פשוט בדיחה.
כמה דיבורים וסיפורים בשביל איזה תיקון של אלף אלפיים שגם כך בעת סגירת עסקה תקבל אותם אם תרצה.
בקיצור מלבד כלים בודדים בעיקר בשטח ששם ההפחתה קצת יותר, זה הכל שטויות ועבודה בעיניים.
ב.מ.וו - ירידה בכל דגמי האופנועים, למעט הקטנועים שעולים.
http://wheelz.co.il/?p=96044
יוסאנג - ירידות יפות
http://wheelz.co.il/?p=95955
גאס גאס - ירידות של 11 עד 14 אלף ש"ח!
http://wheelz.co.il/?p=96035
פשוט בדיחה.
כמה דיבורים וסיפורים בשביל איזה תיקון של אלף אלפיים שגם כך בעת סגירת עסקה תקבל אותם אם תרצה.
בקיצור מלבד כלים בודדים בעיקר בשטח ששם ההפחתה קצת יותר, זה הכל שטויות ועבודה בעיניים.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
איפה אתה רואה אלף-אלפיים?
ביוסאנג אני רואה 3-9 אלף, וכמו שאמרת בשטח זה עוד הרבה יותר.
אתה מתלונן שאין הורדה משמעותית באופנועי סופר-מותרות של במוו שעולים 100-200 אלף ש"ח? נשמע לי הוגן והגיוני.
אני מסתכל על המחירון "החדש" של bmw למשל.
סדרה f שעולה 80-100 יש תיקוני מחירים של כ5%. כן, זה בדיחה. כי במעמד סגירת עסקה בכל מקרה כל אחד יקבל לפחות 5% הנחה.
ד"א, כלים ב100-200 זה לא בהכרח סופר מותרות. זה ענין של תקציב אישי / תעדוף על פני הוצ' אחרות.
זה לא אומר שכל מי שממילא רוכש אופנוע בתקציב כזה לא צריך גם ליהנות מהוזלה. אלא מה? זה פשוט בדיחה. הורידו פה ושם כמה אלפים. זה לא "בשורה" כמו שכולם פתאום התחילו לרקוד ברחובות.
וזה שיבואנים מסויימים שתקועים עם כלים שאף אחד לא נוגע בהם פתאום קפצו על העגלה, סבבה. איפה הייתם עד עכשיו?
אני רוצה לקנות אופנוע שטח. יפה שגאסגאס הורידה, אבל כל יומיים שמועה אחרת, מפחיד להכנס למיטה חולה שאתה לא יודע מה יהיה עם האופנוע שלך עוד שנה כשתרצה להזמין חלק / למכור.
מעניין כמה גרושים דלב "יפחיתו" על אופנועי השטח שלהם.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
אל תשכחו שכלים יקרים לא נהניםן מההוזלה של כלים עד 33 כ"ס ועד 47 כ"ס
עד היום היה מס של 72%-79%, והיום לכלים הגדולים המס ירד ל 70, אז אם הכלי הוא אירופאי ושילם מס באזור 75 אז ההוזלה היא לא משמעותית אם בכלל
יש גם הנחת abs
אני לא יודע איפה אתה חי, אבל אופנוע ב-100-200 אלף ש"ח זה סופר מותרות על פי כל הגדרה מקובלת.
זה אולי עניין של תעדוף על פני הוצאות אחרות, שגם הן מותרות.
זה בהכרח דווקא כן אומר שמי שרכש אופנוע כזה לא צריך להנות מההוזלה. זה המשמעות של מיסוי דיפרנציאלי, כמו במקרה הזה וכמו במקרים רבים נוספים.
המדינה שלנו היא סמי-סוציאלית.
יש תקציב נתון והכנסות נתונות ממיסים.
עכשיו רוצים להקל את הנטל ולהוריד את "יוקר המחייה".
מה שעושים זה מיסוי דיפרנציאלי שבו העשירים (= אנשים שקונים מכוניות יקרות / אופנועים יקרים / טלוויזיות יקרות) משלמים יותר, ואילו הפחות עשירים (= רוכבי ה-125ים והקטנועים שבשבילם זה כלי רכב ולא תחביב) משלמים פחות.
אתה רוצה שיורידו את המס משמעותית על אופנועים של 200 אלף ש"ח? תתכונן לשלם יותר מס הכנסה או מס אחר שיפצה על זה. בהצלחה עם לשכנע את שאר העם שהם צריכים לממן לך את האופנוע.