היה גם דיבור על 350RR שבנתיים גם לא נראה מעשי.
לדעתי הונדה פשוט ממתינים קצת שהערפל באירופה יתפזר ואז יחליטו כיצד לפעול. לאחרונה יש יותר מידי משתנים שמשנים את חוקי המשחק כגון הטעם של הצרכנים שנוטה כיום לפחות סופרספורט, התקינה, עלויות, רפורמות רישוי, אופנועים חשמליים ואח׳.
כמו כן, יש לקחת בחשבון פרט מהותי שהוא סוגיית כמות הלקוחות שיהיו נכונים לשלם את הפרמיה העודפת על הRR על פני חיסכון לשדרוג לכלי רציני יותר... עם כל הכבוד לדיבורים ומבלי לפגוע בכבודך, אני לא בטוח שאם הונדה היו מביאים את ה 250RR לארץ שהיית מוכן בסופו של יום לשים את הכסף על השולחן (ותכלס, יש מצב שגם אני לא).