ברוך הבא לפורום. הכותרת נערכה - אנא קרא את חוקי הפורום.
תן קצת מידע על מה שאתה מחפש/מעדיף ומה השימוש באופנוע (בקיצור - קרא את חוקי הפורום ותראה מה המידע שאנחנו צריכים בשביל לעזור לך).
מה המצב?
מחפש אופנוע ראשון בשבילי a1.
תקציב עד 14 אלף (רק לכלי)
מצאתי כמה אפשרויות,
סוזוקי אינזומה 2013
יוסאנג gt250 (לא הקומט) https://m.yad2.co.il/ad/l5oaro
סאן יאנג וולף 250
דיוק 200
נינג'ה 250 במצב לא מדהים .
אשמח לעזרה ובעיקר חוות דעת.
פתוח לעוד הצעות כמובן...
תודה מראש.
ברוך הבא לפורום. הכותרת נערכה - אנא קרא את חוקי הפורום.
תן קצת מידע על מה שאתה מחפש/מעדיף ומה השימוש באופנוע (בקיצור - קרא את חוקי הפורום ותראה מה המידע שאנחנו צריכים בשביל לעזור לך).
מה הולך אחי.
אני מחפש אופנוע ראשון גם בשביל להשתפשף טיפה בתחום, בקיצור אופנוע סלחן.
הנסיעות יהיו בעיקר 20 ק"מ בין עירוני ועוד קצת בתוך העיר.
חשוב לציין שהבין עירוני פקוק ככה שזה בעיקר מה שאני מצפה שיצא ממנו.
התייעצתי קצת עם אנשים ואמרו לי שבתור אופנוע ראשון כדאי כמה שפחות פלסטיקה.
ואת האמת נדלקתי על תחום הנייקד, נראים טוב מאוד לפי דעתי.
אני נעול על 250 גם כי זה יחסית נורמלי לראשון וגם בגלל ביטוחים.
זהו בעיקרון אם יש עוד משהו להוסיף אשמח לדעת
היוסאנג.
גם נדלקתי עליו ממש.
אבל הוא ממש נדיר ואני מפחד שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להשיג לו חלקים.
גם הבנתי שהוא שני צילינדרים.
שטויות. יוסאנגים בנפח 250 סמ"ק די נפוצים בארץ, מה גם שיש להם יבואן סדיר.
אם אתה מחפש יוסאנג - כמה שיותר חדש יותר טוב. הדגמים הישנים (עד 2009) היו עם בעיות בקרבורציה ועד 2013 בערך היו להם בעיות בהזרקה שלמיטב הבנתי תוקנו.
רכבתי על האח הקרוזר שלו ובאמת שמרגיש די חזק ביחס ל-250, מומנט מתחילת הסל"ד.
באמת?!
ראיתי בכתבה שהם מכרו רק 24 כלים בשנת 2017.
מעט מאוד לא?!
מעט כן, עניין של מיתוג לא של איכות.
הקטנים של יוזאנג לא יורדים מאלה של ימאהה וקןואקקי
גם מבחינת איכות ואמינות.
כוח שמעתי עליו דברים טובים בקשר לאמינות בקושי שמעתי עליו.
עוד משהו?
מישהו יכול לתת לי חוות דעת על אופנועי מטלון.
אני קורא הרבה דברים ולא מצליח להבין אם הם טובים או לא?
בכללי יש בעיה לקנות ממגרש?
האופנוע רק עם 8.5 ק"מ זה באמת יכול להיות מסוכן?