ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
אפשר להבין מה הקטע של המלאןטלפים כסף להוציא על פול סיסטם ואקרפוביק?.. זה הרי לא נותן כלום חוץ מרעש ועוד כמה ק"ג פחות (שלא בדיוק מורגשים בתכל'ס)
המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית שמותאמת לכלי, נכון שברוב המקרים בכלים החדשים של השנים האחרונות אפשרי להתקין סליפ-און תחליפי פתוח והמחשב יעשה את ההתאמות, אבל זה לא נותן כלום חוף מרעש ובקפיירים כשסוגרים גז מהר.. אם רוצים לשפר באמת צריך לעשות מודיפיקציות על שאר המערכות (מחשב הזרקה, שסטומים..)
לא חבל על עשיריית אלפים?, וואלה יש לאנשים כסף לשפוך על שופוני

גילוי נאות - יש למפלץ הגרמני שלי אקרפוביק, כי קניתי אותו איתו, אם היה המקורי ישר הייתי מחליף (חוץ מרעש של פרארי והפלצות בקפיירים בסגירות גז מהירות פעם ב.. זה לא נותן כלום)
המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית כשהם מונעים בין היתר משיקולי תקציב, רעש (יותר נכון, 0 רעש בימינו) ופליטת מזהמים.
ביצועים או צליל ערב לאוזן נמצאים די נמוך בסדר העדיפויות, לפחות באופנועי תקציב בינוניים.
מערכת פליטה תחליפית תהיה קלה יותר, תשחרר עוד טיפונת הספק ותספק סאונד של אפנוע, ולא של ג'וימקס.
השאלה היא האם שווה לשלם על זה את המחיר הלא מבוטל - אבל זאת כבר החלטה אישית של כל אחד.
מבחינתי, כל אופנוע יורו 4 חייב סליפ-און תחליפי לכל הפחות.