עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: מעוניין בחוות דעת - קניית אופנוע

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אפשר להבין מה הקטע של המלאןטלפים כסף להוציא על פול סיסטם ואקרפוביק?.. זה הרי לא נותן כלום חוץ מרעש ועוד כמה ק"ג פחות (שלא בדיוק מורגשים בתכל'ס)
    המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית שמותאמת לכלי, נכון שברוב המקרים בכלים החדשים של השנים האחרונות אפשרי להתקין סליפ-און תחליפי פתוח והמחשב יעשה את ההתאמות, אבל זה לא נותן כלום חוף מרעש ובקפיירים כשסוגרים גז מהר.. אם רוצים לשפר באמת צריך לעשות מודיפיקציות על שאר המערכות (מחשב הזרקה, שסטומים..)
    לא חבל על עשיריית אלפים?, וואלה יש לאנשים כסף לשפוך על שופוני

    גילוי נאות - יש למפלץ הגרמני שלי אקרפוביק, כי קניתי אותו איתו, אם היה המקורי ישר הייתי מחליף (חוץ מרעש של פרארי והפלצות בקפיירים בסגירות גז מהירות פעם ב.. זה לא נותן כלום)
    כעיקרון מסכים איתך אבל המהנדסים במפעל לא יצרו מערכת שמתאימה לאופנוע אלה מערכת שמתאימה לרגולציה, אני בטוח שאם תקן היורו לא היה קיים האגזוזים היו בנויים אחרת ובצורה שתנצל את מה שיש למנוע לתת.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כעיקרון מסכים איתך אבל המהנדסים במפעל לא יצרו מערכת שמתאימה לאופנוע אלה מערכת שמתאימה לרגולציה, אני בטוח שאם תקן היורו לא היה קיים האגזוזים היו בנויים אחרת ובצורה שתנצל את מה שיש למנוע לתת.
    רגולציה שנעשתה בצורה אופטילמית לביצועים.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    רגולציה שנעשתה בצורה אופטילמית לביצועים.
    שום דבר לא אופטימלי במערכות פליטה בימינו, מערכות פליטה הם שורה של אילוצים למהנדס במפעל.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אפשר להבין מה הקטע של המלאןטלפים כסף להוציא על פול סיסטם ואקרפוביק?.. זה הרי לא נותן כלום חוץ מרעש ועוד כמה ק"ג פחות (שלא בדיוק מורגשים בתכל'ס)
    המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית שמותאמת לכלי, נכון שברוב המקרים בכלים החדשים של השנים האחרונות אפשרי להתקין סליפ-און תחליפי פתוח והמחשב יעשה את ההתאמות, אבל זה לא נותן כלום חוף מרעש ובקפיירים כשסוגרים גז מהר.. אם רוצים לשפר באמת צריך לעשות מודיפיקציות על שאר המערכות (מחשב הזרקה, שסטומים..)
    לא חבל על עשיריית אלפים?, וואלה יש לאנשים כסף לשפוך על שופוני

