תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: התייעצות רכש חדש- Burgman 400 או XMAX 400

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    7

    התייעצות רכש חדש- Burgman 400 או XMAX 400

    שלום,
    נוסע תקופה ארוכה ב-XEVO250 מרוצה מאוד אבל הכלי כבר מתיישן ואני צריך עוד קצת כח.
    אחרי כמה נסיעות מבחן נותרו בורגמן 400 החדש או איקס מקס 400 החדש.
    אשמח לשמוע מהמנוסים פה שיקולים בעד ונגד
    (אגב, ניסיתי עוד כמה דגמים של קימקו, של פיאג'ו, קוואסקי, לא היה לי נח איתם).
    תודה מראש

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ari צפיה בהודעה
    שלום,
    נוסע תקופה ארוכה ב-XEVO250 מרוצה מאוד אבל הכלי כבר מתיישן ואני צריך עוד קצת כח.
    אחרי כמה נסיעות מבחן נותרו בורגמן 400 החדש או איקס מקס 400 החדש.
    אשמח לשמוע מהמנוסים פה שיקולים בעד ונגד
    (אגב, ניסיתי עוד כמה דגמים של קימקו, של פיאג'ו, קוואסקי, לא היה לי נח איתם).
    תודה מראש
    הבורגמן כלי מנהלים לעומת האקס מקס שהוא יותר ספורטיבי. מה שאומר שהבורגמן כבד ועצל בתגובות מנוע לעומת מנוע הרבה יותר חי באקס מקס אבל הבורגמן יותר נוח (מתלים רכים יותר ומושב מפנק). מבחינת סחירות האקס מקס לוקח בגדול, הרבה יותר סחיר.
    כאחד שבא מאקס אבו שהוא ספורטיבי יחסית לקטגוריה אני חושב שתהנה הרבה יותר מהאקס מקס. אם הייתי בנעליך האקס מקס היה הבחירה שלי.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי asafie צפיה בהודעה
    הבורגמן כלי מנהלים לעומת האקס מקס שהוא יותר ספורטיבי. מה שאומר שהבורגמן כבד ועצל בתגובות מנוע לעומת מנוע הרבה יותר חי באקס מקס אבל הבורגמן יותר נוח (מתלים רכים יותר ומושב מפנק). מבחינת סחירות האקס מקס לוקח בגדול, הרבה יותר סחיר.
    כאחד שבא מאקס אבו שהוא ספורטיבי יחסית לקטגוריה אני חושב שתהנה הרבה יותר מהאקס מקס. אם הייתי בנעליך האקס מקס היה הבחירה שלי.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
    תודה על התשובה. האם מה שכתבת על הבורגמן נכון גם לדגם שיצא ב-2017?
    הוא קל יותר (ב-15 ק"ג אני חושב) וצר יותר.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ari צפיה בהודעה
    תודה על התשובה. האם מה שכתבת על הבורגמן נכון גם לדגם שיצא ב-2017?
    הוא קל יותר (ב-15 ק"ג אני חושב) וצר יותר.
    עדיין לדעתי פחות ספורטיבי. למרות שאתה צודק לא יצא לי לרכוב על הדגם החדש ואולי הוא השתנה. אבל אני בספק משום שכשקראתי על הדגם החדש לא ראיתי שכתבו שהוא ספורטיבי יותר והבורגמנים הם קטנועי מנהלים "ספפות" ב DNA שלהם. בכל מקרה קח נסיעת מבחן על שניהם ותחליט.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי asafie צפיה בהודעה
    עדיין לדעתי פחות ספורטיבי. למרות שאתה צודק לא יצא לי לרכוב על הדגם החדש ואולי הוא השתנה. אבל אני בספק משום שכשקראתי על הדגם החדש לא ראיתי שכתבו שהוא ספורטיבי יותר והבורגמנים הם קטנועי מנהלים "ספפות" ב DNA שלהם. בכל מקרה קח נסיעת מבחן על שניהם ותחליט.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
    אז לא קראת את הכתבות הנכונות.

    פה למשל, המילה ספורט בהתייחסות לבורגמן 400, מופיעה בווריאציות שונות, 17 פעמים.
    https://cars.walla.co.il/item/3090498
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אז לא קראת את הכתבות הנכונות.

