עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 36 מ 36

אשכול: מעוניין בחוות דעת - קניית אופנוע

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    בעיקר עכשיו, אבל אני זרקתי את הכפפה
    ולא, זה לא קשור לכלי ספציפי, הדיון פה הוא בכללית על להחליף סליפ-און/דוד ממקורי לתחליפי וגם אולי סעפת.
    ולדעת השינוי כן מורגש אולי בכלים הקטנים - עד 500~600, כאלו שהם בהגדרה קלים וחלשים יחסית לכלים עם יותר מכמאה סוסים וכ 10 קג"מ ויותר.
    אלו הקלים והחלשים יזכו לשני דברים בהחלפה - משקל קל יותר שמשעותית יורגש אולי, והשניים שלושה סוסונים שיוספו למנוע (גם זה בספק).
    אלו החזקים מעל הסביבות 90~100 סוסים וקשת קג"מ ליניארית וטובה ההחלפה לא תורגש כ"כ (שוב, כמו שציין דרסדנר - יש כאלו כלים שסובלים גם ממחשב הצתה המצויד במפות שלא עושות חסד עם יכולת המנוע..)
    כעיקרון אתה צודק אבל זה יותר קשור לגודל הבוכנה מאשר לכח הסוס.

    כדוגמא יותר קשה להביא מנוע חד צילנדר עם כמעט 700 סמ"ק לעמוד בתקן בהשוואה לאופנוע 700 סמ"ק בעל 4 צילנדרים.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כעיקרון אתה צודק אבל זה יותר קשור לגודל הבוכנה מאשר לכח הסוס.

    כדוגמא יותר קשה להביא מנוע חד צילנדר עם כמעט 700 סמ"ק לעמוד בתקן בהשוואה לאופנוע 700 סמ"ק בעל 4 צילנדרים.
    אם אתה אומר... I'll take your word for that
    וואלה החכמנו.
    רגע, אז מה זה אומר?, שאם לכלי עם צילינדר אחד 700 סמ"ק יוחלף דוד לחליפי פתוח מול נגיד כלי עם אותו נפח רק עם מנוע 4 בשורה, בחד-צילינדר יורגש הרבה יותר הבדל? (כמו שאתה אומר שהחד צילינדר בגלל שקשה לעמוד בתקינה מסרסים אותו הרבה יותר?)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    קשת קג"מ ליניארית
    אין דבר כזה קשת לינארית

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    עדיין לא מבין.
    לא תראה R1 שסירסו אותו באגזוז כי הוא צריך לעמוד בתקנים,ישקיעו מחשבה איך להביא את המנוע לביצועים מירביים ע"ח עמידה בתקנים.
    יצרנים משקיעים בטכנולגית "אנטי סירוס" על מנת להוציא ביצועים מיטביים.
    כמובן כמות ההשקעה כעלות \יעוד הכלי.


    הדיון הוא לא איתך.
    זה לא משנה.
    אם לא היה יורו 4, ה-R1 היה מוציא עוד איזה 10-20 סוסים.
    לא משנה כמה תשקיע, יש גבול ליכולות של ה"אנטי-סירוס".
    שלא נדבר על זה, שבמקרה של MT-07, לא משקיעים כמו ב-R1 כדי לאפשר לעקוף את התקנים, כי זה מייקר את האופנוע.
    איך שלא תסובב את זה, לתקני הפליטה והרעש יש מחיר במשקל ובביצועי המנוע. המהנדס במפעל לא יכול להחליט שזה לא מתאים לו, כי הוא לא יקבל תקינה.
    אתה, לעומתו, יכול - כל עוד לא מודדים זיהום לאופנוע בטסט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה לא משנה.
    אם לא היה יורו 4, ה-R1 היה מוציא עוד איזה 10-20 סוסים.
    לא משנה כמה תשקיע, יש גבול ליכולות של ה"אנטי-סירוס".
    שלא נדבר על זה, שבמקרה של MT-07, לא משקיעים כמו ב-R1 כדי לאפשר לעקוף את התקנים, כי זה מייקר את האופנוע.
    איך שלא תסובב את זה, לתקני הפליטה והרעש יש מחיר במשקל ובביצועי המנוע. המהנדס במפעל לא יכול להחליט שזה לא מתאים לו, כי הוא לא יקבל תקינה.
    אתה, לעומתו, יכול - כל עוד לא מודדים זיהום לאופנוע בטסט.
    תודה על החידוד.
    לפני ההסבר היה נדמה לי שאין שום השפעה על ההספק מצד התקנים ושמהנדס המנועים הוא הודיני.

