ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
הוא נראה טוב, מרשים ושופע אלקטרוניקה אבל לרווקים כי: יקר, ונראה שהמורכב/ת לא ממש יימצאו מקום לישבן (?)
3 הערות לנמרוד:
1. מה בדיוק עבר על לוחית הרישוי?
2. מה לגבי נוחות בנסיעה ארוכה מבחינת תנוחת ישיבה ורוח?
3. כותבים "טבין ותקילין"

בקשר למה ש Busy כתב, שאלה טובה. צריך להיות מכור רציני ללוק של האופנוע הזה כדי לקנות אותו.
דווקא המורכבת לא סבלה, בסה"כ היה לה נוח שם, בעיקר בזכות המשענת לגב.
1. זו הערה? לא יודע, "ככה זה הגיע"/"לא נגענו"
2. בכוונה לא התייחסתי לנושא הזה מכמה סיבות - הוא נגזרת של כיול המתלים שבאופנוע הזה יאפשר לך טווח רחב ולא בדקתי את כולו, צורת הישיבה עליו לא "סטנדרטית" במושגים של אופנועי כביש - רוכב עם כתפיים חלשות יכול למצוא את עצמו בקלות מתלונן שלא נוח לו למרות שבתכלס הוא פשוט לא בכושר (ואז יגיד ש"פול גז אמרו שהוא נוח, לא מבינים שם כלום!"), למהירות יש השפעה על מידת השפעת הרוח והקטע של האופנוע הזה הוא דווקא פחות מהירות, מה שהופך אותה מבחינה מסויימת לזניחה. מה שאני מנסה להגיד זה שצריך להתייחס לאופנוע בקןנטקסט הנכון ולא לעבור סעיף סעיף ולהגיד עליו משהו. זה לא קטנוע (בלי להעליב אף רוכב קטנוע).
3. שגיאת הקלדה - קורה. תודה. אל תדאג, הודעתי לעורך שהוא מפוטר.

ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
מוזר לי שמצד אחד הארלי דוידסון הוזכר בהקשר האופנוע, אבל הימאהה וי-מקס, ממציא קטגורית הפאוור קרוזר שאינו אמריקאי, לא מוזכר.
זה לא שהקשר להארלי לא קיים, אבל בלי לדבר על הוי מקס בכלל? אפילו שהוא לא מיוצר יותר... הוא הרי יוצר במשך 3 עשורים (ממש עד לפני שנה) והטביע חותם משמעותי על עולם האופנועים בכלל ותחום הפאוור קרוזרים בפרט.
תשאל מישהו שלא מבין באופנועים אם הוא יודע מה זה הארלי. עכשיו תשאל אותו אם הוא יודע מה זה וי-מקס.
זה עובד בצורה דומה גם עם סוג מסויים של קטנועים. מאוד מסויים.
נראה לי שהבנת את הרעיון