ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
זה לא משנה.
אם לא היה יורו 4, ה-R1 היה מוציא עוד איזה 10-20 סוסים.
לא משנה כמה תשקיע, יש גבול ליכולות של ה"אנטי-סירוס".
שלא נדבר על זה, שבמקרה של MT-07, לא משקיעים כמו ב-R1 כדי לאפשר לעקוף את התקנים, כי זה מייקר את האופנוע.
איך שלא תסובב את זה, לתקני הפליטה והרעש יש מחיר במשקל ובביצועי המנוע. המהנדס במפעל לא יכול להחליט שזה לא מתאים לו, כי הוא לא יקבל תקינה.
אתה, לעומתו, יכול - כל עוד לא מודדים זיהום לאופנוע בטסט.
תודה על החידוד.
לפני ההסבר היה נדמה לי שאין שום השפעה על ההספק מצד התקנים ושמהנדס המנועים הוא הודיני.

ועכשיו תרשה לי לחדד לך את משמעות המילים מיטבי ואופטימיזציה,כי לא נראה שהבנת למה הכוונה בשום פוסט שלי.
כשמביאים משהו לידי אופטימיזציה או מוציאים ממנו את המיטב,הכוונה היא לקחת מצב ולהוציא ממנו best case scenario.
דהיינו - כשאנחנו מפתחים אופנוע ספורט נתכנן אותו בצורה שיעמוד בתקנים עם יחסי הספק\משקל הכי טובים שנוכל להוציא באילוצי התכנון המכני והתקציב - "טכנולוגית אנטי סירוס".