אני לא מצליח לראות בתמונה אבל כנראה שהמשלוח הגיע עם חברת מיילוג.
תנסה לדבר איתם. יש הרבה סיפורי זוועה עליהם ברשת
תחפש בגוגל
חברת מיילוג
Sent from...
חברים הזמנתי ערכה של סירים קטנים מעלי אקספרס, פתאום אני מקבל היום הודעה (הודעה באתר של אלי אקספקס שכביכול אספו את החבילה שלי, אבל כמובן שהיא לא הגיעה לארץ בכלל גם מספר המעקב לא היה נראה הגיוני.
מצורפת תמונה
https://ibb.co/nCjPdb
אני גם לא יכול לעשות דיספיוט כי החבילה כביכול נרשמה שהגיעה?
מה אפשר לעשות?
אני לא מצליח לראות בתמונה אבל כנראה שהמשלוח הגיע עם חברת מיילוג.
תנסה לדבר איתם. יש הרבה סיפורי זוועה עליהם ברשת
תחפש בגוגל
חברת מיילוג
Sent from...
אתר קניות זבל שגם המוצרים שלהם זבל, סינים זה עם של נוכלים וכשהפיקוח עליהם הוא סיני (בניגוד ל EBAY) התוצאה היא שהמון חבילות לא מגיעות (אם הם נשלחות בכלל), המון עקיצות ושרות לקוחות מזעזע, עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות ב EBAY.
תחכה מעט. הם התחילו לעבוד עם חברות בלדרות מקומיות וכבר נתקלתי שהו מזינות שהפריט סופק ברגע שהוא מגיע אליהן. כמה ימים אחרי זה הוא מגיע אלי עם שליח עד המשרד. תמתין שבוע ואם לא יגיע תמיד תוכל לבקש החזר.
נעקצתי פעמיים בהזמנת משלוחים מחו"ל. בשתי הפעמים זה היה מאיביי (וכספי הוחזר לי). נחש מאיזו מדינה ולאום היו שני המוכרים? רמז: הרבה יותר קרוב מסין...
מעבר לזה שההודעה שלך גזענית היא פשוט לא נכונה. אני קונה הכל בעלי ואני יכול להגיד ש:
"אתר קניות זבל" - האתר יותר נוח לקנייה וחיפוש מאיביי.
"שגם המוצרים שלהם זבל," - מה שאתה משלם זה מה שתקבל. יש שם מוצרים זבל ויש מוצרים בסטנדרט גבוה. מאוד.
"סינים זה עם של נוכלים" סתם גזענות וחוסר הבנה בהבדלי המנטליות שלהם. את אותו הדבר שמעתי על העם שלנו. יצא לי גם לראות שאנחנו נקראים נוכלים בצדק בין אם זה כשעבדתי בהובלות קטנה בניו יורק או בחברת הייטק ישראלית (אחת הגדולות) כמתכנת - בשני המקרים זימברנו לגויים הנאיבים האלו את הצורה עם מחירים מופקעים על שרות פח. בהמשך אני אתן הדגמות לאיך גזענות זה בומראנג - העגבניה היא בשבילי.
"וכשהפיקוח עליהם הוא סיני (בניגוד ל EBAY) התוצאה היא שהמון חבילות לא מגיעות (אם הם נשלחות בכלל)" הזמנתי מאות חבילות. בפעמים המעטות שהחבילה לא הגיעה כספי הוחזר לי. ברוב המקרים אחרי זה היא כן הגיעה מה שאומר שהאשמה כנראה בדואר ישראל (טוב מה אתה מצפה, הישראלים זה עם של נוכלים).
" המון עקיצות ושרות לקוחות מזעזע" לא נתקלתי בעקיצות. שרות לקוחות יותר טוב משל איביי (אפשר אשכרה לדבר עם נציג שרות - באיביי זה קצת יותר קשה).
"עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות ב EBAY." אבל רגע, רוב המוכרים באיביי הם אותם סינים רמאים - אז מה זה משנה?
בתכלס, לאיביי יתרונות ולעלי יתרונות - תלוי מה מחפשים. אבל אם תמשיך להחזיק בדעות גזעניות ונבערות אתה תפסיד את אתר הקניות הגדול והטוב בעולם כיום. אני מאמין שנכוות מעלי אבל או שזה היה מזמן (לפני חמש שנים ומעלה) או שאתה לא ידעת איך לחפש וכל מה שעיניין אותך זה המחיר (יהודי תאב בצע שכמוך).
מחזק את דבריו שלuriar , בכל מקרה אתה יכול לפנות לשרות לקוחות שלהם בצא'ט הם יעזרו לך.
אתה יכול לעשות את זה דרך האפליקציה או האתר.
בהצלחה
ועוד משהו, נדמה לי שאתה לא רשום.
כשאתה עושה קניות עם יוזר אצלהם, כל ההתנהלות יותר נוחה.