    פה למשל, המילה ספורט בהתייחסות לבורגמן 400, מופיעה בווריאציות שונות, 17 פעמים.
    https://cars.walla.co.il/item/3090498
    בדיוק בגלל זה המלצתי על נסיעת מבחן... שיתרשם בעצמו.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    7
    טוב... אז עשיתי על שניהם נסיעת מבחן ובשורה התחתונה אני על בורגמן כבר חודש ומבסוט מאוד.
    מצרף כאן סיכום קטן לטובת המתלבטים:
    האקס מקס 400, יפה יותר (עניין של טעם) ועושה רושם של פיצ'רים מתקדמים יותר (קיילס, תאורה, מנגנון וכו), הוא מרגיש ספורטיבי יותר ויחד עם זאת הנסיעה שלו הרבה יותר ויברציות מורגשות. לי זה לא עשה את זה.
    הבורגמן, נדמה לי קצת יותר ארוך מהאקסאבו שהיה לי (ב-5 ס"מ), המושב קצת יותר נמוך (מה שנותן יציבה מעולה על הכביש, ואני כותב את זה ביחס לאקס אבו שיש לו מרכז כובד נמוך והוא מאוד יציב יחסית) הוא בהחלט מספיק צר לנסיעה בפקקים, עומסי תנועה וכו', מגיב מהר, ונעים לנסיעה, יחסית אין ויברציות והנסיעה חלקה יותר (עד כמה שאפשר לצפות מ-400 סמק עם צילינדר אחד). הוא מרגיש הרבה יותר נעים לידיים בגימור של הכידון והכפתורים עליו. המושב נוח מאוד ויש מקום מרווח ביותר לרגליים (מה שהיה חסר לי במגוון דגמים שבחנתי כגון AK550, פיאג'ו MP3 500, דאון טאון ועוד). שורה תחתונה אני מבסוט.

    תודה לכולם על העזרה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ari צפיה בהודעה
    טוב... אז עשיתי על שניהם נסיעת מבחן ובשורה התחתונה אני על בורגמן כבר חודש ומבסוט מאוד.
    מצרף כאן סיכום קטן לטובת המתלבטים:
    האקס מקס 400, יפה יותר (עניין של טעם) ועושה רושם של פיצ'רים מתקדמים יותר (קיילס, תאורה, מנגנון וכו), הוא מרגיש ספורטיבי יותר ויחד עם זאת הנסיעה שלו הרבה יותר ויברציות מורגשות. לי זה לא עשה את זה.
    הבורגמן, נדמה לי קצת יותר ארוך מהאקסאבו שהיה לי (ב-5 ס"מ), המושב קצת יותר נמוך (מה שנותן יציבה מעולה על הכביש, ואני כותב את זה ביחס לאקס אבו שיש לו מרכז כובד נמוך והוא מאוד יציב יחסית) הוא בהחלט מספיק צר לנסיעה בפקקים, עומסי תנועה וכו', מגיב מהר, ונעים לנסיעה, יחסית אין ויברציות והנסיעה חלקה יותר (עד כמה שאפשר לצפות מ-400 סמק עם צילינדר אחד). הוא מרגיש הרבה יותר נעים לידיים בגימור של הכידון והכפתורים עליו. המושב נוח מאוד ויש מקום מרווח ביותר לרגליים (מה שהיה חסר לי במגוון דגמים שבחנתי כגון AK550, פיאג'ו MP3 500, דאון טאון ועוד). שורה תחתונה אני מבסוט.

    תודה לכולם על העזרה.
    תתחדש אחי

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    איך נהוג לומר פה - בלי תמונה אין ״תתחדש״..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    עושה רושם שהבורגמן החדש יופי של כלי, שמח לשמוע שאתה מבסוט ממנו...
    ולהגיד שXEVO ספורטיבי זה קצת הגזמה.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הכל יחסי.
    יחסית לתחרות שהיתה בזמנו, כשהוא הושק, הוא היה ספורטיבי לחלוטין.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אחךה כלי, תמונהההההה

    אם בבורגמן עסקינן:
    למיטב ידיעתי לבורגן 600 החדש (2018) יש טכנולוגיה חדשה של 3 הילוכים, משהו כזה.

    מישהו שמע על זה ?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    תתחדש ותודה על העדכון. רכבתי על הבורגמן החדש ואכן הוא עבר דיאטה חריפה... לא שהייתי קורא לו ספורטיבי אבל גם לא לאקסמקס.



אשכולות דומים

  1. לחץ אויר XMAX 400...
    על ידי R בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-01-2018, 22:20
  2. ריח של דלק בהתנעה Xmax 250
    על ידי RORO בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-10-2017, 06:30
  3. XMax
    על ידי Ben8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-07-2017, 14:54
  4. למכירה xmax 400
    על ידי Eladnh בפורום פורום מכירה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 12:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO