עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: רכיבה ברוחות חזקות - מהר או לאט?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039

    רכיבה ברוחות חזקות - מהר או לאט?

    יש כרגע רוחות ממש חזקות ואני תכף יוצא מהעבודה.

    עדיף לרכב מהר או לאט ולמה?

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    שאלת תם..
    כל מה שעדיף לשמור על יציבות הכלי, ולפי משקלו ומימדיו.
    מן הסתם אם יש לך גולדווינג הוא יהיה יותר יציב DR350 למשל
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    איך היית רוכב עם ויסטרום?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לאט.
    כעל שאתה רוכב יותר מהר הרוח משפיעה יותר.
    יש הסברים בפיסיקה שיגידו שלפעמים זה הפוך אבל פיזיקה טובה למעבדה.
    בשטח מרגישים יפה מאוד את ההבדל. מה גם שעדיף לעוף בשלושים קמש מאשר במאה שלושים קמש.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לא יודע איך עושים על וויסטרום, אבל על ה cb500x שלי רכבתי רגיל, והרוחות לא הפריעו מידי (אולי חלשות יותר באזור שלי). בעבר על ה 125 בכבישים מהירים רוחות היו הדבר שהכי הפחיד אותי והפריע לרכיבה, וזאת גם אחת הסיבות שעליתי לאופנוע (אחת הרשמיות לפחות).

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    לא יודע איך עושים על וויסטרום, אבל על ה cb500x שלי רכבתי רגיל, והרוחות לא הפריעו מידי (אולי חלשות יותר באזור שלי). בעבר על ה 125 בכבישים מהירים רוחות היו הדבר שהכי הפחיד אותי והפריע לרכיבה, וזאת גם אחת הסיבות שעליתי לאופנוע (אחת הרשמיות לפחות).
    תלוי איפה אתה רוכב,
    אני רוכב בכביש החוף על CB500X כל יום, אופנוע מעולה ללא ספק, אך איפה הוא ואיפה הרגיל עם הרוחות האלה?!!!
    היום רכבתי על כ 100-110 קמ"ש, והאופנוע הרגיש לי הכי לא יציב בעולם, היה בלתי אפשר לרכב בקו ישיר, הייתי עף כל פעם הצידה ומתנדנד בלי סוף.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אתה צודק, וגם סייגתי את דברי ביחס למיקום שלי. דרך אגב, עכשיו הצצתי החוצה וראיתי את הרוחות שיש בחוץ, אני בטוח שאם הייתי רוכב עכשיו הייתי מרגיש את הרוחות טוב טוב, מזל שהצלחתי לצאת בסביבות שש כשהרוחות היו הרבה יותר חלשות. מקווה שאף אחד לא רוכב עכשיו, ואם כן, ריכבו בזהירות רבה!

  8. #8
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    ואם לא רוכבים, וודאו שהכלי קשור היטב והכיסוי לא מהודק ולא הופך למצנח...

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    29
    לאט כי זה יתן זמן יותר גדול לתקן את המסלול אחרי שהרוח מעיפה את האפנוע מטר וחצי הצידה מהנתיב המקורי.
    וגם, דברים עפים ויש סיכוי טוב לזבל על הכביש.
    בקיצור תרכבו בזהירות

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לאט.
    כמה לאט?
    יצאתי מהעבודה ב4 וחצי בבוקר, הגעתי הביתה עכשיו.
    שעתיים נסיעה 100 קילומטר.
    לא ידעתי שהסופר טנרה יכול לנסוע כל כך לאט.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    3
    אני דווקא חושב שמהר.
    למה?
    כשאני רוכב על פחות מ100 קמ"ש אני מרגיש את הרוחות ממש מכות בי.
    כשאני רוכב מהר 120 קמ"ש ומעלה, אני אומנם מרגיש את הרוחות, אבל הרבה הרבה פחות.

    נסה בעצמך.

    אישית, כשמתחילות רוחות שמזיזות אותי בעוצמה, אני מגביר תמהירות ומרגיש יותר בטוח.
    אולי זה בגלל שמבהירות גבוה אתה יותר "חותך" את הרוח... לא יודע

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לאט!
    רכבתי לעבודה היום בשיא הסערה, בערך ב-5 וחצי בבוקר. החלטתי לעלות בערך ל-100 קמ"ש בכביש המהיר, החלטה שמאוד מהר התחרטתי עליה אחרי שהייתי תלוי לכיוון הנגדי של הרוח כמו רוכב מוטו GP בנסיון להחזיק את האופנוע מלעוף והבנתי שאני חייב להחזיק את הגז ואין לי איך להאט (זו עז, לא הארלי, צמיג 130 אחורי על כמעט 200 קילו לא עוזר ליציבות). למזלי היציאה מהכביש המהיר לעבודה היא בירידה שיוצרת "חומה" שחוסמת את רוח הצד ושם הצלחתי להאט.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    לערכתי ולמיטב זכרוני (זה היה מזמן, אבל היתה תקופה שרכבתי קילומטרז' רציני ברוחות+גשמים) - זה לא משנה בכלל, מהר או לאט. זה משנה בעיקר בגשם ולא ברוח, בגלל הסיכון לציפה במקומות מסוכנים. רוכבים במהירות שמרגישה נוח לנקודה הבאה:

    מה שכן משנה - זה לקחת אקסטרה מרווח בטחון לצדדים, להמעיט להיכנס בין המכוניות, וכו'. לקחת בחשבון שבכל רגע אפשר לחטוף משאב רוח חזקה שיעיף אותך חצי נתיב עד שתאזן אותו עם היגוי.

    פיסיקה אומרת שמהר = יותר טוב, כי ככל שהמהירות גבוהה יותר, הגלגלים מסתובבים יותר מהר, האינרציה גבוהה יותר ושינוי כיוון קשה יותר. אבל פיסיקה לא לוקחת בחשבון את הצורך של הרוכב לשלוט על המיקום שלו בכביש.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 19-01-2018 בשעה 15:13.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    השאלה היא מה עושים כשצריכים להאט מה"מהר יותר" הזה? (בייחוד כשאין לך ABS ויורד גשם זלעפות)
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    פיזיקה היא נחמדה בתאוריה. תפסיקו להכניס אותה לכאן, אלא אם אתם מתכננים להכנס לנוסחאות שמתחשבות ביותר מגורם אחד או שניים, מתוך כמה מאות או אלפים, שמשפיעים על האופנוע ברגע נתון.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 12-06-2019, 06:17
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-07-2017, 21:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO