תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: honda cbr250rr

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    אהלן וברוך הבא!
    ההונדה הקרבי לא ייובא לארץ (כמו רוב הכלים הספורטיביים מסוגו) - מסיבות כדאיות, תקינה ומחיר
    (ואולי עוד סיבות, אבל כדאיות היא הראשונה והכוללת שבהן - מי מחליט? בעל הבאסטה; יצרן/יבואן).

    אגב, אם זה מעניין אותך, יש המון כלים בנפחים עד 400 סמ"ק שמיוצרים רק לשוק היפני ו/או לעוד כמה יוצאי דופן, יחודי סגולה.

    השאלה שלי היא למה אתה מתעניין דווקא באופנוע קיצוני כ"כ (יחסית) - לאיזה שימושים? - מסלול או יומיומי?

    וחוצמזה, סיבוב התרשמות על הג'יקסר הקטן של סוזוקי, עשית?

    המנוע של הבייבי-ג׳יקסר נלקח מהאנזומה, הדמיון לאחיו הגדולים נגמר במראה החיצוני.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065

    Cool

    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    המנוע של הבייבי-ג׳יקסר נלקח מהאנזומה, הדמיון לאחיו הגדולים נגמר במראה החיצוני.
    תודה על ההסבר.

    לא סתם שאלתי את פות"ש מה העניין שלו בגרזן ההונדאי; חדש בתחום, שים לב, מה לו ולאופנוע עם מנוע חזק ביותר בקטגוריה ויכולות דינמיות למסלול? -
    * בלי שום קשר להיותו של הגרזן הקטן מוצדק והלוואי והיה לי גראז' מספיק גדול כדי לחנות אחד כזה ליד הגאמה וה YZ - אצלי בבית

    יכול להיות שפות"ש שם לב לדגם הזה רק בגלל שהודיעו שלא יגיע ארצה ומרגיש מקופח? אנ'לא יודע... לכן שאלתי, מחכה לתשובה.

    ולעניין כוח המנוע (חזק/ חלש בקטגוריה וכו') - לעניות דעתי זהו הפרמטר החשוב פחות בגורמי הרכיבה המהירה, בטח בנפחים הקטנים ובטח בכביש הציבורי; ואני אסביר: מתלים, שלדה, בלמים, קורס רכיבה, אימונים - כמעט כל דבר אחר יהיה משמעותי יותר למהירות הפניה מאשר המנוע (מופרך, אני יודע, תבדוק אותי).

    לאופנוע יומיומי - שלדה, מתלים ובלמים כשל האינזומה ודומיו מספיקים ויותר. כמה כ"ס אחדים נוספים (ואופי מנוע סלחני פחות) יהוו יתרון רק לבעל ידע (וביצים) ורק במסלול. כל השאר זה נדמה לי - אז למה להפלות? - מראה ספורטיבי, כמו אגזוז פתוח, מספק לרוב הרוכבים החדשים את הגשמת הפנטזיה - לפחות בשלב ההתחלתי.

    ולמי שעדיין מפקפק ביכולות הדינמיות של כלים כדוגמת הג'יקסר (או האינזומה הקשיש, לטובת העניין) - תקראו מה כתב היום אביעד על הסוזוקי הקטן {...ואל תבואו ותגידו לי שאביעד כתב שהוא חלש והיה משמח עוד כוח מנוע... זה פאקן 250 וזה אביעד אברהמי - מה חשבתם שהוא יכתוב? קצת חזק מדי ?? נו באמת}:

    "כשמגיעים לכבישים מפותלים, ורצוי צפופים כמה שיותר, מבינים את הפער שבין המנוע לשלדה, שכן זו האחרונה, יחד עם מכלוליה הבסיסיים למדי, מסוגלת לספוג עומסים הרבה יותר גבוהים ממה שהמנוע הצנוע יכול לספק. לא היינו מתנגדים לטווין מקבילי בנפח 400 סמ"ק על השלדה הזו.במגרשי חניה ואימוני מגרש מתגלה הצד החזק ביותר של הג'יקסר 250 – זה אחד מאופנועי הספורט הקטנים הקלים ביותר לרכיבה, וההתנהגות הדינמית שלו במקומות אלה פשוט מעולה. הוא זריז מאוד ונשכב על הצד במהירות, משנה כיוון מצד לצד כהרף עין וללא מאמץ, הבולמים הפשוטים שלו שומרים על יציבות גבוהה וללא נדנודים, ואפילו הבלמים שותלים את המאסה הקטנה בלי דרמות. אחד הכלים היותר כיפיים למסלולי מגרשי חניה לשיפור יכולת הרכיבה. ממש בית ספר לרכיבת ספורט."

    סופ"ש דבש
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

אשכולות דומים

  1. Honda CMX500
    על ידי pret בפורום כללי
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 29-04-2017, 15:11
  2. נחשף ההונדה CBR250RR - אבל לא לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 27-07-2016, 20:57
  3. Honda VFR1200F
    על ידי FZ1 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 16:10
  4. Honda pcx
    על ידי DisPlay בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 23:54
  5. Cbr250rr ב-2016?
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10-10-2015, 20:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO