כמה שמן?
הי
מובי שנסע 40,000
אוכל שמן ללא נזילות ועשן לבן ברור מהאגזוז.
חשבתי להחליף את הרינגים בלבד בכדי למזער נזק
הצילינדר ללא חריטה ונראה יפה בפנים.
מישהו ניסה בעבר להחליף את הרינגים בלבד ויכול לשתף בתוצאות?
כל פתרון יצירתי אחר מלבד להחליף את כל המנוע עליון יתקבל בשמחה
הרבה. (בערך חצי כוס לכל יום נסיעה)
קודם אתה צריך להבין אם הוא שןרף שמן מהרינגים בכלל. אם כן, אתה תרטה סימני פיח מתחת לרינגים. אחר כך צריך לעשות מדידות ולהחליט האם ניתן להחליף רק רינגים, רינגים+בוכנה, או חריטה ואוברסייז. במנוע כמו המובי, בד"כ יהיה יותר זול להביא מנוע אחר אץמאשר לעשות אוברול.
אי אפשר לערוך,
בכל מקרה, יש עוד אופציות שבגללן מנוע אוכל שמן.
תודה לשניכם לתגובות
אני לא בטוח לסיבה שבגללה המנוע אוכל שמן אבל הוא אוכל כמויות ומעשן בנסיעה.
בדקתי נזילות ואין - הוא פשוט שורף שמן. הפלאג מתמלא פיח במהירות עד לרמה שהקטנוע לא מניע ומגמגם ויצא לי להחליף מספר פעמים את הפלאג.
לא ראיתי סימני פיח מתחת לרינגים הם אפילו נראים טוב מאד אבל הבוכנה עצמה נראית שרופה (צבע זהב). הצילינדר נקי בפנים ללא חריטות.
בעין זה נראה שהאטימה של הבוכנה רינגים לצילינדר טובה (שוב, בעין ולכן חשבתי להחליף רינגים בלבד)
אין שמן בתיבת אוויר או מכסה הוריאטור.
אשמח להצעות.
נערך לאחרונה על ידי aviranze; 11-02-2018 בשעה 18:18.
על פניו זה מעיד על שאין בעיית אטימה ברינגים,בבוכנה או בצילינדר והשמן מגיע דרך מחזיר השמן של אחד השסתומים או שניהם.
אפשרות נוספת היא שהשמן מהול בהרבה דלק,הוא נהיה דליל ומצליח לחדור לתא השרפה בכמות גדולה.
בגדול בדיקת קומפרסיה יכולה להעיד על המצב של החברים בשורה ה 1,בתנאי שהשסתומים מכוונים ואוטמים.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 11-02-2018 בשעה 19:28.