אני משתמש רשום והזמנתי הרבה מוצרים במהלך הזמן וכולם הגיעו.
חוץ מאיזה שרוך בחצי דולר שאני גם תולה את אשמה בדואר ישראל.
מעבר לזה תודה על העזרה, דיברתי עם המוכר שהביא לי מספר מעקב
שלא עבד באתר של הדואר, אמרתי לו זאת והוא אמר לבדוק במפיץ של dhl.
ואכן בדקתי באתר של מילוג שם יש פירוט שהחבילה כמובן הגיעה ונמסרה.
דיברתי עם נציגת שירות טלפונית אמרה שאכן מופיע לה על פי מספר המעקב של החבילה
(שמתחיל ומסתיים ב IL) שהיא הגיעה ונמסרה וכי היא מקווה שזו טעות הקלדה.
לקחה פרטים ותשובה תוך ארבעה ימי עסקים.
מניח שהמוכר היה בסדר.
אם יש לכם עצות להתנהלות בהמשך תרגישו חופשי לכתוב.
ומקווה באמת שהם פשוט סימנו כאילו הגיעה והיא עוד תגיע אלי בהמשך..
מניסיון של אחרים, קיימות שתי אפשרויות
1. סימנו שבוצעה חלוקה ולא חולק בפועל.
2. השליח זרק את החבילה ליד תיבות הדואר , ואחד השכנים מבשל היום עם סירים חדשים את ארוחת השבת הקרובה.
Sent from...
https://m.facebook.com/groups/1990657901204048
מסתבר שאני לא לבד.
איכשהו זה לא מעודד.
רק הדואר אשם, כנראה מסר את החבילה שלך בטעות לאדם אחר.
(אחד שעובד בדואר)
דווקא הפעם הדואר לא אשם.
המשלוח לא מבוצע עם הדואר אלא עם חברה אחרת מיילוג.
Sent from...
URIAR לא קשור בכלל לגזענות אלה להיכרות איתם ולחוויות קניה שלי בעלי אקפרסס, מבטיח לך שאני מכיר את המנטליות הסינית לפחות כמוך, אם לא יותר טוב, לצערי הרב במסגרת עבודתי נאלצתי לעבוד המון פעמים מול הרבה מאוד סינים, מול הפועלים פשוטים מצד אחד ומצד שני מול המהנדסים האחראים עליהם, בנוסף גם הייתי בסין, סין זה המקום היחיד בעולם שהישראלי יידפק שם.
לגביי עלי אקספרס אני לקוח רשום שם וזה ממש לא שינה את חוויות הקניה, לצורך העניין הזמנתי משם דגמי מכוניות 1/24 כנראה שמבחינתם הקנה מידה הוא המלצה בלבד, בנוסף אחד הדגמים שקניתי הגיע ללא כל החלק הקדמי שלו, ה"שרות לקוחות" שלהם בשום פנים לא הסכים להחזיר את מלוא שווי הקניה (רציתי לשלוח חזרה את הדגם), התחילו בהצעה מגוחכת של זיכוי של 1$ מכיוון שלטענתם יש לי חלק מהדגם ששווה גם משהו, לאחר שלא הסכמתי חזרו עם כל מני הצעות מגוחכות נוספות ועשו מולי מלחמת התשה עד שהחלטתי שלא שווה לבזבז את הזמן על דגם שעולה 30$ וויתרתי, כמובן שלא נדבר על הזמנות שלא הגיעו, עד היום אני מחכה לכמה דברים שלא הגיעו וברור שגם לא יגיעו.
ברור שכל מה שמוכרים שם זה הזבל הכי גדול שיכול להיות, אם איכות ירודה כזאת מקובלת עליך, שיבושם לך, אני לא חושב שהאיכות אפילו לא שווה את הזמן של ביצוע ההזמנה.
אני מזמין המון מאיביי ואלי, שניהם אותו הדבר מבחינת אמינות..
הכל תלוי מי המוכר.
ההזמנה האחרונה שלי (אתמול) בוצעה בעקבות המלצה בג'יפולוג על מוכר מסוים, בעוד שקישור בתחילת השרשור שם הפנה למחיר פצצה, ובסוף הסתבר שזה עוקץ (איביי !).
מוכר שמזייף הרבה, אתה תראה את זה בביקורות עליו.
אני גם כותב שם ביקורות על כמעט כל מוצר שאני קונה, לטובת הקונים הבאים..
נוסף על זה, דואר ישראל גם ממש לא חף מבעיות, ולא פעם קרה לי שהחבילה נותבה דרך סניפים לא קשורים (בארץ!) ועד שהגיעה אלי עבר ים זמן.. או שהגיעה פגומה (כנראה פתחו לראות מה יש, וסגרו בחאפריות שפגעה קצת במוצר.. ולך תתווכח אתם שזה הם עשו ולא היה ככה)
בקיצור - יכול להיות שנפלת על מוכר זבל, או שהדואר הטביע את חותמו על החתימה שלך.. קורה.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !