המחירים הגבוהים הם בעקבות הקושי של הזמנת קסדה מחו״ל.
אחרי שהקסדה מגיעה לארץ, צריך לספיק אישור טכניון וזה תהליך שרוב האנשים מעדיפים להמנע ממנו.
בנוסף, נראה ששוק הדו גלגלי מתחלק לשלושה סוגי לקוחות;
יש את הלקוח שצריך קסדה בגלל החוק וקונה קסדה פשוטה וזולה של red או ls2
יש את הלקוח שרוצה את הכי טוב ולא משנה כמה זה עולה. אלה אנשים שקונים Arai, shoei או שוברט בארץ במחיר של קטנוע קטן.
וכל השאר טסים לחו״ל ומביאים קסדה או שסופגים את המכה וקונים קסדת ביניים במבצע.