שלום חברים,
מדוע יש הפרשים כה גבוהים בין מחירי הקסדות בארץ לבין מחירם בחו״ל או שמא אני טועה? האם יש דרך להוזיל את עלות הקסדה?
תודה,
שלומי
Sent from my iPad using Tapatalk
שלום חברים,
מדוע יש הפרשים כה גבוהים בין מחירי הקסדות בארץ לבין מחירם בחו״ל או שמא אני טועה? האם יש דרך להוזיל את עלות הקסדה?
תודה,
שלומי
Sent from my iPad using Tapatalk
בטח שיש דרך להוזיל את המחיר, לטוס לחו''ל ולקנות קסדה משם.
בארץ הקסדות (ולמען האמת כמעט כל דבר אחר, באופנועים ובכלל) הרבה הרבה יותר יקרות. הסיבות לזה נעות בין עלויות ייבוא, גובה מיסים לא הגיוני, חובת מעבר דרך ''מעבדה'' מקומית שתאשר קסדה עם תקינה אירופאית/עולמית, עוד קצת מיסים, עוד קצת עלויות הובלה, ולבסוף רווח כלשהו לחנות (ההגונות מרוויחות קצת, הגנבות מרוויחות הרבה).
תכלס, תטוס ליעד כלשהו באירופה (עדיף גרמניה, הבנתי ששם הקניות זולות מרוב המקומות האחרים באירופה), תתפנק על חופשה קצרה, תמצא חנות מומלצת ותחזור עם ציוד רכיבה מלא לשתי העונות שיעלה לך כמו מעיל וקסדה בארץ.
תודה על התגובה
שלום,
מכיר חנויות טובות לרכישת קסדה בברלין?
המחירים הגבוהים הם בעקבות הקושי של הזמנת קסדה מחו״ל.
אחרי שהקסדה מגיעה לארץ, צריך לספיק אישור טכניון וזה תהליך שרוב האנשים מעדיפים להמנע ממנו.
בנוסף, נראה ששוק הדו גלגלי מתחלק לשלושה סוגי לקוחות;
יש את הלקוח שצריך קסדה בגלל החוק וקונה קסדה פשוטה וזולה של red או ls2
יש את הלקוח שרוצה את הכי טוב ולא משנה כמה זה עולה. אלה אנשים שקונים Arai, shoei או שוברט בארץ במחיר של קטנוע קטן.
וכל השאר טסים לחו״ל ומביאים קסדה או שסופגים את המכה וקונים קסדת ביניים במבצע.
עכשיו עשו מבצעים לסוף שנה על קסדות שוברט, מבדיקה שעשיתי ההפרש מחירים היה זניח ולא מצדיק טיסה לרומניה, הפרש של כ500 שח.
ניצלתי את ההזדמנות והתחדשתי בשוברט.
זה רק מוכיח שהפרש המחירים העצום הוא לא יותר מחזירות.
Sent from my T5 using Tapatalk