    גילוי נאות - יש למפלץ הגרמני שלי אקרפוביק, כי קניתי אותו איתו, אם היה המקורי ישר הייתי מחליף (חוץ מרעש של פרארי והפלצות בקפיירים בסגירות גז מהירות פעם ב.. זה לא נותן כלום)
    המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית כשהם מונעים בין היתר משיקולי תקציב, רעש (יותר נכון, 0 רעש בימינו) ופליטת מזהמים.
    ביצועים או צליל ערב לאוזן נמצאים די נמוך בסדר העדיפויות, לפחות באופנועי תקציב בינוניים.
    מערכת פליטה תחליפית תהיה קלה יותר, תשחרר עוד טיפונת הספק ותספק סאונד של אפנוע, ולא של ג'וימקס.
    השאלה היא האם שווה לשלם על זה את המחיר הלא מבוטל - אבל זאת כבר החלטה אישית של כל אחד.
    מבחינתי, כל אופנוע יורו 4 חייב סליפ-און תחליפי לכל הפחות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שום דבר לא אופטימלי במערכות פליטה בימינו, מערכות פליטה הם שורה של אילוצים למהנדס במפעל.
    בוא נגיד שזה חונק ומגביל בגלל רגולציות, אבל כמו שטרייבלמיסטיק2(תהיו בריאים עם הניקים שלכם פה) ציין, אופטימלית לביצועים.
    וכמו שציינתי - רוצה לשפר?, תעשה את זה כמו שצריך, לא להחליף חלק מהמערכת - בדר"כ רק את הדוד - ולקרוא לזה "שיפור".. רק שיפרת את הסיכוי להתחרשות אם כבר.
    אה, ואין לי בעיה שההגדרה היא רק לרעש, רק שלא ישחקו אותה שהם משפרים. שיקראו לילד בשמו
    סליחה, גם פוזה. לא פחות חשוב
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שום דבר לא אופטימלי במערכות פליטה בימינו, מערכות פליטה הם שורה של אילוצים למהנדס במפעל.
    אילוצים שנפתרים על ידי מהנדסים,בשביל הם קיימים.
    נפתרים בצורה אופטימלית = מינימום סירוס שאפשרי,בהתחשב בתקציב וביעוד של אותו מנוע.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    בוא נגיד שזה חונק ומגביל בגלל רגולציות, אבל כמו שטרייבלמיסטיק2(תהיו בריאים עם הניקים שלכם פה) ציין, אופטימלית לביצועים.
    וכמו שציינתי - רוצה לשפר?, תעשה את זה כמו שצריך, לא להחליף חלק מהמערכת - בדר"כ רק את הדוד - ולקרוא לזה "שיפור".. רק שיפרת את הסיכוי להתחרשות אם כבר.
    אה, ואין לי בעיה שההגדרה היא רק לרעש, רק שלא ישחקו אותה שהם משפרים. שיקראו לילד בשמו
    סליחה, גם פוזה. לא פחות חשוב
    בישראל רוב הרעש מאגזוזים נובע מהעובדה שכולם מוציעים את הDB KILLER או קונים תוצרת אמריקאית שלרוב מגיעה בלי DB KILLER מלכתחילה בלי כל התחשבות לאנושות שמנסה לישון.
    יש דודים בשוק שיורידו משקל ויעלו את כח הסוס במקסימום עד 2 כח סוס אבל יש אופנועים שזה משחרר את המנוע ולא בהכרח זה מתבטא במהירות, רוב הרוכבים (לא בישראל) מחפשים את חלקות המנוע שהייתה לפני התקנות המחמירות ודוד בלבד יכול לתת את זה.
    לראיה אנשים מבוגרים על אופנועים ללא יומרות ספורטיביות קונים אגזוזים תחליפיים (שוב, לא בישראל)
    אישית אף פעם לא חיפשתי מהירות אבל שיפרתי את האופנועים שלי לתת עקומת מומנט שטוחה ככל האפשר בלי בורות מובנים של אותם מהנדסים שטרייבל חושב שהם מתגברים על הכל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אילוצים שנפתרים על ידי מהנדסים,בשביל הם קיימים.
    נפתרים בצורה אופטימלית = מינימום סירוס שאפשרי,בהתחשב בתקציב וביעוד של אותו מנוע.
    ספר את זה לבעלי וי סטרום 1000 הדור הישן ובמיוחד אלו של 2002-2003 אופנוע שלא היה צריך לצאת ככה מהמפעל, מפות הזרקה מחורבנות והכל בשם היורו

