מבחן מושקע ואיכותי, אהבתי מאוד את הביקורת על תמחור מטרו.
ביקורת על שני הכלים, אם אתם גבוהים, שכחו מהם, ברכיים בכידון (1.93 פה)
הak נראה טוב... מעניין אם בסוף קימקו ייתבעו על ידי ימהה ומפעל קלשניקוב
Sent from my MI 6 using Tapatalk
מבחן מושקע ואיכותי, אהבתי מאוד את הביקורת על תמחור מטרו.
ביקורת על שני הכלים, אם אתם גבוהים, שכחו מהם, ברכיים בכידון (1.93 פה)
הak נראה טוב... מעניין אם בסוף קימקו ייתבעו על ידי ימהה ומפעל קלשניקוב
Sent from my MI 6 using Tapatalk
מזכיר לכם שההשוואה נעשתה מול הגרסה המוגבלת.
מבחינתי הקימקו מנצח רק בגלל שיש את האופציה ליותר כוח. מנסיון עם טימקסים לפני ואחרי בקרת משיכה וabs, אני חושב שהעדר בקרת המשיכה הוא רק יתרון, במיוחד למי שמחפש קטנוע ספורטיבי.
ומכאן עוד בקשה לחברה בימאהה,
אם אפשר לעשות כפתור ביטול ל abs האחורי. ממש משבית כל שמחת חיים החרא הזה....
יפה מאוד. אחלה מבחן.
אם המחירים של הטיפולים של הקימקו יהיו דומים לשאר הקימקוים אז בכלל אין על מה לדבר יותר.
לא יודע למה אבל יש בי תחושת סיפוק שקימקו הוציאו מתחרה ראוי בכל מובן, במיוחד במחיר אטרקטיבי.
יכול להגיד שאישית, לא הייתי חושב פעמיים לרכוש אותו אם הייתי רוכב שחושב על לרכוש קטנוע ספורטיבי.
קימקו לא כאן מאתמול, וכל נושא האמינות המוטל בספק הוא סתם ספקולציה לאחר שהאגו של אוהבי הטימקס נפגע בעקבות המבחן...הכלים של קימקו הוכיחו עצמם עם השנים, לא רואה למה כולם קופצים למסקנה שפתאום יצא קטנוע חדש אז זהו נושא בעייתי. די, תתבגרו ותשלימו שאולי יש פה כלי שישאיר אבק לטימקס (כמו הרבה כלים אחרים).
מלא מתלהמים כמה הטימקס הוא המלך הבלתי מעורער וזה רק נראה כמו אנלוגיה ישירה לאנשים הרוכשים אייפון באופן סדרתי (במודע שאפל עושה הכל בשביל שהצרכנים שלה יקנו עוד שנה מכשיר חדש), זה לא שלטימקס אין מה להציע, וזה לא שהאייפון הוא מכשיר לא איכותי אבל לשניהם יש תחליפים שיעשו בדיוק את אותן משימות ע"י המשתמש בצורה זהה, האייפון פשוט יקרוץ לאנשים המעוניינים לשקף את עצמם כלפי חוץ באופן מסוים.
בארץ גם ככה הצרכנות לוקה בחסר, יש את תופעת הנוהרים שבאה לידי ביטוי באופן גס ובולט לעין.
בנוסף, טימקסים נעשו סמל סטטוס, והסמל הזה בעיקר מאפיין ערסים, ילדים משתוללים ורוכבים שעושים מעצמם בעיקר צחוק על הכביש הציבורי.
נכון, לא כולם כאלה וישנם כמות מועטה של רוכבים בוגרים על טימקס אבל הם מיעוט ואפילו בנושא הזה ישנה בשורה חדשה - רוצה קטנוע ספורטיבי טוב שלא ישייך אותך לקבוצה בעיתית - קנה קימקו. יהיה אש.
מקווה שהקימקו לא יהפוך להיות הטימקס הבא של אותם חוליגנים, אם כי די בטוח שלא משנה כמה, אותם אנשים לא יוותרו על הטימקס כל כך מהר.
נערך לאחרונה על ידי Oznik; 13-01-2018 בשעה 23:20.
סמלים יש ביובנטוס, מי שרוצה קטנוע רוצח ב20 אלף שקל פחות מהטיקמס (כנראה שמלא אנשים !!!!) כשגם על הנייר וגם על הכביש הם כמעט וזהים ילך על הAK ולא יצטער, לא חושב איפה ימאהה מצדיקים את פער המחירים ואין לי ספק שהפער ילך ויצטמצם כי זה מה שתחרות עושה והגיע הזמן וטוב שכך.
ויופי של מבחן!
אותי מעניין מהו המנוע שבקימקו וכמה הוא מבוסס על המנוע של הc600/650.
כי יש לי נסיון מצוין עד מעולה עם קימקו דאונטאון 350 ולעומת זאת המון מפח נפש מהמנוע של הc600.
כך שהעובדה (אני מרשה לעצמי לכתוב עובדה) שקימקו מסוגלים להוציא מוצר ראוי* קיימת, השאלה היא האם זה המקרה כאן.
*ראוי=אמין
כמעט עשיריה לטיפולים שוטפים על פני 40 אלף ק"מ ראשונים...
לא ייאמן.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מה פתאום?
למיטב ידיעתי, בשיוט 120-140 הטימקס עושה 1/18-1/20. רוב אופנועי הליטר יראו צריכה דומה, לעיתים אפילו טובה יותר.
לא יודע כמה עולה סט צמיגים איכותי לטימקס, אבל לאופנוע ליטר הוא עולה כ-2000 שקל (במקום שלא מאוכלס ע"י חזירים). ההפרש יהיה גג 600-700 שקל לסט, וצמיגי טורינג ראויים מחזיקים כ-30 אלף ק"מ. ממש לא קרוב ללכסות את ההפרש בעלויות הטיפולים.
למן ההגינות, צריך להוסיף עלות של סט שרשרת גלגל"ש. אני מניח שבטימקס טיפולי הואריאטור נכנסים בעלות הטיפול, בעוד שבאופנוע עלות השרשרת לא מחושבת - מה שמוסיף עוד כ-1500 שקל ל-30 אלף ק"מ (בהערכה).
עם כל אלה, עדיין יותר זול להחזיק דוקאטי מטימקס.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ובדיוק כמו עם אופנוע, ניתן להוזיל הוצאות בצורה משמעותית אם קונים ערכת טיפולים בחו״ל.
העלות הגבוהה היא לא רק בגלל הוריאטור אלא גם ה-final drive belt שעולה הון קטן.
לגבי צריכת דלק, זה תלוי לגמרי בנסיעות.
cbr250r היה צורך אצלי 1-21
sv650 היה צורך 1-19
והטימקס כרגע עושה 1-19.
אני מניח שבפקקים זה לא משנה הרבה.
איפה הימים שקטנוע / אופנוע היה כלי לתפרנים???
MontesaH7360_1985.jpg
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI