ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
עדיין לא מבין.
לא תראה R1 שסירסו אותו באגזוז כי הוא צריך לעמוד בתקנים,ישקיעו מחשבה איך להביא את המנוע לביצועים מירביים ע"ח עמידה בתקנים.
יצרנים משקיעים בטכנולגית "אנטי סירוס" על מנת להוציא ביצועים מיטביים.
כמובן כמות ההשקעה כעלות \יעוד הכלי.


הדיון הוא לא איתך.
זה לא משנה.
אם לא היה יורו 4, ה-R1 היה מוציא עוד איזה 10-20 סוסים.
לא משנה כמה תשקיע, יש גבול ליכולות של ה"אנטי-סירוס".
שלא נדבר על זה, שבמקרה של MT-07, לא משקיעים כמו ב-R1 כדי לאפשר לעקוף את התקנים, כי זה מייקר את האופנוע.
איך שלא תסובב את זה, לתקני הפליטה והרעש יש מחיר במשקל ובביצועי המנוע. המהנדס במפעל לא יכול להחליט שזה לא מתאים לו, כי הוא לא יקבל תקינה.
אתה, לעומתו, יכול - כל עוד לא מודדים זיהום לאופנוע בטסט.