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ספר את זה לבעלי וי סטרום 1000 הדור הישן ובמיוחד אלו של 2002-2003 אופנוע שלא היה צריך לצאת ככה מהמפעל, מפות הזרקה מחורבנות והכל בשם היורו
    פגשתי אותך ב2006 כדי שתציל אותי (ויסטרום 1000 2014) ותכוון את מפת ההצתה. הכיוון שלך החזיק שנים ועדיין מחזיק אצל הבעלים החדשים.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    פגשתי אותך ב2006 כדי שתציל אותי (ויסטרום 1000 2014) ותכוון את מפת ההצתה. הכיוון שלך החזיק שנים ועדיין מחזיק אצל הבעלים החדשים.
    טוב לשמוע, הכיוון אז נעשה מאד בעדינות מכוון שפחדתי לכוון לטוס חזרה ולהשאיר אותכם עם מנוע מגמגם, עם קצת זמן היה אפשר להגיע לתוצאות עוד יותר טובות.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ספר את זה לבעלי וי סטרום 1000 הדור הישן ובמיוחד אלו של 2002-2003 אופנוע שלא היה צריך לצאת ככה מהמפעל, מפות הזרקה מחורבנות והכל בשם היורו
    הדיון הוא על מערכות פליטה ולא על מפות הזרקה.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הדיון הוא על מערכות פליטה ולא על מפות הזרקה.
    הדיון הוא על MT 07....
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הדיון הוא על מערכות פליטה ולא על מפות הזרקה.
    המצב שם זהה, כל חלק במנוע מיוצר מפשרות, פעם הפשרות היום בין ביצועים לאמינות ששם היצרן היה רק צריך לקבוע את השוק המיועד למוצר אבל היום כל חלק מיוצר במחשבה של איך מביאים טכנולוגיה שבבסיסה יותר ממאה שנה לעבור תקנים ברף מאד גבוה ולפעמים לא הגיוני.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המצב שם זהה, כל חלק במנוע מיוצר מפשרות, פעם הפשרות היום בין ביצועים לאמינות ששם היצרן היה רק צריך לקבוע את השוק המיועד למוצר אבל היום כל חלק מיוצר במחשבה של איך מביאים טכנולוגיה שבבסיסה יותר ממאה שנה לעבור תקנים ברף מאד גבוה ולפעמים לא הגיוני.
    עדיין לא מבין.
    לא תראה R1 שסירסו אותו באגזוז כי הוא צריך לעמוד בתקנים,ישקיעו מחשבה איך להביא את המנוע לביצועים מירביים ע"ח עמידה בתקנים.
    יצרנים משקיעים בטכנולגית "אנטי סירוס" על מנת להוציא ביצועים מיטביים.
    כמובן כמות ההשקעה כעלות \יעוד הכלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    הדיון הוא על MT 07....
    הדיון הוא לא איתך.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הדיון הוא לא איתך.
    הדיון הוא רק בינך ובין דרזדנר?
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    הדיון הוא רק בינך ובין דרזדנר?
    בעיקר עכשיו, אבל אני זרקתי את הכפפה
    ולא, זה לא קשור לכלי ספציפי, הדיון פה הוא בכללית על להחליף סליפ-און/דוד ממקורי לתחליפי וגם אולי סעפת.
    ולדעת השינוי כן מורגש אולי בכלים הקטנים - עד 500~600, כאלו שהם בהגדרה קלים וחלשים יחסית לכלים עם יותר מכמאה סוסים וכ 10 קג"מ ויותר.
    אלו הקלים והחלשים יזכו לשני דברים בהחלפה - משקל קל יותר שמשעותית יורגש אולי, והשניים שלושה סוסונים שיוספו למנוע (גם זה בספק).
    אלו החזקים מעל הסביבות 90~100 סוסים וקשת קג"מ ליניארית וטובה ההחלפה לא תורגש כ"כ (שוב, כמו שציין דרסדנר - יש כאלו כלים שסובלים גם ממחשב הצתה המצויד במפות שלא עושות חסד עם יכולת המנוע..)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 21:19
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 12:49
  3. מעוניין לקנות אופנוע שטח
    על ידי kfir113yanay בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-11-2016, 20:51
  4. מעוניין בחוות דעת ktm1050
    על ידי pakapaka בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-06-2016, 17:12
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 11:30

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO