עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550 (וידאו)

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    מבחן מושקע ואיכותי, אהבתי מאוד את הביקורת על תמחור מטרו.

    ביקורת על שני הכלים, אם אתם גבוהים, שכחו מהם, ברכיים בכידון (1.93 פה)

    הak נראה טוב... מעניין אם בסוף קימקו ייתבעו על ידי ימהה ומפעל קלשניקוב

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מזכיר לכם שההשוואה נעשתה מול הגרסה המוגבלת.
    מבחינתי הקימקו מנצח רק בגלל שיש את האופציה ליותר כוח. מנסיון עם טימקסים לפני ואחרי בקרת משיכה וabs, אני חושב שהעדר בקרת המשיכה הוא רק יתרון, במיוחד למי שמחפש קטנוע ספורטיבי.
    ומכאן עוד בקשה לחברה בימאהה,
    אם אפשר לעשות כפתור ביטול ל abs האחורי. ממש משבית כל שמחת חיים החרא הזה....

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    יפה מאוד. אחלה מבחן.
    אם המחירים של הטיפולים של הקימקו יהיו דומים לשאר הקימקוים אז בכלל אין על מה לדבר יותר.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    לא יודע למה אבל יש בי תחושת סיפוק שקימקו הוציאו מתחרה ראוי בכל מובן, במיוחד במחיר אטרקטיבי.
    יכול להגיד שאישית, לא הייתי חושב פעמיים לרכוש אותו אם הייתי רוכב שחושב על לרכוש קטנוע ספורטיבי.

    קימקו לא כאן מאתמול, וכל נושא האמינות המוטל בספק הוא סתם ספקולציה לאחר שהאגו של אוהבי הטימקס נפגע בעקבות המבחן...הכלים של קימקו הוכיחו עצמם עם השנים, לא רואה למה כולם קופצים למסקנה שפתאום יצא קטנוע חדש אז זהו נושא בעייתי. די, תתבגרו ותשלימו שאולי יש פה כלי שישאיר אבק לטימקס (כמו הרבה כלים אחרים).

    מלא מתלהמים כמה הטימקס הוא המלך הבלתי מעורער וזה רק נראה כמו אנלוגיה ישירה לאנשים הרוכשים אייפון באופן סדרתי (במודע שאפל עושה הכל בשביל שהצרכנים שלה יקנו עוד שנה מכשיר חדש), זה לא שלטימקס אין מה להציע, וזה לא שהאייפון הוא מכשיר לא איכותי אבל לשניהם יש תחליפים שיעשו בדיוק את אותן משימות ע"י המשתמש בצורה זהה, האייפון פשוט יקרוץ לאנשים המעוניינים לשקף את עצמם כלפי חוץ באופן מסוים.
    בארץ גם ככה הצרכנות לוקה בחסר, יש את תופעת הנוהרים שבאה לידי ביטוי באופן גס ובולט לעין.

    בנוסף, טימקסים נעשו סמל סטטוס, והסמל הזה בעיקר מאפיין ערסים, ילדים משתוללים ורוכבים שעושים מעצמם בעיקר צחוק על הכביש הציבורי.
    נכון, לא כולם כאלה וישנם כמות מועטה של רוכבים בוגרים על טימקס אבל הם מיעוט ואפילו בנושא הזה ישנה בשורה חדשה - רוצה קטנוע ספורטיבי טוב שלא ישייך אותך לקבוצה בעיתית - קנה קימקו. יהיה אש.

    מקווה שהקימקו לא יהפוך להיות הטימקס הבא של אותם חוליגנים, אם כי די בטוח שלא משנה כמה, אותם אנשים לא יוותרו על הטימקס כל כך מהר.
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 13-01-2018 בשעה 23:20.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה

    קימקו לא כאן מאתמול, וכל נושא האמינות המוטל בספק הוא סתם ספקולציה...
    אתה רושם את זה מניסיון אישי?

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    סמלים יש ביובנטוס, מי שרוצה קטנוע רוצח ב20 אלף שקל פחות מהטיקמס (כנראה שמלא אנשים !!!!) כשגם על הנייר וגם על הכביש הם כמעט וזהים ילך על הAK ולא יצטער, לא חושב איפה ימאהה מצדיקים את פער המחירים ואין לי ספק שהפער ילך ויצטמצם כי זה מה שתחרות עושה והגיע הזמן וטוב שכך.

    ויופי של מבחן!

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אותי מעניין מהו המנוע שבקימקו וכמה הוא מבוסס על המנוע של הc600/650.
    כי יש לי נסיון מצוין עד מעולה עם קימקו דאונטאון 350 ולעומת זאת המון מפח נפש מהמנוע של הc600.
    כך שהעובדה (אני מרשה לעצמי לכתוב עובדה) שקימקו מסוגלים להוציא מוצר ראוי* קיימת, השאלה היא האם זה המקרה כאן.

