
 נכתב במקור על ידי 
Ari
					 
				 
				טוב... אז עשיתי על שניהם נסיעת מבחן ובשורה התחתונה אני על בורגמן כבר חודש ומבסוט מאוד.
מצרף כאן סיכום קטן לטובת המתלבטים:
האקס מקס 400, יפה יותר (עניין של טעם) ועושה רושם של פיצ'רים מתקדמים יותר (קיילס, תאורה, מנגנון וכו), הוא מרגיש ספורטיבי יותר ויחד עם זאת הנסיעה שלו הרבה יותר ויברציות מורגשות. לי זה לא עשה את זה.
הבורגמן, נדמה לי קצת יותר ארוך מהאקסאבו שהיה לי (ב-5 ס"מ), המושב קצת יותר נמוך (מה שנותן יציבה מעולה על הכביש, ואני כותב את זה ביחס לאקס אבו שיש לו מרכז כובד נמוך והוא מאוד יציב יחסית) הוא בהחלט מספיק צר לנסיעה בפקקים, עומסי תנועה וכו', מגיב מהר, ונעים לנסיעה, יחסית אין ויברציות והנסיעה חלקה יותר (עד כמה שאפשר לצפות מ-400 סמק עם צילינדר אחד). הוא מרגיש הרבה יותר נעים לידיים בגימור של הכידון והכפתורים עליו. המושב נוח מאוד ויש מקום מרווח ביותר לרגליים (מה שהיה חסר לי במגוון דגמים שבחנתי כגון AK550, פיאג'ו MP3 500, דאון טאון ועוד). שורה תחתונה אני מבסוט.
 תודה לכולם על העזרה.