מה התקציב שלך? באמת שמבחינת קרוזר קטן הייתי כבר הולך על האקילה של יוסאנג. יותר סחירים, יש יותר בשוק ויותר חלקי חילוף.
משתחרר עוד חודש, ומחפש אופנוע בתקציב זול שישרת אותי כשנה עד לטיול הגדול(מאוד😉.
התלהבתי ממנו מאוד, למרות שהוא יחסית חלש אבל יכול לספק אותי.
רציתי לדעת עליו מבחינת אמינות, חברה לא כלכך מוכרת ואין הרבה ביקורות עליו, במיוחד ארוכי טווח.
מה התקציב שלך? באמת שמבחינת קרוזר קטן הייתי כבר הולך על האקילה של יוסאנג. יותר סחירים, יש יותר בשוק ויותר חלקי חילוף.
תקציב עד 20 אלף לחוץ, עדיף סביבות 15.
למעדיף קרוזר כי אני חושב שאתבאס אם אקנה אופנוע כגון z250 והסגנון, מעדיף נוחות
אז עדיף אקילה (GV250), שנתון כמה שיותר חדש (ומעל 2013 לפחות) עם פחות מ-30 אלף ק"מ. שים לב לחלודה שנוצרת בחלק התחתון של השלדה די במהירות. יחסית ל-250 - חמוד לאללה, לשיוט נוח על 100-110 ולא מעבר לזה. והייתי עושה טיולים ארוכים מאוד עם 10 כ"ס פחות מזה אז אני חושב שתסתדר, העיקר להתאים ציפיות שהוא לא יהיה טיל בליסטי.
בעשרים אתה יכול למצוא אנפילד שיהיה נחמד בסגנון רטרו שונה טיפה.
שנקל ממני, מעבר לאנפילד שהציע אברי - פה מעלי,
אם פות"ש מחפש נוחות ונדמה לו שקרוזר/קאסטום יהיה נוח יותר מנייקד (z250 ודומיו),
אין כמו רכיבות מבחן על כמה אופנועים שונים, מז'אנרים שונים, באותה דרך, כדי לגלות מה נוח אישית ומה פחות...
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
חבר שלי רכב שנתיים (ברוטו) על KEEWAY 250 רוב הזמן היה במוסך בגלל חלקים שלא ניתן למצוא, לפעמים מעל חודש. בסוף השאיר אותו במוסך בתמורה ל2000 ש"ח. אם כבר אז GV250 אקילה עדיף.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
עם כל הכבוד לרצון למכור, הבחור ציין שהוא רוצה קרוזר. למיטב הבנתי, לאף יצרן "מוכר" (שאינו יוסאנג) אין קרוזר בתקציב שלו, והיוסאנג חוטפים ירידת ערך רצינית ברגע שיצאת מהסוכנות, לכן מה כבר נשאר לו מבחינת אופציות? ויסטרום 250? באשראי הוא יוכל גם לקנות אופנוע ב-35 אלף אם היה רוצה, אבל כך נכנסים לחובות לא רצויים בגיל מוקדם...ועוד בשביל אופנוע?
ולפותח האשכול - נוחות היא עניין מאוד אישי. אני חשבתי בזמנו גם על האקילה של יוסאנג, עד אשר ישבתי עליו בסוכנות והגב התחתון היה מאוד מורגש. ודווקא הפתיע הקומט GT250, שהיה לי מאוד נוח (וגם הייתי קונה אחד אם המוכר לא היה מתחרט ברגע האחרון, מה שהשאיר לי אופציה אחרת - CBF250, שזה כבר סיפור אחר). לך לסוכנות, תשב, תנסה, תבקש נסיעת מבחן אפילו, ורק ככה תבין מה באמת מרגיש מתאים לך.
יש גם את הדיאלים דייסטאר
מיניקרוזר שעומד בתקציב ומתעלה על הבלאקסטיר במפרט.
ממוקמם בין האקילה לבלקסטיר מבחינת עלות תועלת
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
חבר שרצה לחזור לרכוב אחרי פציעה ולכן כיוון לקרוזר קטן ככלי עשה רכיבת מבחן על הדיאלים וטען שהוא ממש לא נוח (סד עינויים במילותיו). בסוף קנה אנפילד. פות''ש, ממליץ לך לעשות רכיבות מבחן על הכלים שהומלצו כאן, יבהיר לך טוב יותר איזה כלי נוח לך.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
איפה בדיוק הצעתי לו לא-קרוזר? רשמתי לו בהודעה הראשונה שלי שיבדוק את האקילה של יוסאנג, ופה רק הוספתי שנוחות היא עניין אישי ושאולי קרוזר לא ירגיש לו בנוח כמו כלים אחרים שהוא חושב שהם "לא נוחים". לא הצעתי שום כלי ספציפי, סתם חלקתי חוויה. הוא יכול פתאום להרגיש מאוד בנוח על CRF250, אף אחד לא יודע עד שהוא לא מנסה.