250 יהיה עדיף, אבל זה תלוי בתקציב
אפשר גם 125 חזק, יעשה את העבודה בצורה סבירה ++
דוגמה לכלים כאלו תמצא בדיונים קודימם פה על 125 (פיאגיו xevo , ברוולי /ימאהה x-max,x-city )
עוד יתרון קל לכוון ה 125 הוא פשטות הרשיון והמחיר
אהלן חבר'ה,
אז לתכלס, המטרה:
הלוך חזור מראשון לציון לאונ' תל אביב, 20 ק"מ לכיוון, כל איילון.
החלטתי לעבור לדו"ג בעיקר בשל החיסכון העצום בזמן, שכל כך יחסר לי בתקופה הקרובה.
ממעבר על נושאים בפורום ובכלל באינטרנט - קטנוע זה הדבר שאני מחפש, את זה אני מבין.
ולגבי הנסיעה באיילון - 125 יספיק לי או שיש צורך ב-250?
מה השינוי, להערתכם, במחיר הצפוי לי (כולל הכל) בין קטנוע 150 לבין 250? (סטונדנט, בכל זאת:d)
את הרשיון אני מתכוון להוציא בחודש הקרוב, וסוג הרשיון תלוי כמובן בכלי הדרוש לי.
אשמח לעזרת מומחי הפורום!
גל
250 יהיה עדיף, אבל זה תלוי בתקציב
אפשר גם 125 חזק, יעשה את העבודה בצורה סבירה ++
דוגמה לכלים כאלו תמצא בדיונים קודימם פה על 125 (פיאגיו xevo , ברוולי /ימאהה x-max,x-city )
עוד יתרון קל לכוון ה 125 הוא פשטות הרשיון והמחיר
אני עושה את זה כל יום אבל הפוך מתל אביב לראשון
www.loncin.co.il
אתה מוזמן לנסיעת מבחן
לעניות דעתי (האישית בלבד) מה שיקרה לך עם 125 זה שאתה תהרוג אותו די מהר.
קשה מאד לנסוע על כבישים מהירים עם קטנוע שהמהירות המקסימאלית שלו היא בערך המינימום של כל היתר.
לדעתי זה יגרום לך לנסוע כל הזמן על קצה היכולת של הקטנוע.
למרות העלויות אני ממליץ לך על 250.
אם התקציב שלך מאפשר כמו שכתבתי אז לך על 259, גם הלונסין יכול למרות שהוא לא קטנוע. מצד שני טיפולים זולים יותר
תודה חבר'ה.
אז נשמע לי שבעיקר בטיחותית עדיף לי על איילון להיות עם 250, וזה כנראה גם מה שאעשה.
מאמין שאוכל להרשות לעצמי 250 יד שניה, מה המומלצים בקטגוריה הזאת? יש כל כך הרבה קטנועים ביחס ל-125.
חושב שאמינות זה הפרמטר העיקרי שאני מחפש לקטנוע.
מה התקציב?
עדיפות לקטנוע לפי מה שהבנתי?
אל תשכח גם תקציב למיגון
עדיפות לקטנוע אלא אם תשכנע אותי אחרת.
והתקציב הוא בערך 15 אש"ח להכל, מניח שאוכל לחרוג במידת ובאמת יהיה צורך.
מבחינת מיגון, יש צורך ביותר מקסדה טובה ומעיל?
קטנוע זה נוחות, אבל כל אחד והגישה שלו, תמיד אפשר להוסיף ארגז.
אופנוע לרוב יותר זול לתחזוקה.
אתה מתכנן להרכיב?
בכל מקרה בתקציב הזה יש הרבה כלים.
האקס אבו של פיאגיו נחשב למוביל
לא חושב שההבדל כל כך משמעותי.
אתה יכול להסתדר באיילון גם עם 125.. בסה"כ מדובר על 40 ק"מ ביום, נסיעה לא ארוכה במיוחד..
בכל מקרה, אתה תמיד יכול לעשות רישיון כבר ל250 (אני מאמין שעם הטעם יבוא לך התיאבון)
ואם אתה מחפש קצת להוזיל עלויות, נסה לבדוק בסניף של אלבר על דרך סלמה בת"א. יש להם שם קטנועים יד שניה שיכולים להתאים לתקציב שלך.
מקווה שעזרתי!
לא מתכנן להרכיב באופן קבוע, אבל צריך קטנוע שיחזיק באיילון גם 2 אנשים.
חשבתי על להתחיל עם 125 ובמידת הצורך להשתדרג (ברשיון ובקטנוע), אבל זה נראה לי בזבוז של כסף/זמן, עדיף פשוט להוציא 250 מהתחלה.
אז יש שלושה מועמדים עקריים: אקסאוו, ג'וימקס ו-s3.
ההבדלים בין השלושה (לפי ביקורות וקריאה באינטרנט) הם לא משמעותיים לפי מה שהבנתי, אשמח אם תוכלו להבהיר לי במה יותר להתמקד וכו'.
לא חשבתי בכלל מאיפה לקנות את הקטנוע, אם חנויות אופנועים שמוכרות יש שנייה רלוונטיות מבחינת טווחי מחירים ביחס לאתרים כמו יד2, יהיה אחלה אם מישהו יוכל להבהיר לי גם בנושא הזה.
מבחינת ציוד, קסדה ומעיל נראה לי כמו הציוד העיקרי שצריך להתרכז בו ואני לא מתכוון לחסוך, מה ההבדלים בין הקסדות והמעילים השונים ומה הדברים המומלצים?
תודה לכולם על העזרה עד עכשיו!
בתקציב שהזכרת הייתי הולך על האקס אבו, הוא מוצלח יותר מהשניים האחרים בשנתונים הללו כיד 2.
לך על יד2 עדיף מאשר סוכנות אבל תקח לבדיקה.
ציוד, חשוב קבדה בתקן ורצוי עם דרוג בטיחות גבוה.
קסדה יכולה להיות כמה מאות עד כמה אלפים. זה ענין של נוחות , משקל, חומרי איטום ובידוד.
כנל לגבי מעיל.
אני יכול להמליץ על חנות מוטורייב.
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
לדעתי עדיפות ל 250- ממליץ על האיקסיבו או xmax (מניסיון).
להקפיד על מיגון מלא וגם ציוד לחורף שתכף יבוא עלינו לטובה, אתה הולך לרכב כל יום וגם בגשם (כנראה) אז כדאי שלא תגיע רטוב לשיעור באוניברסיטה.
בהצלחה.
Tracer 900