תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: Cbr 250 או Kawasaki z250 אמינות וחיסכון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    8

    Cbr 250 או Kawasaki z250 אמינות וחיסכון

    שלום לכולם אני מחפש אופנוע 250
    אני נוסע המון ועם הרכב שלי רק הדלק יוצא לי 1600 בחודש אני מחפש לחסוך אבל עם זאת גם להנות קצת מהכלי.
    אני מעוניין בשני האופנועים שיש למעלה ורציתי לדעת מנסיון שיש לכם איתם איך הם מבחינת תחזוקה, מה הצריכת דלק שלכם האופנועים עושים, אם האופנועים מספיק טובים לנסיעות שלי ואם אתם ממליצים על משהו אחר, ומה עלות ביטוח אם ידוע.
    הנסיעות שלי זה 30 קילומטר לעבודה כול צד כביש 4 ופעמיים בשבוע נסיעה לחיפה כביש 2 בערך 80 קילומטר צד בהמשך יהיה לי 4 חודש של נסיעה ביום ראשון לבית שמש דרך כביש 6 בערך 90 קילומטר וחזרה ביום חמישי.
    התקציב שלי הוא עד 20 עם ביטוח
    הרישיון שלי הוא A1
    אופנוע 300 לא אפשרי משום ש הביטוח יותר יקר משמעותית.
    האופנוע הוא אופנוע ראשון שיהיה לי אז אין לי מושג בהוצאות שיש לאופנוע חוץ מהאופנוע וטיפולים אם יש עוד משהו שאני צריך לדעת זה הזמן לידע אותי...
    תודה לכם!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הcbr יהיה יותר קצר נשימה בבינעירוני. מצד שני התחזוקה של הz מעט מסובכת יותר בגלל מנוע טווין.
    שניהם לא עונים על הדרישות של נסיעה בכבישים מהירים באופן קבוע (לא שיש להם בעיה, רק שהמהירות שלהם קצת איטית יחסית לתנועה, ואם נוסעים מהר עובדים בסלד גבוה). לאורך זמן הבלאי באופנועים גדולים יותר יהיה נמוך יותר.
    אני נוסע 35 ק"מ לכיוון כל יום וזה בסדר בתנאי שלא עולים על כביש 6.
    אבל, וזה האבל הגדול. זה רק "בסדר". אם אני ממהר ועולה על 6 אני מרגיש שאני אונס את הכלי.

  3. #3
    דבר ראשון קח בחשבון שחיסכון גדול לא יצא לך מהאופנוע.
    דבר שני ממש לא יהיה לך נח על הכלים האלה בנסחעות כאלה ארוכות, יכאב לך התחת אתה תגיע תשוש ועייף ומהר מאוד תרצה יותר כח, הייתי ממליץ לחכות להגדיל תקציב ולחשוב לכיוון של 500 סמק.

    ו ayalzo הz250 שלנו הוא הגרסה עם הצילינדר הבודד, גרסת שני צילינדרים לא הגיעה לארץ עד כמה שידוע לי.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אף 250 לא יתן לך נוחות ברכיבות ארוכות שכאלה. באמת שכדאי או להגדיל תקציב או להגדיל רשיון ולחפש משהו עם נפח גדול יותר שיעשה את העבודה. יצא לי לרכב בבין-עירוני כ-50 ק"מ לכיוון במשך שבוע על 500 וגם זה היה מורגש, לא יכול לדמיין איך זה עם 250.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מתנצל. משום מה עמד לי בראש הנינג'ה 250

  6. #6
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45
    היה לי נינגה 250 חדש אותם מכלולים מנוע כמו Z250 צריכת דלק מעולה 28 30 לליטר בבין עירוני בשיוט 100 110 , לעיר כלי מדהים קליל וזריז חזק יותר מכל קטנוע עד 350 סמ"ק מנסיון , נסעתי איתו תקופה חיפה תל אביב לא עברתי 125 קמש אחרי 130 מתחיל להתאמץ ולא כלכך נעים .
    למרחק 30 קמ כל צד אפשר להסתדר איתו לדעתי.
    תעשה נסיעת מבחן על Z250 וZ300 יש הבדל די גדול מנוע הרבה יותר חלק חזק ומושך לדעתי שווה את לשלם יותר בבטוח.
    Yamaha Fz6s