    *ראוי=אמין

  8. #8
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    התווספו מחירוני טיפולים

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    כמעט עשיריה לטיפולים שוטפים על פני 40 אלף ק"מ ראשונים...
    לא ייאמן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כמעט עשיריה לטיפולים שוטפים על פני 40 אלף ק"מ ראשונים...
    לא ייאמן.
    הזוי, יותר זול להחזיק כלי של ליטר
    Tracer 900

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    הזוי, יותר זול להחזיק כלי של ליטר
    מחירון "טיפולים" אולי ייצא דומה.. בפועל המחיר פי כמה וכמה לתחזק כלי ליטר.. צריכת דלק, זלילה של צמיגים שרשראות גגשים דיסקים ורפידות.
    חלקי חילוף יהיו יקרים בהרבה וכו'.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    מחירון "טיפולים" אולי ייצא דומה.. בפועל המחיר פי כמה וכמה לתחזק כלי ליטר.. צריכת דלק, זלילה של צמיגים שרשראות גגשים דיסקים ורפידות.
    חלקי חילוף יהיו יקרים בהרבה וכו'.
    התכוונתי לטיפולים שוטפים בלבד.
    אגב בקטנועים מהסוג הזה, קח בחשבון שעלות הצמיגים, הרפידות, הדיסקים וצריכת הדלק לא נמוכים בהרבה מאופנועי 600+ ואני לא מדבר על סופרספורט.
    Tracer 900

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    מחירון "טיפולים" אולי ייצא דומה.. בפועל המחיר פי כמה וכמה לתחזק כלי ליטר.. צריכת דלק, זלילה של צמיגים שרשראות גגשים דיסקים ורפידות.
    חלקי חילוף יהיו יקרים בהרבה וכו'.
    מה פתאום?
    למיטב ידיעתי, בשיוט 120-140 הטימקס עושה 1/18-1/20. רוב אופנועי הליטר יראו צריכה דומה, לעיתים אפילו טובה יותר.
    לא יודע כמה עולה סט צמיגים איכותי לטימקס, אבל לאופנוע ליטר הוא עולה כ-2000 שקל (במקום שלא מאוכלס ע"י חזירים). ההפרש יהיה גג 600-700 שקל לסט, וצמיגי טורינג ראויים מחזיקים כ-30 אלף ק"מ. ממש לא קרוב ללכסות את ההפרש בעלויות הטיפולים.
    למן ההגינות, צריך להוסיף עלות של סט שרשרת גלגל"ש. אני מניח שבטימקס טיפולי הואריאטור נכנסים בעלות הטיפול, בעוד שבאופנוע עלות השרשרת לא מחושבת - מה שמוסיף עוד כ-1500 שקל ל-30 אלף ק"מ (בהערכה).
    עם כל אלה, עדיין יותר זול להחזיק דוקאטי מטימקס.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה פתאום?
    למיטב ידיעתי, בשיוט 120-140 הטימקס עושה 1/18-1/20. רוב אופנועי הליטר יראו צריכה דומה, לעיתים אפילו טובה יותר.
    לא יודע כמה עולה סט צמיגים איכותי לטימקס, אבל לאופנוע ליטר הוא עולה כ-2000 שקל (במקום שלא מאוכלס ע"י חזירים). ההפרש יהיה גג 600-700 שקל לסט, וצמיגי טורינג ראויים מחזיקים כ-30 אלף ק"מ. ממש לא קרוב ללכסות את ההפרש בעלויות הטיפולים.
    למן ההגינות, צריך להוסיף עלות של סט שרשרת גלגל"ש. אני מניח שבטימקס טיפולי הואריאטור נכנסים בעלות הטיפול, בעוד שבאופנוע עלות השרשרת לא מחושבת - מה שמוסיף עוד כ-1500 שקל ל-30 אלף ק"מ (בהערכה).
    עם כל אלה, עדיין יותר זול להחזיק דוקאטי מטימקס.
    ובדיוק כמו עם אופנוע, ניתן להוזיל הוצאות בצורה משמעותית אם קונים ערכת טיפולים בחו״ל.
    העלות הגבוהה היא לא רק בגלל הוריאטור אלא גם ה-final drive belt שעולה הון קטן.

    לגבי צריכת דלק, זה תלוי לגמרי בנסיעות.
    cbr250r היה צורך אצלי 1-21
    sv650 היה צורך 1-19
    והטימקס כרגע עושה 1-19.

    אני מניח שבפקקים זה לא משנה הרבה.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    איפה הימים שקטנוע / אופנוע היה כלי לתפרנים???

    MontesaH7360_1985.jpg

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. מבחן השוואתי: קטנועי 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-10-2017, 22:08
  2. מבחן וידאו השוואתי באנגלית MT07- SV650 2017
    על ידי torquser בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 14:50
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2016, 14:42
  4. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  5. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO