בין אם בצדק או לא, כנראה התגובות הבריחו אותו והוא ביקש להסיר את הפוסט.
מה שהפסדנו מזה (לדעתי) זה חינוך ולמידה לרוכבים לא מנוסים וסוג של "הפחדה" שגולשים לא יפרסמו חומרים כאלו מחשש לתגובות.
קצת חבל, לדעתי.
בין אם בצדק או לא, כנראה התגובות הבריחו אותו והוא ביקש להסיר את הפוסט.
מה שהפסדנו מזה (לדעתי) זה חינוך ולמידה לרוכבים לא מנוסים וסוג של "הפחדה" שגולשים לא יפרסמו חומרים כאלו מחשש לתגובות.
קצת חבל, לדעתי.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
שום חבל,
לא היו שם תגובות יותר מדי מתלהמות וכנראה שהיה משהו בסרטון (שלא הספקתי לראות כי הוא הסיר אותו מיוטיוב), שאמרו לו שכדאי לו שלא יהיה ברשת.
אוקי, יכול להיות שאני טועה
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
חינוך אני יכול לסכם לך בשרשור הזה:
1. לדעת לבלום זה חשוב (ובשרשור ההוא אף אחד לא הספיק להתיחס לתיאור הבלימה של פות"ש - ואם הוא אכן בלם כמו שתיאר, הוא זקוק קורס רכיבה נכונה \ בלימה נכונה ועדיף לפני שהוא פוגש את הכמעט הבא).
2. ABS עוזר למי שיודע לבלום.
3. להסתכל על הכביש ולקרוא את המצב עליו חשוב עוד יותר. למשל (וזה לא קשור לפות"ש ההוא) - לא לעקוף מכוניות מאותתות מהצד אליו הן פונות (ועדיף משום צד), לא לעקוף מימין בכניסה לצמתים עם פניה ימינה ולא משמאל בכניסה לכאלה עם פניה שמאלה, לרכב עם מבט רחוק קדימה ולא להסתכל על המכונית הקרובה אלא לראות את הכל בראיה מרחבית ("בזווית העין"), לדעת לקלוט פנסי בלימה \ איתותים וכו' ולהבין מה זה אומר על התנועה הצפויה של מי שמדליק אותם, וכו' וכו'.