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Geo צפיה בהודעה
    היה לי נינגה 250 חדש אותם מכלולים מנוע כמו Z250 צריכת דלק מעולה 28 30 לליטר בבין עירוני בשיוט 100 110 , לעיר כלי מדהים קליל וזריז חזק יותר מכל קטנוע עד 350 סמ"ק מנסיון , נסעתי איתו תקופה חיפה תל אביב לא עברתי 125 קמש אחרי 130 מתחיל להתאמץ ולא כלכך נעים .
    למרחק 30 קמ כל צד אפשר להסתדר איתו לדעתי.
    תעשה נסיעת מבחן על Z250 וZ300 יש הבדל די גדול מנוע הרבה יותר חלק חזק ומושך לדעתי שווה את לשלם יותר בבטוח.
    את ה-300 הוא כבר לא ימצא לנסיעות מבחן. הפסיקו לייבא אותם (ואת הנינג'ה) לטובת ה-400 החדש שינחת עוד מעט.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71
    טוב, אני רוכב על cbr250, והשימוש שלי דומה למה שאתה מתכנן, אז אשתף רשמים ותובנות.
    ראשית, אני רוכב כל יום בערך 20 קמ לכיוון משולב עירוני בין עירוני. בקיץ יוצא לי 50 קמ לכיוון בין עירוני (כביש החוף) שלוש ארבע פעמים בשבוע לעבודה. ככה משתמש באופנוע כבר שנה, בערך 10000 קמ.
    בזמנו נכנס לי האופנוע עם יישור קו וביטוח בתקציב שציינת. הוא היה 40000 קמ על השעון.
    מבחינת אמינות, בסך הכל סביר. בפרק הזמן הזה הוחלפו סט צמיגים ודיסקים ביישור קו, לאחר מכן מיסבי גלגל אחורי וסט שרשרת גגשים. בקרוב יוחלף הקלאץ, זאת בנוסף לשני טיפולים. הכל סביר וסבבה ותקופתי ומוסבר, אבל זה עדיין לא מעט כסף וזמן.
    בפלוסים, האופנוע כיפי מאוד בתוך העיר, צר וקליל לתמרון בפקקים.
    צריכת דלק מפתיעה לטובה, אני נוסע רגוע ובממוצע סוגר 30 קמ לליטר!
    פלוס נוסף ומשמעותי הוא הביטוח הזול. גם הטסט זול 300 שקל בשנה.
    בחסרונות, חד משמעית חסר כוח לבין עירוני, מנסיעות של תשעים קילומטר עדיף לשכוח הוא ייגמור אותך ואתה תגמור אותו. מהירות שיוט של 110 גג ומיגון הרוח העלוב זה לא מספיק בשביל להנות מהנסיעה.
    חסרון נוסף הוא עודף פלסטיקה יקרה מסביבו, רוכב חדש בסבירות גבוהה יחליק בחודשים הראשונים ולפחות בחורף הראשון, והחלקה כזאת נהיית יקרה וכואבת אסטתית עם כל הפרינגים האלה.
    זה כלי תקציב, כנראה שמבחינת הנאה תמצה אותו תוך חודש חודשיים, אבל אם אתה לחוץ בכסף ולא מתחבר לקטנועים ייתן לך אחלה תמורה למחיר.

אשכולות דומים

  1. טנרה 660 אמינות מנוע
    על ידי Geo בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 14-08-2017, 16:42
  2. אמינות של דיוק 390 RC 390
    על ידי Geo בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 11:07
  3. אקסייטינג 250ri אמינות
    על ידי Geo בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 27-01-2017, 13:13
  4. kawasaki z250 vs KTM duke 200- כאופנוע ראשון
    על ידי Falkor בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 08:27
  5. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 22:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO