך העניין מה זה.... אני רק יודע שבבדיקה לא עלה דבר בקשר לשניהם ככה שאני מניח שהם תקינים
2. נורה לא נדלקת
3. הקטנוע חם בעיקר, לגבי קר הוא עד עכשיו תמיד הניע לי בניסיון הראשון . והשארתי אותו מונע במקום כמה דקות כמה פעמים במהלך השבועיים האחרונים (לא שמתי לב שזה קורה , אבל אולי יש משהו סגנון של צ'וק שמעלה את הטורים כשהמנוע קר)
זה תופעה 'ידועה' בכלי, בגדול מה שעשו במוסך המורשה זה ניקוי מצערת. משיחה עם המוסכניק שלי זה אומר לשים תוסף לדלק.
כדי להימנע מזה שהכלי מדומם פשוט תיתן טיפונת גז (ממש טיפה) לפני שהכלי נכבה וזה ישאיר אותו מונע.
תודה על התגובה , מה זה בדיוק תוסף דלק ? יש סוגים? צריך לשים בכל תדלוק ?
אם יש סוגים אז יש המלצה ? האם יש המלצה לפי סוג הקטנוע ?
תוסף דלק לא יפתור שום תקלה,השימוש העיקרי שלו הוא בבדיקת זיהום בטסט,הערבוב שלו עם הדלק יוצר שרפה יותר הומוגנית.
טרייבל,
כנראה שאתה צודק, פשוט אמרתי את מה שאמר לי המוסכניק.
אתה יודע אם כן איך עושים ניקוי מצערת?
מוציאים את החיישנים והמזרק (שלא תמיד יהיה שם) מגוף המצערת ועוברים עם ממיס ולחץ אוויר על המעברים והפרפר.
עדכון ,
רק לידע כללי, התברר שהטיפול אחרון היה לפני 3.5KM בערך (טיפול גדול) .
הבחור במוסך עשה סיבוב על הקטנוע ואמר שהקטנוע "חנוק", אני לא מבין גדול אז שאלתי אותו מה זה אומר לדבריו שהוא נותן גז הקטנוע לא סוחב.
הוא פתח את הפילטר אויר (לדעתי נמצא בצד השני של האגזוז) והראה לי שהוא ממש מלוכלך ושאל על הטיפול האחרון ( התקשרתי למוסך שבו הקטנוע טופל ונאמר שם על הטיפול הגדול) .
הוא המליץ להחליף ואם כבר באותה הזדמנות לבצע החלפת פלאג (שזה כמו טיפול קטן) ....
זרמתי איתו ואחרי שסיים הקטנוע בינתיים לא נכבה בדרך חזרה .
אם יהיה שינוי העדכן את התגובה הזאת.
שמח שנפתרה הבעיה.
אמנם לא זהה לבעיה שתיארת, אבל אצלי ב S3 125 היו גמגומים בתחילת נסיעה שנפתרו בהחלפת פילטר דלק. הקפדתי לבקש החלפה בכל כניסה למוסך.
אגב, אחרי שהשתחררתי מהמוסך המרכזי בהרצל עברתי למוטוטק במנחם בגין. ממליץ בחום.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
היה לי את זה הבעיה עם קטנוע אחר, והפילטר לא היה נקי ב 15.
החליפו לי פלאג כי הייתי בלחץ באותו היום והכל הסתדר.
לאחר מכן הורדתי מדריך של הקטנוע וראיתי שיש בעיה בקטנוע אם הטורים עולים מעל הממוצע ממה שצריך להיות באידילי.
שים לב לזה.
זה לרוב פלאג בקטנועים הפשוטים (זה מה שהרבה מוסכניקים אמרו לי).
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
זה קרה בגשם?