gsr 750 אולי?
תדעתי כל הנייקדים באופן מובנה הם מאוד מכוערים אבל זה אופנוע שפשוט נוטף סקס עבורי.
אני מתלבט כבר תקופה,
אחרי תקופה בשטח והתנהלות עם קטנוע 250 ביום יום, אני חושב שיותר נכון לי להחזיק אופנוע אחד.
הצרכים הם תל אביב אשדוד ביום יום, טיולים וימי מסלול.
מה יכול להיות לי פרקטי, שיספר אותי בימי מסלול וטיולים בהרכבה גם.
תקציב של 50 עם אפשרות גירוד..
לפני השטח היה לי זד 800 שנה.. מכור ל4 בשורה אבל לא נעול על זה..
שקלתי cbr650 f אבל הוא חלש וחסר אופי קצת לטעמי..
ה gsxs 750 החדש הוא אולטימטיבי אבל חורג מהתקציב..
אמ טי 9 שנתון 14 יכול להיות פתרון ? לא רכבתי עליו..
זד 900 לא בנוי להרכבה בשום צורה
בקיצור, איך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה?
gsr 750 אולי?
תדעתי כל הנייקדים באופן מובנה הם מאוד מכוערים אבל זה אופנוע שפשוט נוטף סקס עבורי.
כמה שטח ואיזה שטח אתה מתכנן, אם בכלל?
הרכבה עם ציוד לטיול ארוך?
אדוונצ'ר-טורר בנפח בינוני רלוונטי עבורך?
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
תודה על התשובות,
הג׳י אס אר פחות קורץ לי
פחות אדוונצ׳ר, יותר ספורטיבי.. 100 סוסים שיהיה כיף
ושימושי בהתנהלות יום יומית
גם יוםיום נוח, גם הרכבה וטיולים, גם מסלול...
מה עם VFR?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אפשר לשאול למה GSXS כן אבל GSR לא?
מבחינת ביצועים ה-GSR די טובים וממי שדיברתי איתו בתור כלי יומיומי הוא גם אחלה.
מניסיון עבר, יש לו שוק לא משהו.. חיפשתי בעבר והיה ממש קשה למצוא כלי טוב.. בניגוד לזד 800..
ואני גם לא אוהב את העיצוב כל כך..
לי זה דווקא נשמע כמו יופי של שוק. כלים שחוו קרבות אספלט עומדים למכירה ומתקשים להמכר. לעומתם, כלים במצב טוב נחטפים מהר. וזה מניסיון. GSR750 נמכרים ממש ממש מהר ונסחרים במחירון, בתנאי שמצבם טוב כמובן.
דווקא שוק שמוצף כלים שלא נמכרים (במצב טוב ולא טוב כאחד), הוא הוא השוק הפחות טוב...
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא