ה-CB500 הישן הוא 58 כ"ס ממה שזכור לי, לגמרי לא נכנס ב-A1.
כסטודנט עם 500 ישן - אני יישרתי קו לפני הלימודים בשביל ראש שקט יחסית, וגם עם זה יכולים לצוץ דברים שבחיים לא חשבת עליהם ואתה מוצא את עצמך מפרק את האופנוע כשצריכים ללמוד. אני כבר רגיל לזה ומכיר את האופנוע אז זה פחות קריטי לי, אבל למי שרוצה ראש שקט ולא להתעסק במכניקה כתחביב - הייתי ממליץ לחפש אלטרנטיבה אחרת. מה גם שהרבה מוסכים פשוט לא יודעים איך לטפל בכלים האלה (הרבה חברים עם סיפורי זוועה, כולל חוויות על הבשר שלי) ואני עברתי לטפל לבד בכלי, שזה שוב שיקול לא קטן (לך תמצא מוסך אמין במדינת ישראל).
כלי בן 10-15 בארץ כמעט תמיד יהיה "הרפתקאה" כזאת או אחרת. גם האופנוע הכי מלוקק לא חסין לבלאי טבעי ובסופו של דבר חלקים מתחילים לדרוש החלפה בזה אחר זה.
מה אתה מחפש מבחינת מראה? מבין ה-500 הישנים היחידים לדעתי שעדיין אפשר למצוא במצב טוב זה ה-ER5, ושוב הכל תלוי בכמה תחפש וכמה אתה מוכן להשקיע בו.