המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית כשהם מונעים בין היתר משיקולי תקציב, רעש (יותר נכון, 0 רעש בימינו) ופליטת מזהמים.
ביצועים או צליל ערב לאוזן נמצאים די נמוך בסדר העדיפויות, לפחות באופנועי תקציב בינוניים.
מערכת פליטה תחליפית תהיה קלה יותר, תשחרר עוד טיפונת הספק ותספק סאונד של אפנוע, ולא של ג'וימקס.
השאלה היא האם שווה לשלם על זה את המחיר הלא מבוטל - אבל זאת כבר החלטה אישית של כל אחד.
מבחינתי, כל אופנוע יורו 4 חייב סליפ-און תחליפי לכל הפחות.