אוזניק, עקרונית אתה צודק, אבל ספציפית במקרה הזה הבורג דנן ידוע כבעל הברגה רגישה, ורבים וטובים חרשו אותה בהרכבה.
מאחר והכמות ידועה, וגם אם נשאר קצת שמן בגיר זה לא נורא, ההמלצה הרווחת היא להוסיף פשוט 700 מ"ל.
אגב, בספר רכב בהחלפת שמן גיר כתוב למלא 700 מ"ל, ובסוף לבדוק את כמות השמן באמצעות בורג הבדיקה, ככה שכנראה גם הם לא מפחדים כל כך ממילוי יתר.
בורג הבדיקה נועד כביכול לבדיקת שמן תקופתית (כמו שעושים ברכב), מה שאף אחד כנראה לא עושה, מאחר וגם ככה ההחלפות באופנועים האלה הן תכופות מאד, ואם יש חשש שחסר לך שמן, פשוט תרוקן ותמלא כמו שצריך.