    ועכשיו תרשה לי לחדד לך את משמעות המילים מיטבי ואופטימיזציה,כי לא נראה שהבנת למה הכוונה בשום פוסט שלי.
    כשמביאים משהו לידי אופטימיזציה או מוציאים ממנו את המיטב,הכוונה היא לקחת מצב ולהוציא ממנו best case scenario.
    דהיינו - כשאנחנו מפתחים אופנוע ספורט נתכנן אותו בצורה שיעמוד בתקנים עם יחסי הספק\משקל הכי טובים שנוכל להוציא באילוצי התכנון המכני והתקציב - "טכנולוגית אנטי סירוס".

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אם אתה אומר... I'll take your word for that
    וואלה החכמנו.
    רגע, אז מה זה אומר?, שאם לכלי עם צילינדר אחד 700 סמ"ק יוחלף דוד לחליפי פתוח מול נגיד כלי עם אותו נפח רק עם מנוע 4 בשורה, בחד-צילינדר יורגש הרבה יותר הבדל? (כמו שאתה אומר שהחד צילינדר בגלל שקשה לעמוד בתקינה מסרסים אותו הרבה יותר?)
    כבר העלתי כאן בעבר קובץ של משרד התחבורה הגרמני שמראה את פליטת המזהמים של כל האופנועים הנמכרים בגרמניה, הקובץ היה בתקופת היורו 3 או 2 אני כבר לא זוכר ושם ראו בבירור שחד צילנדרים גדולים מזהמים יותר אם כי עדיין בתוך התקן, האופנועים בעלי 4 צילנרים ובמיוחד "הרגועים" היו הנקיים ביותר (הכי קרוב לרכב).
    הסיבה לזה היא שעל אותו נפח ב4IL יש לך 4 מזרקים 4 מצתים 4 בתי מצערת ותאי שריפה קטנים יותר כל זה מביא לשריפה יותר יעילה ופחות שאריות דלק שלא נשרף.

    נוחכתי לראות את זה מקרוב בעבודה, מכונה עם תא (כמו צילנדר) שמזרימה גזים לתא (כמו דלק) מציתה אותם עם גלי רדיו (כמו מצת) ובכך יוצרת פלזמה (כמו שריפה), הוחלט לבנות את הדור הבא של המכונות ולמישהוא היה ראיון "גאוני" לקחת את אותה מכונה ופשוט להגדיל את ממדיה, המכונה הייתה כישלון והפלזמה הייתה לא יציבה, הפיתרון היה להכניס גלי רדיו לתא מלמעלה ולמטה (כמו מצת כפול) להכניס את הגז מעוד איזור כדי ליצור יותר נפח והנה זה עובד.

    בתא עם חלל גדול יש בעיות לשרוף את כל הדלק שנכנס במיוחד אם יש לך פלאג אחד, ב4IL זה בעצם אותו נפח רק מפוצל לתאים קטנים יותר שאיתם ניתן לשרוף את הדלק ביתר יעילות.

    לגבי השאלה שלך התשובה היא כן אבל לאו דווקא בכח הסוס, שהחלפתי לדוד תחלפי (שקט ותקני) במנוע חד צילנדר 660 היה אפשר לרכב בסל"ד נמוך יותר מבעבר ולפתוח מצערת חזק מסלד נמוך מבלי שהאופנוע יגמגם, החלקות בתפעול הייתה שווה את המחיר (בחו"ל), מבחינת כח הסוס היצרן טען לכח סוס אחד על דיינו.
    ב4IL הסאונד נותן את רוב הרגשת השיפור ויש גם שיפור במראה שזה חשוב לרוב האופנוענים אז כל עוד זה לא מחריש אוזניים מי שרוצה שישים גם 10K דולר על מערכת פליטה כל עוד טוב לו עם זה...

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 21:19
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 12:49
  3. מעוניין לקנות אופנוע שטח
    על ידי kfir113yanay בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-11-2016, 20:51
  4. מעוניין בחוות דעת ktm1050
    על ידי pakapaka בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-06-2016, 17:12
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 11:30

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO