רוכב בעיקר בסופי שבוע .אופנוע אדוונצ'ר.
כבר הרבה זמן מסתקל לכיוון קסדה נפתחת.
יכל להיות נוחה לי..יכל-לא
על איזה נקודות לשים לב ?
ממה להתרחק?
מנסיון שלכם?
רוכב בעיקר בסופי שבוע .אופנוע אדוונצ'ר.
כבר הרבה זמן מסתקל לכיוון קסדה נפתחת.
יכל להיות נוחה לי..יכל-לא
על איזה נקודות לשים לב ?
ממה להתרחק?
מנסיון שלכם?
כמה נקודות מהניסיון:
קסדה נפתחת תהיה בד''כ כבדה מקסדה מלאה, גם רועשת יותר.
כדי לשמור על הלסת/אף/עור פנים, מומלץ לרכוב איתה סגורה כמה שיותר.
מעבר לנקודות האלו, קסדה נפתחת נוחה יותר (הרבה יותר) לחובשי משקפיים, בעיקר חוסר הצורך להוריד אותם בכל חבישה/הורדה.
במשך הרבה זמן רכבתי עם קסדות נפתחות, בעיקר בגלל המשקפיים (והחום של ב''ש בקיץ). מצד שני כל הכלים באותה תקופה היו קטנועים שלא הגיעו למהירויות גבוהות מידי, וגם על הקטנוע, כשרכבתי מחוץ לעיר הקסדה היתה במצב סגור.
כשקניתי את הקסדה הנוכחית חבר אמר לי שאין לי למה לקנות נפתחת אם אני לא צריך שיראו את הפנים שלי כשאני לא על הכלי (נניח שליחים, שוטרים וכו'), אז אין למה לקנות נפתחת ו'לשלם' במשקל ברעש ובבטיחות. היום עם קסדה מלאה ולמעט העניין המשקפיים (שזה באמת מטרד לא קטן), שמח על ההחלטה.
אני לא הצלחתי להוריד ולשים גם נפתחת בלי שזה יעיף לי את המשקפיים.
לא בagv ולא בשואי. כך שבמילא הייתי צריך להוריד אותם.
קסדה נפתחת מטבע הדברים פחות בטיחותית.
אז אם כבר קונים נפתחת - שתהיה ברמה גבוהה, ותקפיד לרכב איתה סגורה.
(ואז נשאלת השאלה... למה נפתחת?)
מה חשוב לך בקסדה? ומה הוביל אותך להסתכל על הנפתחות?
קסדות נפתחות בד"כ כבדות, רועשות, פחות מאווררות ופחות אירודינמיות מהמלאות.
היתרון הוא הפרקטיות, הנוחות, האפשרות לפתוח ולאוורר, חבישה והסרה קלה ועוד.
חשוב למדוד את הקסדה ולוודא שהיא נוחה יושבת היטב על הראש,
לוודא שנעילת המנגנון היא ע"י אבזם ברזל (ולא פלסטיק),
וכמובן לוודא שהיא נשארת סגורה במהלך הרכיבה.
מבין הקסדות הנפתחות המוצעות היום אני אישית מאוד אוהב את Schubert,
שמציעות שילוב של קסדות שקטות, איכותיות מאוד ונוחות להפליא.
אייפקס מוטורס - Apex Motors
www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
דף הפייסבוק שלנו!
Furygan # Axo # Monimoto
לא קונה נפתחת בחיים יותר.
הכי נוח שיש.
אבל רוב הזמן אתה במצב פתוח,קשה לשלוט בהרגל במיוחד בחום.
בגדול אתם אומרים :לא צריך-לא לקנות?
אני משתמש בשואי ניאוטק לפני כן בדגמי נולן.
לטעמי זה נח ופרקטי אני כן משתדל לרכוש מוצר איכותי מאחר ויש חשיבות לאמינות החלקים הנעים שם.
אכן ישנה פה פשרה בין נוחות לבטיחות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא רואה פשרה בבטיחות כל עוד זה מחברה מוכרת.
לקסדה נפתחת יש יתרון של טיפול רפואי לאחר תאונה (הנשמה, בדיקת עירנות וכו)
עם קסדה נפתחת רוכבים רק במצב סגור, הפתיחה מיועדת לתידלוקים או לעצירות קצרות.
בסדר, אני רוצה לראות את ה"שולט בעצמו" הזה שמסוגל כל הזמן לא לפתוח אותה..
הפקק הראשון בקיץ ואתה עם הסנטר בחוץ.
עברתי לנפתחת וI'm fucking love it.
מסכים עם מה שנכתב כאן, הפיתוי לרכב אתה במצב פתוח גדול, ואני לא מעט מוצא את עצמי רוכב עם הקסדה במצב פתוח בעיר, ולא נעים להודות אבל כשיורדים ברכיבה עירונית לאיילון לאיזה מחלף או שנים, אני לא עוצר וסוגר אותה, וגם כש בתוך העיר אנחנו מתחילים להיות טיפה יותר כבדים על המצערת גם לא סוגר אותה.
זאת בעיה...
לעניין רעש, משקל ואיכות. אני קניתי את שוברט- אחלה קסדה, שקטה, לא כבדה וסופר איכותית.
זאת אומרת שבעצם אתה רוכב עם קסדה 3/4, אבל בשביל המצפון אתה אומר שהיא שלמה.
Sent from...
אם אתה לא חייב את הפיצ'ר (כמו שאמרו קודם, שליח שוטר וכו), לטעמי מיותר,
קסדה סגורה טובה יכולה להיות נוחה להפליא. גם אני מרכיב משקפיים, וזה פשוט פקטור שצריך להתחשב בו כשקונים קסדה. עם אראי רבל משקפיים אף פעם לא הציקו לי
Sent from my SM-A520F using Tapatalk